Ga naar inhoud
GENEGEERD

Waarom we dus wel degelijk testpersonen zijn.

Sterredag
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Admin
13 uur geleden, Hermanusb zei:

Schitterend.

ook deze kan oo negeer…

gaat mooi rustig worden zo.

Kun je dit uitleggen?? IK zie niet zo goed wat deze reactie hiermee te maken heeft, of wat je precies bedoeld. En ik post hier gewoon een bericht met een fragment uit Buitenhof.

• Leuk 1
Link naar reactie

<mod edit ivm andere aanpassingen stukje tekst verwijderd>

Ik heb de titel gelezen en ik heb zelfs op de link geklikt.

De reden dat ik er verder geen reactie aan heb besteed is omdat je door deze manier van een post maken eigen gelijk een bepaalde richting op denkt waardoor je enige mogelijke discussie al gelijk onmogelijk maakt.

Als iemand met mij een gesprek zou beginnen met "Jammer he, dat de mensen die pindakaas lekker vinden te dom zijn om te begrijpen dat ze geen smaak hebben."

Dan voel ik me ook niet echt meer gemotiveerd om er nog mijn eigen mening of interpretatie op los te laten.

Ik zal zeker niet ontkennen dat er aan vaccineren een risico zit. En ik ben ook echt een tegenstander van verplicht vaccineren. Ik vind het zelfs verwerpelijk dat de overheid/regering indirect alsnog bezig is met een verplichting door de niet gevaccineerde mensen als een soort van 2e rangs burgers te gaan degraderen.

(want als het zo door gaat dan mag je straks als niet gevaccineerd persoon een heleboel dingen niet meer zoals vrij reizen, bepaalde evenementen, horeca etc)

Maar....

Dat vind ik losstaan van de discussie of we het complete vaccinatieprogramma moeten zien als een testcase waar de gevaccineerde mensen allemaal proefkonijnen zijn.

En ja, in zekere zin zijn we proefkonijnen want niemand is instaat om vooraf te kunnen bepalen hoe we op alle vlakken kunnen/zullen gaan reageren op bepaalde effecten (wat we dus voor het gemak "mogelijke bijwerkingen" noemen).

Wat we wel kunnen bepalen is wat we zwaarder vinden wegen. De mogelijke bijwerkingen van een vaccin versus de mogelijke bijwerkingen van een besmetting.

En sorry dat ik het zeg, maar wat een berg onzin is er hier al gepost over die mogelijke bijwerkingen van een vaccin.

De meest krankzinnige theorieën zijn al aan bod geweest. Ik ga de post maar niet herhalen waar bepaalde leden echt de link dachten te maken tussen 5G masten en corona.

Dus...

Laat iedereen het lekker zelf uitzoeken wat hij/zij/het zwaarder vindt wegen. Ik vind het prima dat iemand geen vaccin wil nemen. Of ik het verstandig vind is een andere discussie maar dat is niet relevant.

• Leuk 6
Link naar reactie

• Admin
Op 21-8-2021 om 10:28, Hermanusb zei:

De titel van deze topic…..

verder ben ik het geheel eens met @martin zijn betoog.

En wat is er mis met de titel van het topic.

Want als je luistert naar het stuk, is dat toch wel de conclusie, daarmee zeg ik nergens dat we maar niet moeten vaccineren etc, alleen dat we het DUS (zie ook toelichting in mijn bericht zelf) niet moeten verplichten.
Het is zelfs logisch dat dingen niet bekend zijn etc, het is alleen zo dat het niet zo duidelijk gecommuniceerd wordt naast promoties als "dansen met jansen".

Als dat soort dingen op die manier door de staat zo neergezet mogen worden om mensen te beïnvloeden te vaccineren terwijl ze dus niet volledig geïnformeerd zijn, dan mag ik dus ook de andere kant toelichten op net zo'n ongenuanceerde manier.

Ik hoor gewoon teveel mensen zeggen: "maar het is gewoon goedgekeurd" wat niet klopt, het is voorlopig toegelaten of voorlopig goedgekeurd ivm de huidige situatie waarbij de komende jaren onderzoek nog verplicht is omdat we nog veel niet (kunnen) weten, maar als je dat zegt, wordt je met regelmaat voor gek verklaard of voor wappie of mag je niet naar het ziekenhuis als je corona krijgt. Terwijl dat stuk het dus heel goed duidelijk maakt.

Het gaat hier niet om onzinnige bijdrage of aparte bijwerkingen die niet geregistreerd staan of vage sites als ninefornews.

Mij gaat het erom dat we mensen GOED en JUIST moeten informeren en dat gebeurd veelal niet. Dus dit is de tegenhanger van de promotiecampagnes van de overheid.

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...