Ga naar inhoud
GENEGEERD

Griepprik 2021


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 10 maanden later...
  • 1 maand later...
Op 12-10-2022 om 07:01, Michael Lee Platt zei:

"Griepprikken" werden de jaren voor de "pandemie" al gebruikt om mRNA tech. te testen op onwetende burgers. 

 

Dat was me niet bekend, maar het verwondert mij niet. Gelukkig heb ik steeds gepast   voor de griepprik.

Dit jaar kreeg ik de eerste keer een oproep voor de pneumokokken prik.

Inmiddels ben ik zo wantrouwend geworden met vaccinaties  dat ik beleefd pas voor al deze shotjes, ofschoon ik per definitie niet tegen vaccins ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Oma Miet zei:

 

Dat was me niet bekend, maar het verwondert mij niet. Gelukkig heb ik steeds gepast   voor de griepprik.

Dit jaar kreeg ik de eerste keer een oproep voor de pneumokokken prik.

Inmiddels ben ik zo wantrouwend geworden met vaccinaties  dat ik beleefd pas voor al deze shotjes, ofschoon ik per definitie niet tegen vaccins ben

Ze willen koste wat het kost iedereen inspuiten met die "mRNA' tech. Ik vertrouw geen enkele prik meer. Ik heb in het verleden weleens tetanus en rabbies shots gehad maar die vertrouw ik nu ook niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
Op 12-10-2022 om 07:01, Ted zei:

"Griepprikken" werden de jaren voor de "pandemie" al gebruikt om mRNA tech. te testen op onwetende burgers. 

 

Onzin. De griepprik is geen mRNA vaccin maar een "klassiek" onschadelijk gemaakt virus vaccin. Je kunt met een griepprik geen mRNA vaccins testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 12-11-2023 om 15:39, Hyper zei:

 

Onzin. De griepprik is geen mRNA vaccin maar een "klassiek" onschadelijk gemaakt virus vaccin. Je kunt met een griepprik geen mRNA vaccins testen.

Ik heb meerdere artikelen langs zien komen dat er wel degelijk geexperimenteert wordt met mRNA de griepprik. En ik heb rede om aan te nemen dat dit zonder medeweten van de patiënt gebeurt. Klassieke onschadelijk gemaakte vaccins zijn niet onschadelijk. Er zitten meerdere schadelijke stoffen in. Sowieso is het waanzin om een vaccin te nemen voor de griep. Ze werken nooit en in het beste geval verzwakken ze je immuunsysteem. De griep is juist nodig om je immuunsysteem te versterken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint een behoorlijk "Niburu" gehalte te krijgen hier.

Er wordt van alles geroeptoetert, maar geen flintertje bewijs.

Ik wil me best laten overtuigen, maar wel met feiten, geen kreten van "ik heb artikelen langs zien komen" of ""En ik heb rede om aan te nemen" 

"Er zitten meerdere schadelijke stoffen in" 

Prima, overtuig me met de achterliggende feiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-12-2023 om 16:48, Roel22 zei:

Het begint een behoorlijk "Niburu" gehalte te krijgen hier.

Er wordt van alles geroeptoetert, maar geen flintertje bewijs.

Ik wil me best laten overtuigen, maar wel met feiten, geen kreten van "ik heb artikelen langs zien komen" of ""En ik heb rede om aan te nemen" 

"Er zitten meerdere schadelijke stoffen in" 

Prima, overtuig me met de achterliggende feiten.

Je klinkt behoorlijk gevaccineerd.

💉= ☠️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze meneer heeft geen prik gehad, maar wil nog steeds wel graag met feiten ondersteunde beweringen zien.

Op 6-12-2022 om 17:19, Ted zei:

Ze willen koste wat het kost iedereen inspuiten met die "mRNA' tech. Ik vertrouw geen enkele prik meer. Ik heb in het verleden weleens tetanus en rabbies shots gehad maar die vertrouw ik nu ook niet meer.

Laat maar zien wat de bewijzen zijn voor je stelling, ik ben benieuwd.

Trouwens wat ga je dán doen na een hondenbeet o.i.d.? Tetanus en hondsdolheid ga je echt aan dood hoor zonder prik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Roel22 zei:

Deze meneer heeft geen prik gehad, maar wil nog steeds wel graag met feiten ondersteunde beweringen zien.

Laat maar zien wat de bewijzen zijn voor je stelling, ik ben benieuwd.

Trouwens wat ga je dán doen na een hondenbeet o.i.d.? Tetanus en hondsdolheid ga je echt aan dood hoor zonder prik.

