Ga naar inhoud
GENEGEERD

Oostenrijk wilt vaccinatie verplichten

salbie1988
 Share

Recommended Posts

Goedenavond,

Ik las vandaag het artikel dat Oostenrijk als 1e land een vaccinatie verplicht wilt gaan stellen. Wat vinden jullie ervan?

Ik ben zelf niet antivaccinatie maar vindt dit wel veel te ver gaan. 

Nu vraag ik me af of dit in Nederland ook staat te gebeuren. En vooral hoe de mensen in Oostenrijk zich erop gaan reageren.

Ik maak me op dit moment vooral zorgen over de sterkte van de eigen immuumsysteem van mensen. Je merkt het nu al bij de griep die heerst dat deze heftiger is dan normaal omdat hij de afgelopen jaren bijna niet aanwezig is geweest. 

Bron:

https://nos.nl/l/2406232

aangepast door salbie1988
  • Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Afwachten. Ik geloof niet dat Oostenrijk dit gaat doorvoeren tot het daadwerkelijk gebeurt. Er worden altijd genoeg proefballetjes tegen de muur gegooid, maar de meeste blijven niet plakken.

In NL? alleen als ze echt een burger oorlog willen..... (zie rotterdam gisteren)

De kuch-kuch-theoristen geloven nu natuurlijk dat Oostenrijk is uitverkoren tot test land... wanneer ze daadwerkelijk verplicht gaan vaccineren... een burgeroorlog is tenslotte nooit onmogelijk, zeker niet in de alpenlanden waar de bewoners nogal stug kunnen zijn...

• Leuk 2
Link naar reactie

We gaan toch niet medicatie slikken die niet 10 jaar minimaal getest is?

een vaccin weigeren en wel zogenaamd medicatie gaan slikken?

Onbegrijpelijk dat de anti groepering wel pillen en pufjes wil hebben zonder teweten of er 5 g chips in verwerkt zijn.

nee, de rechtgeaarde anti vaxxer gaat eerst 10 jaar wachten.

Link naar reactie

19 minuten geleden, Hermanusb zei:

Onbegrijpelijk dat de anti groepering wel pillen en pufjes wil hebben zonder teweten of er 5 g chips in verwerkt zijn.

Ik kan natuurlijk niet voor alle non-covid-vaxxers spreken, maar ik voel me niet echt 'begrepen' door jou.

• Leuk 4
Link naar reactie

Dat mag.

ik blijf het raar vinden dat we een vaccin weigeren maar wel pillen en pufjes willen nemen die niet getest zijn.

experimenteel medicijn noem ik dat.

daarnaast is een pil en een puf iets wat niks doet tegen de verspreiding.

maar ondanks dat ben ik geen voorstander van verplichte vaccinatie.

ook niet in Nederland.

Link naar reactie

16 uur geleden, salbie1988 zei:

Nu vraag ik me af of dit in Nederland ook staat te gebeuren.

kan het zo snel niet terugvinden, maar zag pas in een artikel dat ze in elk geval aan het overwegen zijn de vaccinaties door te trekken naar basisschoolkinderen.

Zie het zelf somber in en vermoed dat ze zeker wel alles in het werk zullen stellen om verplichting erdoor te krijgen, alles wat er al gedaan is toont wel die tendens.

Link naar reactie

15 minuten geleden, Hermanusb zei:

daarnaast is een pil en een puf iets wat niks doet tegen de verspreiding.

De vaccins ook niet.

Pfizers pil is een mix van verschillende anti-virale stoffen, waaronder ook de werkstof die in ivermectin zit.

Zolang het het middel niet mijn DNA manipuleert (en mogelijk veranderd) ben ik iig wel bereid om de gok te nemen wanneer de bijwerkingen van de pillen kleiner zijn dan de gevolgen van covid. Hetgeen in mijn geval onwaarschijnlijk is want ik heb al covid gehad, en het stelde niet zo heel veel voor. Een tweede keer ben ik dan ook niet zo bang voor. Zo het al zo ver kan komen.

• Leuk 2
Link naar reactie

Ik denk wel dat pillen tegen verspreiding zouden helpen in tegenstelling tot het vaccin.

De pil neem je voornamelijk als je je ziekt voelt en positief getest bent. Als mensen zich niet lekker voelen blijven ze thuis.

Met het vaccin lopen veel besmette mensen op straat omdat ze vrijwel geen symptonen hebben.

Wel zie ik zelf verschil tussen een pil en een spuit. Ik geloof niet in de 5G of de chip. Maar alles wat in je mond gaat komt er in je **** weer uit los van wat stofjes. Een chip zou er weer uitkomen haha.

Met een naald weet je nooit wat ze in je lichaam spuiten en komt het er niet weer uit.

Nogmaals ik geloof nu niet in de chips, maar voor mensen die er wel bang voor zijn snal ik het verschil wel.

