Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Communicator

uploaden plaatjes werkt niet?

Recommended Posts

Wellicht is dit bewust uitgeschakeld,

Maar ik krijg het in 3 verschillende browsers niet voor elkaar om iets te uploaden. ik kan wel de 'bijlage toevoegen' aanklikken, er opent dan een extra venster, maar die is leeg...

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wat voor soort bijlage is het? (filetype, filesize) En via welk icoon probeer je te uploaden? In 'snelle reactie'-modus of 'geavanceerd'?

Stuur mij maar een PM, dat gaat denk ik sneller/beter.

Deze post delen

voor ik je ga pm'men, zal ik het nog eens proberen: zonder succes :(

ik doe dit dan via de geavanceerde methode, dan klik ik op de paperclip, en vervolgens krijg ik een grijs pop-up scherm, waar ik niks in zie.

ohwja... en het maakt niet uit wat ik probeer te uploaden, en hoe groot het is, want zo ver kom ik niet eens :)

Ik weet ook niet wat de limieten hierin zijn. is dat ergens terug te vinden?

Deze post delen

Dus jij krijgt wel de popup maar in die popup staat niets, gewoon een wit of grijs veld? Ik gebruik google chrome, weet niet of je die ook gebruikt? Maar het klinkt wel raar. Het laatste wat eventueel ook kan is dat je je popups hebt uitgeschakeld ofzo (popup killer), dan komt mischien de popup nog wel tevoorschijn maar de inhoud is dan geblokkeerd. Ik vind internet explorer nix, maar kan het ook niet verwijderen, is een onderdeel van windows... Er worden daar te snel extra services in geplaatst en verwijderen daarvan kost weer opnieuw opstarten van je computer en daar heb ik geen tijd voor. Maar als je google chrome nog niet hebt, probeer dat maar es.

Deze post delen

Ik gebruik al jaren fanatiek firefox, daarnaast chrome, en als het echt niet anders kan,IE.

En bij alledrie heb ik het probleem. Zowel op mijn laptop als op mijn pc die beide windows 7 draaien.

Ik kan het nog eens proberen via mijn server.daar draait xp op.

Deze post delen

ook zonder succes ... vreemd hoor. zowel FF,Chrome als IE krijg ik allemaal een grijs scherm...

De ene pc maakt gebruik van andere DNS gegevens, en de rest van mijn pc's gaan via OpenDNS. maar dat maakt ook geen verschil.

Deze post delen

@T_C: Na flink zoeken denk ik dat ik de oorzaak heb gevonden, maar die is niet zo 1-2-3 op te lossen, dat gaat wat meer tijd vergen. Tot die tijd is het dus niet mogelijk om attachments (via paperclip icoontje) te koppelen aan een post, met uitzondering van afbeeldingen (want die hebben een eigen 'insert image' icoontje).

Of op een andere manier naar het bestand linken dat je wilde uppen.

Zodra het werkt zal ik dat hier laten weten.

Deze post delen

En anders gewoon, als je wel een url ervan hebt die gewoon hier plaatsen met hier het url adres dan heb je hem ook gepost... Dat je mischien ergens anders wel je foto's kunt uploaden en van daaruit hier kunt posten... Bijvoorbeeld je maakt een facebook account aan en die stel je zo in dat niemand erop kan kijken alleen jij en dan kun je foto's uploaden en van daaruit met het url adres hier op het forum posten. Is maar een idee he, is altijd een oplossing.

de fotootjes kan ik jammer genoeg niet verwijderen, moest weten wat er buiten het url bestand als je hier iets wilde posten, gebruikte iets van het net als voorbeeld, dus die twee plaatjes die je ziet heeft geen functie.

Deze post delen

Dank voor je handige tips Vantazzy, maar van de andere mogelijkheden ben ik goed op de hoogte ;) plaatjes toevoegen en dergelijke gaat gewoon goed. en IMG tags en andere tag ken ik al :)

/me is een forumbeest :)

Deze post delen

Ik kreeg door (o.a. @Raycoupe en @MyronPrps )dat er wel problemen voorkomen met het uploaden van foto's, dat ze dubbel worden getoond. Zowel in de body van een bericht, plus als attachment.

Als ik het zelf doe met deze drie test-plaatjes gaat het prima. Dat is dan met Chrome v.40 op OSX. Kunnen diegenen die de problemen ondervinden hier opgeven wat de handeling was waarbij het mis ging en ook graag browser/OS-info.

Dank!

test1.jpg.75f4b8ae80ee98c20925dfd62789f270.jpg

blabla

test2.jpg.a71c48b0fdcf978d8824323fe416266b.jpg

En nog meer bla bla

test3.jpg.a96e8b5af33ee2e4771519054df6b2e8.jpg

Deze post delen

Ik kreeg door (o.a. @Raycoupe en @MyronPrps )dat er wel problemen voorkomen met het uploaden van foto's, dat ze dubbel worden getoond. Zowel in de body van een bericht, plus als attachment.

Als ik het zelf doe met deze drie test-plaatjes gaat het prima. Dat is dan met Chrome v.40 op OSX. Kunnen diegenen die de problemen ondervinden hier opgeven wat de handeling was waarbij het mis ging en ook graag browser/OS-info.

Dank!

chrome v.39 op windows 7

volgens mij doe ik niks raars qua uploaden:

klik op afbeelding icon

bestand kiezen

afbeelding selecteren

uploaden.

Tadaa: (projectje van vandaag btw)

attachment.php?attachmentid=16871&stc=1

Deze post delen

Nu vanuit firefox(moest even updaten van 29 naar 34 naar 36)

In alle gevallen exact dezelfde werkwijze gevolgt.

insert image selecteren,

from computer

browse

enter

upload

attachment.php?attachmentid=16877&stc=1

Deze post delen

@Dr.Prepper: Ik heb Windows 7 en kan met IE11 geen plaatsjes uploaden, dan verschijnt die 'bladeren' knop niet in het window 'insert image' (kan dan wel de URL methode gebruiken).

Voor het plaatsen van eigen foto's gebruik ik dan SRWare Iron Versie 34.0.1850.0 (270000)

Ik klik dus op het icoontje uit de balk boven het invoerveld (van de 'snelle reactie) en krijg dan de 'insert image' dialoog.

Bij het maken van dat topic over houdbaarheid dunne bleek had ik eerst de foto's ongewijzigd geupload, maar die waren zo giga groot dat ik ze verwijderd heb en ze eerst kleiner heb gemaakt.

Toen bleven die grote afbeeldingen nog steeds als attachment zichtbaar en moest ik die apart verwijderen middels 'Beheer bijlagen'. Alleen deleten uit het tekst invoerveld was dus niet genoeg.

Deze post delen

Gast Peerke

Windows 7, firefox 35.0.1

Test

vulcan-mini.png.97059065535b331b7fc9d04900f7bd49.png

Mij lukt het wel zonder extra bijgevoegde afbeeldingen.

Deze post delen

Hmmm vorige ging probleemloos, terwijl ik zelf verwachtte dat de filesize nog wel een issue ging worden ;) niet dus.

Nu zelfde afbeelding met Firefox 36 op OSX ...

5797775914_f3d38d2a6a_o.jpg.17f825d99c394e25f2bf42592f472f61.jpg

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...