Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe ver laat je het gaan voor dat jij je ook laat vaccineren, is mens de mede schuldig???

JJ&A
 Share

Recommended Posts

Heb jij kinderen klein kinderen familie, wil je echt het beste voor hen.

Een blik in de toekomst.

Deze leeft ook niet meer, houd dat maar op je netvlies.

280121zweedsetijger.jpg.db19e1b5c7e265e16a126dd596665ae4.jpg

Wat geeft je gevoel je in, nu ook de dieren wereld besmet raak het zijn niet alleen mensen die dood ziek worden of er na ZWAAR gehandicapt kunnen raken of zelfs de dood tot gevolg, wat doen we elkaar aan.

Het totale leven staat op het spel, dood over de gehele aarde.

Wat over blijft is een vuilnisbelt.

Er is al zoveel leven gestoven door de mens, het totale leven word grondig bedreigt.

De mens heef de ondergang gestart, en kan het niet meer terug draaien, en wij doen er aan mee.

De impact van het coronavirus op het dierenrijk - tot nu toe

2 okt. 2020 — Het aantal diersoorten dat tot nu is getroffen door COVID-19 is NOG op één hand te tellen: katten, honden, tijgers, leeuwen, nertsen,

MAAR ZO BEGON HET OOK BIJ DE MENS.

https://www.nationalgeographic.nl/dieren/2020/09/de-impact-van-het-coronavirus-op-het-dierenrijk-tot-nu-toe

Drie sneeuwpanters in dierentuin VS overleven coronavirus niet

DPG Media Privacy Gate (ad.nl)

22 uur geleden — Drie sneeuwpanters zijn in een Amerikaanse dierentuin overleden nadat ze besmet waren geraakt met het coronavirus. De Lincoln Children's Zoo ...

https://www.ad.nl/buitenland/drie-sneeuwpanters-in-dierentuin-vs-overleven-coronavirus-niet~a6267f9a/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Twee Sumatraanse tijgers in Indonesische zoo herstellen van ...

1 aug. 2021 — Twee Sumatraanse tijgers die in een Indonesische dierentuin leven, herstellen van het coronavirus nadat ze in juli positief hadden getest op ...

Voorpaginanieuws

https://myprivacy.dpgmedia.be/consent?siteKey=Uqxf9TXhjmaG4pbQ&callbackUrl=https%3A%2F%2Fwww.hln.be%2Fprivacy-gate%2Faccept-tcf2%3FredirectUri%3D%2Fdieren%2Ftwee-sumatraanse-tijgers-in-indonesische-zoo-herstellen-van-coronavirus~adef4cee%2F

Met corona besmette tijger afgemaakt in Zweedse dierentuin

28 jan. 2021 — Afgelopen december raakten in Spanje nog vier leeuwen besmet. Voor zover bekend is Nastasja wel de eerste die aan het virus is overleden. Artis ...

https://www.looopings.nl/weblog/16054/Met-corona-besmette-tijger-afgemaakt-in-Zweedse-dierentuin.html

Misschien zullen verschillende bezoeker boos op mij zijn, de meeste preppers denk ik niet want dat zijn realisten kijken verder dan hun neus lang is, dat zijn echte overlevers, dat blijkt we uit de gigantische info op dit forum.

Neem je zelf maar eens goed onder de loop, blijf jij je zelf voor de gek houden, ten koste van het leven op aarde???????

Weet je wat het ook is we zijn gewend aan dood en verderf.

We worden er niet meer heet of koud van, tot het je zelf treft, of je kindertjes.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ja, beste @Rien het doet mij pijn dat het zo gaat, ik heb nog nooit zoiets gezien als het gaat in de wereld.

Heel triest ik word er niet goed van.

Het spijt me als ik mensen kwets, teleur stel, dat ligt niet in mijn aard.

Elkaar niet op de hoogte houden, dat zou ik me zeer kwalijk nemen, wat heb ik dan mijn goede bedoelingen op mijn geweten.

Wij hebben het grootste deel van het leven al gehad op een jaar na zeventig, maar ik denk ook aan jullie die jonger zijn en kinderen hebben.

