Ga naar inhoud
GENEGEERD

Flespompoenen


Gast Rien

Aanbevolen berichten

Wij planten al jaren fles pompoenen en eten daar met veel plezier van.

Maar ze worden altijd oranje-achtig, en dit jaar blijven ze gewoon groen. Niet ééntje, maar allemaal.

Hebben we hier een bijzonder ras te pakken? ik vind niet veel over eetbare groene fles pompoenen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

dan heb je nog wat ik heb helemaal geen fles aan mijn planten wel kleine

(Uchiki Kuri) pompoen maar iedereen klaagt bij mij in de buurt is het koude natte weer  van dit jaar het zijn planten uit een warmer klimaat en alles wat daar uit komt wil dit jaar niet ik hoop op volgende jaar beter

je zou kunnen proberen of ze eetbaar zijn maar ik denk dat het niet lekker is

 

groet rens

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 30-8-2021 om 12:03, Rien zei:

Wij planten al jaren fles pompoenen en eten daar met veel plezier van.

Maar ze worden altijd oranje-achtig, en dit jaar blijven ze gewoon groen. Niet ééntje, maar allemaal.

Hebben we hier een bijzonder ras te pakken? ik vind niet veel over eetbare groene fles pompoenen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Dag beste @Rien misschien heb je hier wat aan: https://www.groentenenfruit.eu/pompoen-bereiden/

Heb je nog een paar foto's van jullie fles pompoenen???

Heb je Surinaamse kennissen misschien dat zij nog meer tips voor je hebben, of in een uitgebreide toko vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...