Ga naar inhoud
GENEGEERD

Lichtelijk obees ?


Roel

Aanbevolen berichten

Ik zag vanmorgen een foto op NU.nl van de vrouwelijke leden van onze koninklijke familie.

Nu is ons land vergeven van politici die ons slank als een den willen hebben en gezond als vissen. Gezondheidsdeskundigen nemen het woord obees al in de mond als je vijf kilo te zwaar bent. Maar ik hoor nu echt nooit eens iemand die zelfs maar voorzichtig oppert dat onze prinsesjes eh, nou laat ik voorzichtig zijn, maar de lieverds zien er eh, nou ja, ze zien er welvarend uit. Laat ik het daar maar op houden. Ik geef toe, de extra kilootjes misstaan ze niet, maar dat is mijn persoonlijke smaak. Echter, een minister van volksgezondheid b.v. zou daar heel anders over moeten denken in het kader van de voorbeeldfunctie van onze koninklijke familie. De stilte is echter oorverdovend. Zou dit nu van hogerhand worden ingefluisterd? Zo van, het is niet wenselijk om iets over de leden van de familie te zeggen dat een negatieve indruk zou kunnen maken.

Alleen de baard van WA, dat kan dan nog net wel. 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Swarte dames hebben vaak een dikke reet.

kunnen ze meestal weinig aan doen.
genetisch is het bepaald of je een dikke reet krijgt.

of een kale kop.

of kanker.

noem maar op.

 

als een prinses wat dikker is dan denk ik dat zij daar elf het meeste last van heeft en of het opgelegd is door de overheid of niet.

fatsoenshalve ga je geen foto plaatsen en zeggen ze is te dik.

 

sowieso is het te belachelijk voor woorden dat we met zulke zaken bezig zijn.

ooit hadden we een Prinses in het VK en we weten wat daarmee gebeurd is,

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hermanusb  Geen idee waar je het over hebt, maar je krijgt een like! Fatsoenshalve, volgens onze landelijke fatsoensrakkers dan, zou er sowieso dus geen plaatje meer van de dames in kwestie gepubliceerd worden, want al zet je er geen onderschrift bij, ieder kan zien dat ze genoeg te eten krijgen. Die opmerking heb ik al meerdere keren mogen aanhoren. Begrijp me goed, het is niet iets dat ik vind, het is een gegeven. Ik vind die pondjes extra juist leuk. Het gaat mij om het feit dat alle dieetgoeroe's en overheidsgezondheidshotemetoten er nooit een woord over reppen, maar wel plannen smeden om b.v. de hamburgertenten te sluiten vanwege het gevaar voor de volksgezondheid. Het is de dictatuur van een (kleine) minderheid die de meerderheid z'n wil wil opleggen. Je mag geen zout, geen vet, niet roken, geen vlees,  niet (veel) drinken, je moet meer bewegen, Je moet, je mag niet, je moet dit en je mag niet dat... Maar geen woord over de prinsesjes. Nou, dasal, das vreemd. Complottheorie? Nee, ik zoek gewoon een antwoord. Zal er wel niet op uitdraaien dat de AIVD binnenkort op de stoep staat...:classic_biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...