Ga naar inhoud
GENEGEERD

Als iedereen dit zal doen

Gast jolanda
 Share

Recommended Posts

Nou heb net een bak met euro uit geven

mijn lijstje voor t/m oktober besteld

Kornkraft Farina *hand molen * voor granen

yoghurtculturen

MAXI-startpakket wijnmaken boek NEDERLANDS

kaaskit vr beginners NEDERLANDS

startpakket zuurkool 10 ltr

boterkarn manueel 1,6 liter

*vergeten* Deze heb ik gisteren besteld :cool:

Wusthof Wildschaar

Wusthof Garneerset

Wusthof startersset in roltasje 5 delig

Kan ik weer nieuwe lijstje gaan maken voor okt t/m janu 2013

maar ik bezuinig Nederland economie niet dood ;)

En hebben jullie ook lijstjes?

update erf

4 biggen

16 eendjes

18 kippen

4 hanen

3 kriel kippen

1 drachtige koe

1 konijn

groet jolanda

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Jolanda, dit wordt vast een heel gezellig en effectief boerderijtje maar ik ben dan altijd zo bang dat als SHTF er dan na een week of twee een horde hongerige mafketels door je hek breken en alles slachten, opeten en jatten....

Heb je dit erf wel achter een muur met prikeldraad en heb je overal wapens verstopt ?

Nu moet ik toegeven dat ik prep voor de totale SHTF dus alles misschien te zwart inzie hoor :rolleyes:

Link naar reactie

Jolanda, dit wordt vast een heel gezellig en effectief boerderijtje maar ik ben dan altijd zo bang dat als SHTF er dan na een week of twee een horde hongerige mafketels door je hek breken en alles slachten, opeten en jatten....

Heb je dit erf wel achter een muur met prikeldraad en heb je overal wapens verstopt ?

Nu moet ik toegeven dat ik prep voor de totale SHTF dus alles misschien te zwart inzie hoor :rolleyes:

hier heb je moes moes en moestuinen

heb documenteren Agertinie gezien ,en ik ben overtuigd dat de zombies er niet zullen komen

zelf voorziening en zelfstandigheid daar gaat het om draaien en je contact met lokaal produkten verkoop punten

Groet Jolanda

ik woon landelijk elke buren hebben kippen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...