Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mondkapje

Jaap
 Share

Recommended Posts

Mijnheer, wilt u a.u.b. uw hond aanlijnen?

-Mijn hond doet niemand kwaad.

Uw hond ziet er gevaarlijk uit, het feit dat hij niemand kwaad doet dat weet ik niet en ik ken u en uw hond niet. Wat ik wel weet is dat dit ras vaak negatief in het nieuws komt, vandaar mijn angst.

-Ik ben in dit gebied niet verplicht om mijn hond aan te lijnen.

Dat klopt, maar het feit dat u hem niet aanlijnt maakt mij angstig. Alleen om die reden zou u dat toch kunnen doen?

-Niemand kan mij verplichten mijn hond aan te lijnen.

Als mijn angst u niets uitmaakt, fijne dag nog.

• Leuk 2
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
8 uur geleden, Jaap zei:

Uw hond ziet er gevaarlijk uit, het feit dat hij niemand kwaad doet dat weet ik niet en ik ken u en uw hond niet. Wat ik wel weet is dat dit ras vaak negatief in het nieuws komt, vandaar mijn angst.

Dat klopt, maar het feit dat u hem niet aanlijnt maakt mij angstig. Alleen om die reden zou u dat toch kunnen doen?

Tsja ..sorry meneer. Ik probeer u uit te leggen dat u niet angstig hoeft te worden van mijn hond. Als ik u niet dit vertrouwen kan geven omdat u dit niet van mij aan wilt nemen, dan kunt u beter niet op een honden uitlaat plek komen...

• Leuk 2
Link naar reactie

• Admin
10 uur geleden, Jaap zei:

*Mijnheer, wilt u aub uw hond muilkorven?

- Mijn hond doet niemand kwaad.

*Uw hond ziet er gevaarlijk uit, het feit dat hij niemand kwaad doet, dat weet ik niet en ik ken u en uw hond niet. Wat ik wel weet is dat dit ras vaak negatief in het nieuws komt, vandaar mijn angst.

- Ik ben hier niet verplicht mijn hond te muilkorven. Als ik mijn hond muilkorft, wordt mijn hond angstig, juist dan kan hij agressiever gedrag gaan vertonen, want hij voelt zich dan in het nauw gedreven.

*Dat klopt, maar het feit dat u hem niet muilkorft, maakt mij angstig. Alleen om die reden zou u dat toch kunnen doen?

- Als de angst van mijn hond u niks uitmaakt, adviseer ik u voortaan deze hondenuitlaatplek te vermijden. Een fijne dag nog.

• Leuk 2
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...