Ik hoef mijn mening niet te "bewijzen". Ik kan jou het water wijzen maar ik kan je niet dwingen te drinken. Als jij je vol wil laten spuiten moet je dat lekker doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee mijn beste je hoeft niets te "bewijzen". Maar je roeptoetert wat mij betreft volslagen kolder in het rond als je wel allerlei zaken beweerd en er vervolgens geen flintertje onderbouwing bij levert. Zoals ik al zei, Niburu gehalte is hoog en stijgende. 

Ook het aangehaalde tetanus en hondsdolheid wordt nu gewoon doodgezwegen.

Jij heb vast een héél sterk gestel dat deze dodelijke aandoeningen tussen de bedrijven door even onschadelijk maakt.

Sneue types als jij zijn echt een gevaar voor mensen die goedgelovig zijn en je baarlijke nonsens voor waar aannemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Roel22 zei:

Nee mijn beste je hoeft niets te "bewijzen". Maar je roeptoetert wat mij betreft volslagen kolder in het rond als je wel allerlei zaken beweerd en er vervolgens geen flintertje onderbouwing bij levert. Zoals ik al zei, Niburu gehalte is hoog en stijgende. 

Ook het aangehaalde tetanus en hondsdolheid wordt nu gewoon doodgezwegen.

Jij heb vast een héél sterk gestel dat deze dodelijke aandoeningen tussen de bedrijven door even onschadelijk maakt.

Sneue types als jij zijn echt een gevaar voor mensen die goedgelovig zijn en je baarlijke nonsens voor waar aannemen.

U moet een beetje op uw houding letten en op de manier hoe uw mensen aanspreekt anders bent u hier niet lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-12-2023 om 08:37, Ted zei:

Ik heb meerdere artikelen langs zien komen dat er wel degelijk geexperimenteert wordt met mRNA de griepprik. En ik heb rede om aan te nemen dat dit zonder medeweten van de patiënt gebeurt. Klassieke onschadelijk gemaakte vaccins zijn niet onschadelijk. Er zitten meerdere schadelijke stoffen in. Sowieso is het waanzin om een vaccin te nemen voor de griep. Ze werken nooit en in het beste geval verzwakken ze je immuunsysteem. De griep is juist nodig om je immuunsysteem te versterken.

 

Prima, iedereen moet een eigen afweging maken. Ik heb in de basis vertrouwen in de medische wereld tenzij ik redenen heb om dit niet te hebben.
Vaccins vind ik in principe een prachtige uitvinding. Het idee dat je je immuunsysteem zonder ziek te leert om een ziekmaker te herkennen vind ik erg zinvol.
Ik ben blij met al mijn standaardvaccinaties en vanuit een preparedness standpunt vind ik het juist zinvol om mijn vaccinaties te hebben. In een SHTF situatie is de kans op uitbraken van ziektes groter en de beschikbaarheid van goede medische zorg twijfelachtig.

 

Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat alle vaccins veilig zijn. Ik denk dat de coronavaccins haastig op de markt zijn gebracht. Ook denk ik dat de overheden uit angst voor negatieve publiciteit over coronavaccinaties ervoor hebben gekozen om critici de mond te snoeren en eenzijdig te publiceren. Een medisch middel is zelden 100% veilig. Je moet een afweging maken tussen het risico van het vaccin en het risico van het virus. Voor een oudere is een mRNA vaccin misschien nog het overwegen waard. Voor een jongere niet.

 

Opmerkingen dat er stiekem mRNA is gebruikt in klassieke vaccins gaan naar mijn mening teveel naar de sfeer van (onware) complottheorieën. Het is wel zo dat er veel geïnvesteerd wordt in mRNA vaccins. Iets waar ik zelf niet blij van wordt gezien de bijwerkingen van de Pfizer/Moderna vaccins. (Myocarditis/Pericarditis) Maar ik ga er wel vanuit dat eventuele in ontwikkeling zijnde mRNA griepvaccins worden getest op proefdieren en menselijke vrijwilligers en niet op nietsvermoedende cliënten die om een klassieke griepprik komen.

 

Maar nogmaals, volg de bronnen die je betrouwbaar acht, en maak je eigen keuzes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Ted zei:

U moet een beetje op uw houding letten en op de manier hoe uw mensen aanspreekt anders bent u hier niet lang.

Ik vraag me af vanuit welke autoriteit je spreekt. Maar goed, ik heb eerlijk gezegd niet het gevoel dat ik erg onheuse zaken benoem.

