Ga naar inhoud
GENEGEERD

Survival test


Communicator

Aanbevolen berichten

Wij zijn van plan om aanstaande herfstvakantie onze, tot nu toe verzamelde prep-uitrusting, in het echt te gaan testen als gezin. Het enige wat we meenemen zijn onze BOB's. zoals onze waterfilter, gereedschappen etc,. Tevens wil ik dan testen of onze voorraden die we dan meenemen, ook werkelijk voldoende zijn.

 

We vertrekken dan ook te voet van huis, en nemen alles mee, wat we ook dan mee zouden nemen en lopen naar onze BOL in het bos.

 

Hebben jullie dit ook al eens gedaan? en dan bedoel ik gewoon echt in de bossen, niet op een camping of iets dergelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik ging vroeger met een rugzak vol met spullen dagen de ardennen in, dat is uitgegroeit tot alleen een heel klein rugzakje met daarin een paar spullen (mes, pannetje, slaapzak). Ik weet daardoor dat ik niet zo heel veel nodig heb. Ik probeer met dan op een skill te richten die ik nog niet zo goed beheers. Maar in mijn BOB heb ik zeker meer spullen zitten omdat het ook een stuk comfort is en ik het niet persee als een hardcore survival situatie wil zien.

 

Maar in ieder geval veel plezier en ik weet zeker dat je er van leert.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die thread van Sandokan eens door zitten lezen... wat een interessante ontwikkelingen doen zich daar voor zeg!

 

Het idee is wel erg leuk, en lijkt mij ook makkelijker uitvoerbaar dan een Bug out in mijn geval. Ik ga dat zeer zeker eens overwegen :)

 

Het is alweer een poosje geleden dat deze fake EMP heeft toegeslagen, maar wat mij toch wel het meest opvalt is het agressieve karakter door de gehele thread heen.

 

Waar ik al een poosje nieuwsgierig naar ben, waarom is ' Rodin' eigenlijk verbannen? ik zie enkel maar goede posts van hem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...