En het leven op aarde.

Het kon zo mooi zijn.

Link naar reactie

Twee punten @JJ&A:

1) Dit virus is niet door ons gemaakt, maar door de US/China. Zij zijn de verantwoordelijken, niet wij!

2) Gevaccineerden verspreiden MEER virussen dan ongevaccineerden (wanneer besmet). Vaccineren helpt dus geen zier tegen verspreiding, is zelf nadelig.

Meer zal ik er in dit draadje niet over zeggen.

• Leuk 5
Link naar reactie

2 uur geleden, Rien zei:

Twee punten @JJ&A:

1) Dit virus is niet door ons gemaakt, maar door de US/China. Zij zijn de verantwoordelijken, niet wij!

2) Gevaccineerden verspreiden MEER virussen dan ongevaccineerden (wanneer besmet).

Ja dat kan ik me voorstellen want ze hebben er misschien geen boodschap aan dat anderen door hun besmet raken.

Een oud Nederlands gezegde: Ike ike, en de rest kan stikken.

Link naar reactie

Waarschijnlijk ga ik hiermee kwaad bloed zaaien, (sorry moderators)

Vacineren? Nooit van me leven! Keuze is zeer makkelijk geweest voor mij. Iedereen die gevaccineerd is in mijn omgeving en geloofd in deze hoax, zijn met een enkeltje sneltrein uit me leven gezet.

Het punt is dat deze hele “pandamie” veroorzaakt is door de mens zelf. Ze willen de wereld bevolking inkrimpen want we zijn met te veel mensen op dit stukje aarde. Daarbij is het het punt dat je een wereld macht wisseling hebt. Ze willen de wereld net als China hebben. Mensen vergeten dat China gewoon een test is voor de rest van de wereld met controlle. Ze willen wereldwijd een sociaal kredit systeem hebben en dat is de reden dat er nu ook geen cash mag zijn meer. Hoe beter dan met een ”virus” dat alles te controleren. We gaan nu exact het zelfde draaiboek als vorig jaar in. Let op, rond jaarwisseling komen er weer lockdowns en vuurwerkverbod.  

Al zou het gedrongen worden, ik zal de laatste zijn die ongevaccineerd in de rondte huppeld. Verkies nog liever een stukkie lood in me schedel dan een naald. Over me dooie lijk. 

Mijn mening!

aangepast door Anonymous
  • Leuk 10
Link naar reactie

3 uur geleden, Anonymous zei:

Vacineren? Nooit van me leven! Keuze is zeer makkelijk geweest voor mij. Iedereen die gevaccineerd is in mijn omgeving en geloofd in deze hoax, zijn met een enkeltje sneltrein uit me leven gezet.

Het punt is dat deze hele “pandamie” veroorzaakt is door de mens zelf. Ze willen de wereld bevolking inkrimpen want we zijn met te veel mensen op dit stukje aarde. Daarbij is het het punt dat je een wereld macht wisseling hebt. Ze willen de wereld net als China hebben. Mensen vergeten dat China gewoon een test is voor de rest van de wereld met controlle. Ze willen wereldwijd een sociaal kredit systeem hebben en dat is de reden dat er nu ook geen cash mag zijn meer. Hoe beter dan met een ”virus” dat alles te controleren. We gaan nu exact het zelfde draaiboek als vorig jaar in. Let op, rond jaarwisseling komen er weer lockdowns en vuurwerkverbod.  

Al zou het gedrongen worden, ik zal de laatste zijn die ongevaccineerd in de rondte huppeld. Verkies nog liever een stukkie lood in me schedel dan een naald. Over me dooie lijk. 

Mijn mening!

Dus maak je je net zo schuldig als de regering aan 2 deling van het volk. Uitgerekend het punt waar zoveel schande van gesproken wordt. Wij , ongevaxineerden worden uitgestoten door de gevaxineerden. Schande!!!!   Maar je doet het zelfde de andere kant op.  En dat je je vrienden verstoot omdat ze jouw mening niet hebben zegt meer over jou en de waarde die vriendschap voor je heeft dan over hun. 

