Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vervallen blokkerfunctie leden

Recommended Posts

• Admin

Na inter overleg hebben we besloten de "blokkeerfunctie" van personen op het forum uit te schakelen. 

Dit komt omdat het eenzijdige functie is, waardoor de persoon die geblokkeerd is, nog steeds de berichten ziet van de persoon door wie hij geblokkeerd is. Dit brengt een onwenselijke situatie met zich mee.

De mogelijkheid tot het negeren van topic blijft aanwezig.

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Admin
12 minuten geleden, Rien zei:

Dat is wel jammer. Nu wordt mogelijk de "recente activiteiten" onbruikbaar.

Hoe bedoel je? Ik snap je ff niet. Hopelijk begrijp je wel dat het gewoon onwenselijk is als de ene partij berichten niet kan zien en de andere partij zich frustreert omdat er geen reactie komt op zijn/haar reactie.

Link naar reactie

Als je meerdere mensen geblokkeerd hebt dan zie je hun nieuwste posts niet op de "Activiteiten" pagina. Wanneer je niet langer mensen kunt blokkeren dan "vervuilt" de "Activiteiten" pagina en wordt deze minder bruikbaar.

Natuurlijk snap ik wel dat blokkeren eenzijdig is en tot frustraties kan leiden. Maar je kunt mensen zo wie zo niet tot reacties dwingen.

Ik zal bv nooit reageren op een post van iemand die ik "geblokkeerd" had/zou-hebben.

• Leuk 1
Link naar reactie

• Admin
1 minuut geleden, Rien zei:

Als je meerdere mensen geblokkeerd hebt dan zie je hun nieuwste posts nit op de "Activiteiten" pagina. Wanneer je niet langer mensen kunt blokkeren dan "vervuilt" de "Activiteiten" pagina en wordt deze minder bruikbaar.

Natuurlijk snap ik wel dat blokkeren eenzijdig is en tot frustraties kan leiden. Maar je kunt mensen zo wie zo niet tot reacties dwingen.

Ik zal bv nooit reageren op een post van iemand die ik "geblokkeerd" had/zou-hebben.

Ja dat gaat kloppen, want je gaat die mensen gewoon weer zien. Ik denk dat het wenselijk is dat iemand iig nog een reactie kan lezen en als iemand iets zinnigs zegt je er alsnog voor kan kiezen er op te reageren.

Het is nutteloos om dingen te posten, met als doel de discussie aan te gaan (voorwaarden in bepaalde secties zeg maar) om vervolgens dan niet meer te reageren. If only deze functie twee richtingen op zou werken net als op fb bijvoorbeeld, dan hadden we hem zeker aangelaten.

Link naar reactie

15 minuten geleden, Rien zei:

Als je meerdere mensen geblokkeerd hebt dan zie je hun nieuwste posts niet op de "Activiteiten" pagina. Wanneer je niet langer mensen kunt blokkeren dan "vervuilt" de "Activiteiten" pagina en wordt deze minder bruikbaar.

Ik blijf ook enkele respectloze negeren.

Link naar reactie

Zoals ik Sterrendag laatst vertelde. Soms heb je in een bepaald topic een afkeer van een bepaald persoon, maar vind je een gelijke in dezelfde persoon in een ander topic.

Je moet niet zomaar leden afschrijven omdat een bepaalde mening verschilt. Een echte internet trol vind je zelden en alleen deze zou de moeite waard moeten zijn om te kunnen blocken.

Voor de oud leden: Herinner je Nico de geit. Een persoon die in elk topic gefocust was om te trollen.

Een andere mening, hoe ver deze ook verschilt van jouw mening, zou niet moeten zorgen voor een blokkade.

Blokkades kunnen ook niet zomaar in het echte leven met echte mensen....

• Leuk 3
Link naar reactie

3 uur geleden, Madeliefje zei:

Ik blijf ook enkele respectloze negeren.

Wanneer is iemand respectloos?

Hoe meet je dat?

Respectloos naar de TS? Respectloos over het onderwerp? Respectloos naar het beheer?

Ik negeer niemand, hoe dom of slim, aardig of onaardig, ontwikkeld of onderontwikkeld men ook overkomt.

3 uur geleden, Sterredag zei:

Misschien zou de focus beter liggen op een respectloos bericht en niet zo zeer een persoon.

Ik ken genoeg personen waarvan ik denk dat ze m.b.t. bepaalde onderwerpen er nogal vreemde denkbeelden op nahouden.

Maar dat gaat inderdaad over de onderwerpen en niet over de persoon.

• Leuk 3
Link naar reactie

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.
 Share

• Nieuwe aanmaken...