Ga naar inhoud
GENEGEERD

Toevallig????

frank1964
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

En wat wil dit dan zeggen? Welke waarschuwing of wat anders moeten we dan hieruit opmaken? Ik werd vorig jaar precies om 9:11 wakker......kan iemand mij vertellen wat ik had moeten gaan meemaken dan?

Mensen willen nu eenmaal graag bevestiging krijgen en overal een verklaring voor hebben. Ook willen we graag horen dat alles voorbestemd is. Is dat omdat we intelligente wezens zijn of willen wezen :D

Link naar reactie

Dit is leuk! Een verband leggen tussen terreuraanslagen van 10 jaar geleden met zo'n 3000 doden (gevolgd door oorlogen in Afghanistan en Irak) en de botsing van 2 trammetjes in Nederland anno nu. En dat zou misschien, heel misschien te maken kunnen hebben met communiceren in symbolieken van een geheimzinnige beweging? Ik heb het zojuist in mijn broek gedaan van het lachen :D

Link naar reactie

Zie je wel!!!! Ik wist het, al mijn complot nekharen gingen overeind staan :D:D . Maar zonder gekheid, dit is natuurlijk door meer mensen opgemerkt en het circuleert nu op alle alternatieve sites. Laat er maar eens een kansberekening op los, dat op 9-11, tram 9 en 11 op elkaar klappen.....Ik vind het geweldig!

Link naar reactie

Mensen zijn, te goed, in het leggen van verbanden.

We willen graag dat ze er zijn het helpt ons te overleven, dus ons bewustzijn is daar enorm op gefocust.

Vaak denken we dat we verbanden zien die niet echt zijn, is al heel veel onderzoek naar gedaan.

Een goede is willekeurig knipperende lampen en muziek.

Bijna iedereen lijkt dan patronen op de muziek te zien..

Grt

Kans

Link naar reactie

Van de meeste toevalligheden rond het getal 9-11 moet ik glimlachen.

Behalve deze, daar gingen de haren in mijn nek van overeind staan:

1. Open Microsoft Word

2. Typ in hoofdletters Q33 NY (dit is het vluchtnummer van het eerste vliegtuig, dat een van de torens van het WTC raakte)

3. Highlight de letters

4. Maak de fontsize 48

5. Verander het bestaande font in WINGDINGS

Yikes!

Link naar reactie

1. Open Microsoft Word

2. Typ in hoofdletters Q33 NY (dit is het vluchtnummer van het eerste vliegtuig, dat een van de torens van het WTC raakte)

3. Highlight de letters

4. Maak de fontsize 48

Yikes!

Dit is niet leuk meer! Bizar gewoon!!!:confused:

Link naar reactie

Als ik eerlijk ben moet ik mezelf onder de categorie alu-hoedje stoppen but I'm not buying this XD...

Illuminati? Yes....Complotten? Yes...9/11 Inside job? Yes...maar A'dam + trams + 9/11? Neah...haha...

Ik werd overigens wel wakker 's ochtends en toen ik op me telefoon keek was wel het eerste wat door me hoofd ging: 9-11 > WTC

Link naar reactie

1. Open Microsoft Word

3. Highlight de letters

4. Maak de fontsize 48

Yikes!

Als je vervolgens het vluchtnummer googled, kom je erachter dat dit grote larie is.

Maar wel erg confronterend gebracht, dat geef ik toe!

Link naar reactie

Tja, dat is waar, maar dat is elke bedenker van de zoveelste kettingbrief ook.

Tjee, ik krijg wekelijks een dozijn van die onzin waarin me de grootste rijkdom wordt voorgeschoteld als ik 'deze brief doorstuur naar tenminste 10 andere personen" of juist 'hel en verdoemenis" als ik dat niet doe.

Ik denk dat zo'n iemand die dit bedenkt er een enorme kick van krijgt als hij/zij ziet dat dit ineens de volgende hoax blijk te zijn.

Inderdaad ziek.

Link naar reactie

Als je vervolgens het vluchtnummer googled, kom je erachter dat dit grote larie is.

Maar wel erg confronterend gebracht, dat geef ik toe!

Uitstekend! Dat is wat we nu altijd met dit soort dingen zouden moeten doen, checken!

Daarom heb ik het hier geplaatst en wou zien hoe snel iemand er achter kwam dat het een hoax was (zoals zoveel beweringen rond de 911 gebeurtenissen)

Ik kreeg dit in een e-mail van een bekende uit de VS een jaar of drie geleden.

Eerst uitproberen natuurlijk, en daarna ook checken of dt flight nummer wel correct was.

Ik heb net nog even gegoogled en het staat dus precies zo op Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Wingdings

Kudo's Cardhu!

Link naar reactie

Je zou het ook een flauwe grap kunnen noemen, ik vind het volgende verhaal een veel serieuzer aspect van een zieke geest hebben:

http://somervilletoday.com/2012/04/03/somerville-book-author-exposes-911-hoax/

Daar draait mijn maag van om.

Oh, BTW, dit is geen test ;)

Die heb je er altijd bij.

Toen er werd geinventariseerd wie er financiele hulp nodig had na de Bijlmerramp waren er zoveel mensen op komen dagen, zoveel

hadden er geen eens in die flats gepast. Er stonden zelfs auto's voor de deur met buitenlandse kentekens ....

Link naar reactie

Heel toevallig 'valt' toren 1 alsof het een controlled demolition is, dito met toren 2 en building 7....heel toevallig worden bij Pentagon geen brokstukken gevonden en zijn er ineens geen videobanden meer van....tussen alle rommel liggen daar zomaar op straat de half verbrande ID's van de kapers....heel toevallig waren alle vliegtuigen van de USA aan het oefenen....mega schurk 'Darth Bush Vader' zit een boekje te lezen met kleuters en verroert geen vin als zijn land wordt aangevallen....

Kortom, inside job, false flag etc. Over toevalligheden gesproken....zelfde verhaal met de metro in Londen paar jaar later....WE WORDEN IN HET OOTJE GENOMEN MENSEN!

Link naar reactie

De metro in londen maakte me wel erg bang.... Door he werk van mijn man waren we een week voor de aanslagen en een week na de aanslagen daarzo. Ik heb nog nooit een stad in zon kleine periode zien veranderen. Het was ook erg beangstigend dat als er maar een paar dagen verschil in had gezeten, wij waarschijnlijk ook slachtoffer waren geweest. Zon bizar idee

Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...