• Leuk 2
Link naar reactie

Je behoort tot een speciaal soort beperkte geesten als je denkt dat je verspreiding van genetisch materiaal dat lucht gedragen is,

kan tegenhouden met een 'iedereen binnen houden' aanpak.

Tegenwoordig als iemand sterft, gaan ze testen op cojona... zelfs al reed er een trein over.  Gestorven en nadien met een onbetruwbare

test positief bevonden aan cojona, wil niet zeggen dat men daaraan overleden is...

Als iets in de MSM verchijnt, is het verdraait naar het verkeerde narratief, maw, het is gelogen.  Maar dat is de bedoeling, angst verkoopt,

ook de spuitjes.... en men betaalt met de munt van de vrijheid.  Erg dat zoveel domme mensen hierin meegaan. Maar dat de meeste mensen

eigenlijk zo dom als lood zijn, weten we al langer, alleen valt het nu extra op en beseffen we hoe het in Duitsland in de jaren 30 zo ver kon komen.

En deze die me kennen, weten hoe ik over de spuit denk, deze die het dus niet weten, hoeven het niet te weten.

• Leuk 4
Link naar reactie

2 uur geleden, logan 1202 zei:

Dus maak je je net zo schuldig als de regering aan 2 deling van het volk. Uitgerekend het punt waar zoveel schande van gesproken wordt. Wij , ongevaxineerden worden uitgestoten door de gevaxineerden. Schande!!!!   Maar je doet het zelfde de andere kant op.  En dat je je vrienden verstoot omdat ze jouw mening niet hebben zegt meer over jou en de waarde die vriendschap voor je heeft dan over hun. 

Ik kan je punt begrijpen inderdaad. Maar ik hoef me niet in te laten met hersenloze schapen die alles doen wat de regering zegt. 

vrienden, vrienden, dat wil ik ze niet noemen. Heb al jaren 2 goeie maten. Die zie ik als me broeders. En gelukkig zijn ze wakker en leven ze niet in de gecreëerde matrix. 

zijn meer kennissen als we het zo moeten stellen. Welke toch geen meerwaarde hebben in mijn leven. 

• Leuk 1
Link naar reactie

Op 15-11-2021 om 12:09, Anonymous zei:

Vacineren? Nooit van me leven!  

Mijn mening!

Geen probleem @Anonymous,

Een ieder mag voor zijn mening uitkomen.

Gezamenlijk komen we vaak tot de beste conclusies door te redeneren.

En we moeten voorzichtig wezen met horror scenario's.

En zeker de politiek grijp wel eens dingen aan, en niet altijd in het voordeel van de bevolking.

En zeker worden er grote fouten gemaakt, en dat werkt vaak nog meer de pandemie in de hand.

Vaccinaties zijn wij ook niet weg van, we krijgen elk jaar een oproep voor een griepprik maar hebben dat nooit iets gedaan.

Ook hebben we in ons leven zelden medicatie gebruikt, en mijn maatje kan er al helemaal niet tegen, krijgt vrijwel altijd heftige reacties.

Wij hebben het laten doen omdat mijn maatje dus heftige reacties krijgt door medicatie en kan niet in ziekenhuizen slapen we trachten dit te voorkomen door dus ons te hebben laten vaccineren, en we stonden op het punt weg te gaan uit NL, naar een warmere streek, beter voor de oude botten (gestel) en om er heen te kunnen reizen en daar na een plekje te zoeken, zonder vaccinatie zou dat meer problematisch zijn geweest, en nog blijft het afwachten hoe de boel draait, in ons na deel.

Wel hebben we vroeger ook vaccinaties gekregen, daar nooit echt merkbare nadelen van gehad, en de pokken zijn daar ook de wereld uit geholpen.

En vele mensen zijn door de jaren heen gevaccineerd als ze naar het buitenland op reis of vakanties gingen, misschien moeten we het ook niet te dramatisch zien.

Zie maar waar de meeste slachtoffers zijn gevallen, onder de besmetten of de mensen die ziek zijn geworden door vaccinaties.

Ik hoop dat jullie begrip hebben voor mijn zorgen over het voort bestaan van het leven op de wereld.