10 uren geleden, Ted zei:

Sneue types als jij zijn echt een gevaar voor mensen die goedgelovig zijn en je baarlijke nonsens voor waar aannemen.

Ik vind dit niet beledigend o.i.d. En als dat toch zo zou worden opgevat door de mods dan ben ik hier wellicht niet op mijn plek, zou kunnen,

Ik vind namelijk dat als ik ergens een gevaar zie er anderen op mag attenderen dat er iemand volslagen kolder loopt te verkopen. 

Door dat niet te doen ben ik net zo schuldig aan de eventuele gevolgen dan degene die die gevaarlijk praatjes rond bazuint.

 

Ik dus wacht ook nog steeds op een uitleg betreffende de tetanus en hondsdolheid vaccinaties die jij niet nodig schijnt te hebben.

En als dat al zo is, zou je dan jouw manier om met dergelijke besmettingen om te gaan met ons willen delen?

Je wilt niet weten hoe erg de wereld op juist dát soort zaken zit te wachten.

Want begrijp me goed, ook ik zit niet te wachten op een prik als het anders kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Hyper zei:

Opmerkingen dat er stiekem mRNA is gebruikt in klassieke vaccins gaan naar mijn mening teveel naar de sfeer van (onware) complottheorieën. Het is wel zo dat er veel geïnvesteerd wordt in mRNA vaccins. Iets waar ik zelf niet blij van wordt gezien de bijwerkingen van de Pfizer/Moderna vaccins. (Myocarditis/Pericarditis) Maar ik ga er wel vanuit dat eventuele in ontwikkeling zijnde mRNA griepvaccins worden getest op proefdieren en menselijke vrijwilligers en niet op nietsvermoedende cliënten die om een klassieke griepprik komen.

Het probleem is dat ze het niet nadrukkelijk vertellen, je moet het opzoeken. En ze rekenen erop dat de meeste mensen dat niet doen. Hoeveel mensen hebben om de bijsluiter van het covid "vaccin" gevraagd en deze gelezen voordat ze de injectie namen? Sterker nog, de bijsluiters waren veelal niet beschikbaar of blanco. Ik geloof zelf helemaal niet dat "mRNA" bedoeld is om "virussen" te bestrijden. Maar ik ben een complotdenker, ik wantrouw de overheid, en daarom ben ik prepper.

 

Ik denk dat antibiotica veel belangrijker is dan "vaccins" in een SHTF situatie. Ik ben van plan om binnenkort wat boeken aan te schaffen met informatie over het gebruik van antibiotica. 

aangepast door Ted
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Roel22 zei:

Ik vraag me af vanuit welke autoriteit je spreekt. Maar goed, ik heb eerlijk gezegd niet het gevoel dat ik erg onheuse zaken benoem.

Ik vind dit niet beledigend o.i.d. En als dat toch zo zou worden opgevat door de mods dan ben ik hier wellicht niet op mijn plek, zou kunnen,

Ik vind namelijk dat als ik ergens een gevaar zie er anderen op mag attenderen dat er iemand volslagen kolder loopt te verkopen. 

Door dat niet te doen ben ik net zo schuldig aan de eventuele gevolgen dan degene die die gevaarlijk praatjes rond bazuint.

 

Ik dus wacht ook nog steeds op een uitleg betreffende de tetanus en hondsdolheid vaccinaties die jij niet nodig schijnt te hebben.

En als dat al zo is, zou je dan jouw manier om met dergelijke besmettingen om te gaan met ons willen delen?

Je wilt niet weten hoe erg de wereld op juist dát soort zaken zit te wachten.

Want begrijp me goed, ook ik zit niet te wachten op een prik als het anders kan.

U bepaald niet wat waar is en wat niet. En als u geen respect op kunt brengen voor andermans mening. Dat hebben wij niets meer te bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik wilde destijds ook het waardeloos geteste vaccin totdat ik mij wereldwijd ging inlezen over de fabrikanten . Ik schrok mij kapot.

Ze zijn compleet onbetrouwbaar.

Zijn gewoon criminelen.

 

Er is inmiddels heeeel veel te vinden over de troep waar ze in handelen.

Op de wakkere kanalen komen heel veel bewijzen en grote onderzoeken langs maar de media en politiek blokken alles. Gelukkig komen er in andere landen veel meer naar buiten.

Maar het merendeel van de mensen met het testvaccin steken liever hun kop in het zand en vertrouwen nog op onze ministers!


https://youtube.com/@Campbellteaching?si=XxNdko1KYaK0Wb5o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...