• Leuk 4
Link naar reactie

3 uur geleden, salbie1988 zei:

Ik denk wel dat pillen tegen verspreiding zouden helpen in tegenstelling tot het vaccin.

De pil neem je voornamelijk als je je ziekt voelt en positief getest bent. Als mensen zich niet lekker voelen blijven ze thuis.

Met het vaccin lopen veel besmette mensen op straat omdat ze vrijwel geen symptonen hebben.

Wel zie ik zelf verschil tussen een pil en een spuit. Ik geloof niet in de 5G of de chip. Maar alles wat in je mond gaat komt er in je **** weer uit los van wat stofjes. Een chip zou er weer uitkomen haha.

Met een naald weet je nooit wat ze in je lichaam spuiten en komt het er niet weer uit.

Nogmaals ik geloof nu niet in de chips, maar voor mensen die er wel bang voor zijn snal ik het verschil wel.

fijn.

mensen blijven namelijk niet thuis.

dat zouden we graag willen maar 50% vd mensen blijft niet thuis en gaat ook niet testen.

testen doen mensen als ze denken SHITTTTT.

ik krijg het benauwd.

en net is echt niet zo dat wat er bij het mondje in gaat er aan de onderrkant weer uit gaat,

anders zouden mensen niet kunnen bestaan,

een baby groeit door voedsel wat er toch echt deels inblijft.

aangepast door Hermanusb
Link naar reactie

3 uur geleden, Rien zei:

De vaccins ook niet.

Pfizers pil is een mix van verschillende anti-virale stoffen, waaronder ook de werkstof die in ivermectin zit.

Zolang het het middel niet mijn DNA manipuleert (en mogelijk veranderd) ben ik iig wel bereid om de gok te nemen wanneer de bijwerkingen van de pillen kleiner zijn dan de gevolgen van covid. Hetgeen in mijn geval onwaarschijnlijk is want ik heb al covid gehad, en het stelde niet zo heel veel voor. Een tweede keer ben ik dan ook niet zo bang voor. Zo het al zo ver kan komen.

als je denkt dat een vaccin mogelijk je DNA kan veranderen.

tja.

dan valt er nog maar weinig zinvols te zeggen.

Link naar reactie

7 minuten geleden, Hermanusb zei:

als je denkt dat een vaccin mogelijk je DNA kan veranderen.

Niet "een vaccin" maar de mRNA vaccins.

Het heet "Reverse Transcription"

https://www.thermofisher.com/nl/en/home/life-science/cloning/cloning-learning-center/invitrogen-school-of-molecular-biology/rt-education/reverse-transcription-basics.html

Het zal niet bij iedereen gebeuren, maar er zullen mensen zijn waarbij dit wel het geval is, puur op basis van het toeval.

• Leuk 1
Link naar reactie

Weet je, als je apocalypse en doom films bekijkt, of de boeken leest, dan moet je onwillekeurig wel eens denken "hoe zou het zijn te leven in een Nederland met .. zeg.. 2 miljoen inwoners? 500.000 misschien? 10.000?

Maar dan denk je bij jezelf, dat zal ik nooit zien gebeuren, als het al gebeurt dan in een verre toekomst.

Vandaag de dag ben ik -soms heel even- wel eens bang dat ik dit nog zou kunnen meemaken...

• Leuk 2
Link naar reactie

Inmiddels een kleine update over de voornemens van Oostenrijk. Een boete van 3600 euro of 4 weken gevangenis bij het niet nemen van een vaccinatie.

Heb je wel al 2 vaccinaties maar neem je de booster niet dan wacht een boete van 1500,-- op je.

Moet je dit straks echt elke 6 maanden gaan doen straks?

Link naar reactie

10 uur geleden, salbie1988 zei:

Inmiddels een kleine update over de voornemens van Oostenrijk. Een boete van 3600 euro of 4 weken gevangenis bij het niet nemen van een vaccinatie.

Heb je wel al 2 vaccinaties maar neem je de booster niet dan wacht een boete van 1500,-- op je.

Moet je dit straks echt elke 6 maanden gaan doen straks?

Echt heel triest.

En dan zijn er blijkbaar nog mensen die dit een goede zaak vinden! 

Never ever neem ik het testvaccin.  Hoe meer dwang hoe meer verzet.

De oorlog is begonnen.

• Leuk 1
Link naar reactie

• Admin

Ik denk dat het zeker wel mogelijk is dat zoiets ook in NL zou kunnen gebeuren. Inmiddels wel. Het gemak waarmee grondwetten nu al bijna 2 jaar aan de kant geschoven worden (volgens mij mocht zoiets alleen heel tijdelijk in crisis).