Je mens heeft al zoveel schade aan de wereld gebracht ook veel leven is er aan gegaan, kilometers dode zeeën veel diersoorten zijn uitgestorven of er zijn er nog maar weinig van.

Vroeger waren er veel vogels veel soorten, nu zie je af en toe groepjes of enkelen, wij wonen in een wijk met veel bomen en struiken en allerlei kruiden, je ziet niet veel vogels en insecten, insecten zijn best belangrijk bijen zorgen voor bevruchting van gewassen en fruitbomen.

Vroeger als je een stuk reed met de auto dan zat de motor kap onder de insecten nu rijd je een paar honderd kilometer en er zit haast niets op, dat zegt toch wat.

Reed je vroeger door de landerijen dan zag je veel wild.

Dan het ik het alleen nog maar over Nederland, we zijn met ons campertje negen maanden op pad geweest hebben veertig duizend kilometer gereden door Duisland, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje en Portugal, zelden zeer zelden hebben we wild en vogels gezien, en dat was haast vijf en twintig jaar geleden, het is nu veel erger geworden.

Over dat alles maak ik me behoorlijk zorgen, en heb me een keer laten gaan.

• Leuk 4
Link naar reactie

@JJ&A ik snap je punt heel goed. En over het voortbestaan maak ik me dus ook druk. Door studies hebben ze nu een muggenplaag in florida uitgezet welke aangepast zijn. Deze zijn zodus danig aan gepast dat ze de vrouwtjes onvruchtbaar maken en binnen 2 generaties uitroeien. 

wie zegt niet dat ze dat met ons kensen nu aan doen zijn. Juist mensen die ouder en zieke zijn komen er aan te lijden. 

punt is dat ze het niet onder stoelen of banken stoppen dat ze de vrouwelijke bevolking onvruchtbaar willen hebben om het in clone vatten voor te kunnen zetten. 

mijn zorgen is dus om de vrouwelijke bevolking welke zonder dat ze het beseffen wellicht onvruchtbaar worden. 

• Leuk 3
Link naar reactie

4 minuten geleden, Anonymous zei:

@JJ&A ik snap je punt heel goed. En over het voortbestaan maak ik me dus ook druk. Door studies hebben ze nu een muggenplaag in florida uitgezet welke aangepast zijn. Deze zijn zodus danig aan gepast dat ze de vrouwtjes onvruchtbaar maken en binnen 2 generaties uitroeien. 

wie zegt niet dat ze dat met ons kensen nu aan doen zijn. Juist mensen die ouder en zieke zijn komen er aan te lijden. 

punt is dat ze het niet onder stoelen of banken stoppen dat ze de vrouwelijke bevolking onvruchtbaar willen hebben om het in clone vatten voor te kunnen zetten. 

mijn zorgen is dus om de vrouwelijke bevolking welke zonder dat ze het beseffen wellicht onvruchtbaar worden. 

Ook jou zorgen zijn ook begrijpelijk, goed dat je het schrijft.

Fijn dat je weer onder ons bent, en dat je weer mee doet, TOP.

• Leuk 1
Link naar reactie

• JJ&A changed the title to Hoe ver laat je het gaan voor dat jij je ook laat vaccineren, de mens is mede schuldig.
14 uur geleden, JJ&A zei:

ik hoop dat jullie begrip hebben voor mijn zorgen over het voort bestaan van het leven op de wereld.

Je mens heeft al zoveel schade aan de wereld gebracht ook veel leven is er aan gegaan, kilometers dode zeeën veel diersoorten zijn uitgestorven of er zijn er nog maar weinig van.

Vroeger waren er veel vogels veel soorten, nu zie je af en toe groepjes of enkelen, wij wonen in een wijk met veel bomen en struiken en allerlei kruiden, je ziet niet veel vogels en insecten, insecten zijn best belangrijk bijen zorgen voor bevruchting van gewassen en fruitbomen.

Vroeger als je een stuk reed met de auto dan zat de motor kap onder de insecten nu rijd je een paar honderd kilometer en er zit haast niets op, dat zegt toch wat.

