Ga naar inhoud
GENEGEERD

Oostenrijk wilt vaccinatie verplichten

salbie1988
 Share

Recommended Posts

• Admin

Er bestaan geen betrouwbare bronnen die dit nieuws zullen delen. Daar kun je 2 conclusies uit trekken:

1: Het is onzin.

2: "Betrouwbare" bronnen zijn onbetrouwbaar.

Ik ga voor optie 1. Maar er zijn hier ook een hoop mensen die voor optie 2 gaan. Het antwoord is dat niemand het weet maar iedereen denkt dat hij het weet.

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
8 uur geleden, salbie1988 zei:

In hoeverre zijn dat betrouwbare bronnen?

Weet ik niet.

Tja wat zijn betrouwbare bronnen!

Er zit Iedergeval een verklaring op video bij.

De grote MSM brengt het Iedergeval nooit want die censureren ieder ander geluid.

Dus daar hoef je niet op te gaan zitten wachten☺️

Link naar reactie

Laten we in de plaats van te spreken over prikjes en pilletjes, eens blijven stilstaan bij de bron van het probleem,

namelijk een ziekte die minder problemen veroorzaakt dan de (twee)jaarlijkse griep golf...

Een pLandemie die zoveel doden veroorzaakt dat iedereen zijn buren ziet sterven en waar je zo kotsmisselijk van bent,

dat ge een test nodig hebt om te weten of ge het hebt...

Een ziekte waarvoor de WHO alle relevante definities heeft verandert... want, tja, dat was nodig zeker?

Een experimentele spuit waarvan de bijwerkingen via de geijkte weg, bijna onmogelijk te melden zijn...

Een spuit die je niet MOET pakken, maar pak je ze niet, je een sociale paria wordt.

• Leuk 3
Link naar reactie

4 uur geleden, Hermanusb zei:

Voor iedere melding van zulks in de MSM, is er een ziekenhuis directeur die het omgekeerde vertelt off the record...

Link naar reactie

1 uur geleden, wodan zei:

een ziekte die minder problemen veroorzaakt dan de (twee)jaarlijkse griep golf

Hmm, dat geloof ik niet. Het is wel degelijk erger dan de griep.

Maar ken je de nieuwste variant al?

Het is een variant op de delta variant, nog besmettelijker!

Maar...euh, hoe vertel ik dit mijn kinderen... euh, het is vooral asymptotisch...

In de UK inmiddels al >10% van alle positieve tests.

In NL?

Link naar reactie

• Admin

@salbie1988
Een tip, probeer eens zelf na te gaan hoe betrouwbaar een bericht is. Er zijn veel onbetrouwbare websites die ook waarheden verkondigen, er zijn veel betrouwbare websites die ook leugens verkondigen. Dus kijk echt verder. Wat vind je zelf van wat je leest, waarom plaats je het hier?

Half als mod zeggende, Je bent nog relatief nieuw op het forum en het is hier geen facebook waar we lukraak maar allerlei links plaatsen. Dus denk na waarom je iets plaatst en wat je ermee wil bereiken. Geef je eigen visie/mening op wat gezegd wordt. Maar bovenal hou je ook bij het topic zelf. Dit gaat over oostenrijk en de vaccinatieplicht, niet over gevaccineerde moeders en hun baby's en ook niet over nummertjes op vaccin flesjes. Wil je iets nieuws zeggen, kun je een nieuw topic openen. ;)

• Leuk 3
Link naar reactie

Op 24-11-2021 om 19:10, Rien zei:

Hmm, dat geloof ik niet. Het is wel degelijk erger dan de griep.

Maar ken je de nieuwste variant al?

Het is een variant op de delta variant, nog besmettelijker!

Maar...euh, hoe vertel ik dit mijn kinderen... euh, het is vooral asymptotisch...

In de UK inmiddels al >10% van alle positieve tests.

In NL?

Pas wanneer je stopt mee te gaan in het MSM riedeltje, kan je anders gaan denken.

Ge moet niet 'geloven' je doet best wat onderzoek naar echte cijfers... Kijk naar de oude griepcijfers,

dan weet je genoeg.

• Leuk 1
Link naar reactie

26 minuten geleden, wodan zei:

Pas wanneer je stopt mee te gaan in het MSM riedeltje, kan je anders gaan denken.

Ge moet niet 'geloven' je doet best wat onderzoek naar echte cijfers... Kijk naar de oude griepcijfers,

dan weet je genoeg.

Kijken naar alleen sterfgetallen voert tot een onjuiste conclusie.

Link naar reactie

Link naar reactie

Ik denk/hoop dat het corona probleem nu met een jaar wel minder gaat worden en dat we in NL hopelijk net niet een grondwetverandering gaan meemaken :S
Vaak duurt een uitbraak geloof ik 2 jaar. Misschien nu langer door lockdowns (en ook vaccins!), maar tijd terug had al 50% het meegemaakt volgens bloedbank. Nu zijn er ook mildere/besmettelijker varianten. Dus gevaccineerd of ongevaccineerd, de meesten hebben het nu echt wel gehad, de groepsimmuniteit is nu wel echt hoog. Dan blijven toch weer de oude en zwakke mensen over. Die gaan daarna de gewone griep krijgen of alsnog een corona. De zorg is nog steeds niet opgeschaald. Dus hoelang dit probleem doorgaat verder weet ik niet.

Normaal hoort er sowieso veel meer aandacht/geld aan medicijnen worden besteed, dan aan vaccins. Je kon bij voorbaat al zeggen dat vaccins voor griepen (zie andere griepen) niet goed werken. Dus eigenlijk is dit ook een stuk wanbeleid, net als de zorg niet ophogen. Ik heb geen idee of ze de gewone griep straks ook gewoon 'als corona gaan verkopen'. Ik denk wel dat steeds meer mensen zien dat het vaccin ook niet werkt, en ook geen 3e shot willen.
En de gewone griep gaat waarschijnlijk ook zeer veel heftiger worden... dus hoop niet dat corona een excuus wordt om ook anders om te gaan met de gewone griep.

Ik vind wel degelijk verschil zitten tussen experimenteel vaccin of expirimenteel medicijn. Je mag best op je lichaam vertrouwen. En trekt die het niet, dan neem je een medicijn. I.m.o. leef je dan al in je reservetijd als je het nodig hebt en dan maken bijwerkingen niet meer uit. En ik denk dat dit uiteindelijk denk ik zelfs goedkoper is voor de maatschappij.

Link naar reactie

8 uur geleden, Esmeemeer zei:

Ik heb geen idee of ze de gewone griep straks ook gewoon 'als corona gaan verkopen'.

Reken daar maar wel op

"En zou het dan niet handig zijn als die boostervaccinatie met de griepprik gecombineerd wordt? Maar kan dat wel? Is dat veilig? En zijn beide vaccins dan nog steeds even effectief? In Groot-Brittannië hebben ze het uitgezocht. En het onderzoek wijst uit dat de vaccins veilig tegelijkertijd – in elke arm eentje – kunnen worden toegediend. En dat de immuunreactie op beide vaccins onverminderd sterk is."    (citaat uit onderstaande link:)

https://scientias.nl/coronaprik-en-griepprik-kunnen-veilig-gecombineerd-worden/

Ps:

O, maar wacht , de onderzoeker was lazarus :

"Al met al goed nieuws, zo vindt onderzoeker Rajeka Lazarus."    😕 😎 😂

aangepast door mevr.Grijpstra
  • Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...