Een vaccin wat nog steeds in testfases zit (al wordt zo vaak ontkent dat dat zo is, is dat een feit iig tot 2023) verplichten is gewoon te bizar voor woorden en dat dat kan in een westers land... tja. Er zijn al veel grenzen overschreden, dus waarom die niet.

Op 20-11-2021 om 12:34, Hermanusb zei:

Ik ga idd geen medicatietesten slikken dat nog maar zo kort op de markt is. Zeker niet omdat dit dus een medicijn betreft die je bij de eerste symptomen al moet nemen en dus bij de eerste symptomen al moet testen, wordt dat bij mij persoonlijk al erg lastig.
Maar als alle mensen die wel bereid waren te laten vaccineren, dat wel doen. En dan nog de groep die zich niet om lichamelijke redenen niet kunnen laten vaccineren, of op een andere manier fysiek niet kunnen en wel willen, kunnen dus beschermd worden doordat er een snelle behandeling mogelijk is. Elke reden voor een verplichting vervalt daar dan mee.

Zo zijn er mensen met enorme prikangst bijvoorbeeld. Om maar ff iets te noemen. Voor mezelf is het meervoudig. Ik prik en test niet vanwege een pijnfobie als eerste. Daarnaast wil ik het vaccin niet, een omdat idd de lange termijn effecten nog niet bekend zijn, daarnaast heb ik gewoon een sterk immuunsysteem, maar verder ben ik ervan overtuigd dat om mijzelf het beste te beschermen, het doormaken van een ziekte me het beste beschermd, ook tegen komende mutaties. Ik denk dat ik al eens covid-19 gehad heb. Toen werd er nog niet getest, als toen de middelen ter beschikking waren die er nu zijn, had ik waarschijnlijk alleen een sneltest gedaan geen PCR. Niet testen is voor mij puur vanuit die pijnfobie.

Verder is er een hele grote groep mensen die niet het vaccin niet nemen vanwege 5g chips ideeën. 

Dan is er nog het grote verschil dat orale inname wel degelijk wat anders is dan iets in je spier gespoten krijgen. Ook dat kan voor mensen een verschil maken.

Punt hier is, als er een goede  behandeling is, is vervalt elke grond voor een plicht. Eigenlijk bestaat er sowieso geen grond voor een plicht, maar dan gooien ze het op anderen.

ZELFS als deze ziekte de helft van de mensen zou doden die het krijgen zou ik elke vorm van verplichting NOT DONE vinden. Mijn lichaam, Mijn keuze, Mijn besluit en NIEMAND zou daar een beslissing over mogen nemen. OOIT. Als dat dan zou betekenen dat ik niet behandeld wordt in een overvol ziekenhuis. So be it. 

• Leuk 2
Link naar reactie

Ik kreeg onderstaande afbeelding van een kennis en wil meteen benadrukken dat ik over het algemeen niet zo in deze dingen geloof (ik geloof meer dat overheid het gebruikt om controle over ons te krijgen.).

Maar benieuwd of iemand van jullie ervan gehoord hebben (en het onderzocht hebben), en of dit de waarheid zou “kunnen” zijn. Ik heb er nog geen onderzoek naar gedaan.

UPDATE: zelf wat proberen te googelen en kan zo 1,2,3 niks vinden. Ook bestaat Slowenie volgens mij niet (mogelijk bedoeld ze Slovenie). Maar alsnog benieuwd of er mensen in geloven.

8132EC43-2BAA-4350-A76E-4D7D1C99F09D.jpeg

aangepast door salbie1988
Link naar reactie

30 minuten geleden, salbie1988 zei:

Ik kreeg onderstaande afbeelding van een kennis en wil meteen benadrukken dat ik over het algemeen niet zo in deze dingen geloof (ik geloof meer dat overheid het gebruikt om controle over ons te krijgen.).

Maar benieuwd of iemand van jullie ervan gehoord hebben (en het onderzocht hebben), en of dit de waarheid zou “kunnen” zijn. Ik heb er nog geen onderzoek naar gedaan.

UPDATE: zelf wat proberen te googelen en kan zo 1,2,3 niks vinden. Ook bestaat Slowenie volgens mij niet (mogelijk bedoeld ze Slovenie). Maar alsnog benieuwd of er mensen in geloven.

8132EC43-2BAA-4350-A76E-4D7D1C99F09D.jpeg

Je eerste les.

Gebruik geen Google want die censureren.

Gebruik DuckDuckGo 

https://ussanews.com/vaccine-scandal-in-slovenia-bottles-have-code-s-for-placebo-vax-or-kill-shot/

https://world-signals.com/news/2021/11/23/head-nurse-in-slovenia-vials-of-vaccines-1-2-3-mean-who-will-live-and-who-will-die/

Link naar reactie

34 minuten geleden, Madeliefje zei:

In hoeverre zijn dat betrouwbare bronnen?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...