Reed je vroeger door de landerijen dan zag je veel wild.

Dan het ik het alleen nog maar over Nederland, we zijn met ons campertje negen maanden op pad geweest hebben veertig duizend kilometer gereden door Duisland, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje en Portugal, zelden zeer zelden hebben we wild en vogels gezien, en dat was haast vijf en twintig jaar geleden, het is nu veel erger geworden.

@JJ&A,

Verontschuldig je alsjeblieft niet voor je , zeer terechte, zorgen!

Het is heel goed dat je je uitspreekt en het forum is een plek waar we niet alleen kennis kunnen delen,maar ook onze zorgen eens uit kunnen spreken.

Want ongetwijfeld ben jij niet de enige die zich over deze zaken zorgen maakt, ik kan ze in ieder geval zeker met je delen.

Mij doet het alleen maar goed om te lezen dat je er voor opstaat en onder de aandacht brengt,dus bijdeze:

dank daarvoor 🙏👏

Maar niet alleen zorgen maken,he, ook lekker blijven genieten 😊

hartelijke groet ,

mevr.Grijpstra

• Leuk 2
Link naar reactie

10 minuten geleden, mevr.Grijpstra zei:

@JJ&A,

Verontschuldig je alsjeblieft niet voor je , zeer terechte, zorgen!

Het is heel goed dat je je uitspreekt en het forum is een plek waar we niet alleen kennis kunnen delen, maar ook onze zorgen eens uit kunnen spreken.

Want ongetwijfeld ben jij niet de enige die zich over deze zaken zorgen maakt, ik kan ze in ieder geval zeker met je delen.

Mij doet het alleen maar goed om te lezen dat je er voor opstaat en onder de aandacht brengt, dus bij deze:

dank daarvoor 🙏👏

Maar niet alleen zorgen maken, he, ook lekker blijven genieten 😊

hartelijke groet ,

mevr.Grijpstra

Bedankt lieverd.

@mevr.Grijpstra

Een vreemd iets van de mens je went zo snel aan erge dingen.

Vroeger toen wij klein ware vonden we vee dingen verschrikkelijk tegenwoordig hoe er ook, men vind niets meer erg, het hoort er allemaal bij, de dagen er na zijn we het alweer vergeten, en het is weer ver van je bed show.

Een voorbeeldje.

Een keer in een kledingzaak de vrouwen die er werkten hadden het over films, de ene film nog erger dat de andere, de ene vrouw zij tegen de ander,,,,, je weet,,, wil ik een film leuk wil vinden dat moet er heeeel veeeel bloed vloeien.

Er zijn veel heel zeer gewelddadige films, die er veel naar kijken vinden het heel gewoon en genieten er van.

Wij kijken sporadisch er even naar en zoeken dan weer snel wat anders het boeit ons niet.

Met de covit-19 uitbraken lieten ze ziekenhuizen in heb buitenland zien waar de gangen vol lagen met doden, de mensen stonden in lange rijen om geholpen te worden tot een lange rij buiten, ook daar lagen rijen met doden.

Ook een grote hal lag vol met lijken, de begraafplaatsen was een drukte van je welste men had maar enkele minuten de tijd om afscheid van de geliefden te nemen.

Eerlijk gezegd hebben we er gewoon om geslapen, vroeger was dat ondenkbaar, toen zou het een hele diepe indruk op mensen hebben gemaakt.

• Leuk 1
Link naar reactie

@JJ&A

De reacties komen misschien ook tegenwoordig niet altijd voort uit onverschilligheid,maar er is soms zoveel leed en ellende om ons heen dat het wenselijk is om je hier af en toe wat voor af te sluiten,puur uit zelfbehoud.

Bedenk een mens kan nu eenmaal niet alle leed van de wereld op zijn schouders dragen,he!🌐

En af en toe een nieuws-en mediadieet kan daarom soms heel heilzaam zijn.

aangepast door mevr.Grijpstra
  • Leuk 1
Link naar reactie

• JJ&A changed the title to Hoe ver laat je het gaan voor dat jij je ook laat vaccineren, is mens de mede schuldig???

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...