Ga naar inhoud
GENEGEERD

Franse protesten

Sterredag
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden, Yin en yang zei:

We zijn hier op een preppers forum om elkaar te helpen, steunen en raad te geven, 

@Yin en yang

klopt.

dus niet om ons al maanden lang te bestoken met fake/nep informatie.

ik schreef het al eerder.

preppersforum is geen preppersforum meer maar een forum wat zich laat misbruiken door mensen om zoveel mogelijk nepnieuws te verspreiden.

het is een wappieforum geworden wat best jammer is.

• Leuk 3
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
3 uur geleden, Hermanusb zei:

@Yin en yangyangyangyangyanyangyayangy

het is een wappieforum geworden wat best jammer is.

Nee hoor. Dit heb je altijd al gehad op het forum. Verschillende meningen en verschillende gedachten. Het forum is te soft, het forum is te hard. Mensen die komen en mensen die gaan.

Gewoon niks aantrekken van hetgeen je niet interesseert, op een af en toe goed bedoelde mening na.

Soms bots je in 1 topic en vind je elkaar weer in een ander.

Ik moet zeggen dat ik de weg die Frankrijk nu inslaat eng vind.

Net zoals in pro vaxxers en anti vaxxers die elkaar met de dag meer elkaar de dood toe beginnen te wensen, behoorlijk eng begin te vinden....

• Leuk 4
Link naar reactie

• Admin

<mod>Er zijn genoeg plekken waar serieuze en informatieve conversaties plaatsvinden. Volg die topics zou ik zeggen. Nieuws en Actualiteiten zal altijd tweestrijdig zijn en blijven, en wij als beheer gaan niet kiezen wie wel of niet zijn mening daarover mag verkondigen.

En nu is het laatste woord hierover gezegd, alle niet on topic berichten die na dit bericht nog volgen zal ik verwijderen.</mod>

Link naar reactie

Op 8-8-2021 om 00:55, Sterredag zei:

Ik vraag me af of Nederlanders ook zou op zullen staan als er een of andere plicht wordt ingesteld.

OK, back on topic, 2e poging:

Ik ben bang dat dit voor mij niet meer mogelijk is.

Dankzij berichtgeving van "discutabele" sites zoals frontnieuws , niburu en ninefornews zal ik als kritische burger (die dus pertinent tegen een vaccinatieplicht is en het een schande vind dat de overheid/regering hun belofte voor de zoveelste keer niet nakomt) echt geen energie steken in een tegengeluid. Want een genuanceerd tegengeluid zal totaal worden overstemd door een stelletje zwakzinnige dwazen die alleen maar lopen te gillen zonder zelf te beseffen waar het over gaat.

We glijden inderdaad af naar een dystopie en die gillende gekkies die weten niet eens wat dat woord betekend.

(leestip is het boek "de dag der dagen" van Ira Levin om er een gevoel bij te krijgen)

Ze zijn compleet doorgeslagen en zien "big farma" en "de MSM" als het echte gevaar.

Ze struinen van de ene na de andere vage website, kijken naar Jensen, dwalen af naar Mischa Kat, pakken 9-11 complot er nog even bij, zinken nog verder naar pedo netwerken en lizard people.

En vervolgens zijn ze compleet vastgeroest in een bubbel van zwakzinnigheid zonder dat ze het zelf beseffen.

Het is een gegeven dat een tegengeluid in iedere samenleving cruciaal is voor de ontwikkeling van deze samenleving. Want zonder tegengeluid worden de heersers lui en arrogant. Nu zijn er 2 soorten tegengeluid. De ene bestaat uit kritische nuance(bijsturen). De andere uit rebellie(omver werpen).

De meeste mensen die ik ken zijn ook kritisch en vinden het ook een schande wat er in Frankrijk (en ook in Nederland) stapje voor stapje word ontnomen.

En de gekkies die roepen "zie je wel, we hebben het toch gezegd" maar die zelfde gekkies gingen ook bloemen leggen op kindergraven, staken 5g masten in de fik en reposten de ene na de andere leugen op het internet.

Oftewel, die doen dus niet meer mee en zijn totaal niet meer serieus te nemen.

Dus nee, ik ga niet meer opstaan als er een of andere plicht wordt ingesteld want dat heb ik geprobeerd (zie mijn posts op dit forum) en ik word compleet overstemd door diverse idioten die de weg kwijt zijn geraakt en zijn verstikt in een ziekelijke en giftige bubbel.

• Leuk 4
Link naar reactie

• Admin

Ik ben blij met Frankrijk, waar er iig een voorbeeld van opstand bestaat.

Ik ben bij nog geen protest geweest, al had ik wel gewild, zeker omdat de insteek is alleen protesteren, geen geweld etc. Maar zodra er een vaccinatieplicht zou komen, dan ga ik wel naar den haag of amsterdam of weet ik veel.

En ik ga zeker niet ophouden met mijn genuanceerde protesten op bijvoorbeeld facebook (of hier) ook al zijn er mensen die dubieuze dingen delen en daar in geloven. Ik vraag me af wat erger is, de mensen die heilig geloven dat de regering 100% betrouwbaar is, of de mensen die heilig geloven dat 5G masten de veroorzakers zijn van corona.

Ik gebruik zoveel mogelijk MSM berichtgeving om tegen geluid te geven. Elk beetje wat er te vinden is, of wat versproken wordt etc etc zal ik daarvoor gebruiken. En hoewel ook sites als ninefornews ware dingen zeggen (heb ik geverifieerd) staat er ook veel niet te achterhalen nieuws op, omdat het een cirkeltje is van dezelfde soort websites die naar elkaar verwijzen. Maar hoe onbetrouwbaar ik ninefornews ook vind, zo onbetrouwbaar vind ik inmiddels ook de NPO. En ik probeer zoveel mogelijk te achterhalen wat nu klopt en van veel dingen is dat onmogelijk. Je kunt eigenlijk niks vertrouwen.

Wat ik wel vertrouw is mijn gezond verstand, en als ik naar de feiten kijk, dan weet ik wel dat bij een vaccinatieplicht, deze dame voor het eerst van haar leven gaat demonstreren. En ik hoop echt dat velen dat ook zullen doen. Want het gaan dan niet meer om schapies of wappies, het gaat om je grondrechten, je lichaam. 

• Leuk 4
Link naar reactie

Interessant achtergrond artikel 

De dreigende ondergang van de Franse elites

https://www.wyniasweek.nl/de-dreigende-ondergang-van-de-franse-elites/

Segregatie

Deze concentratie heeft als gevolg dat de regionale gebieden steeds meer aan invloed verliezen. Zij zijn de verliezers van de ‘open samenleving’, een geglobaliseerde Franse maatschappij die in feite gesloten is. Want het is vooral de Franse bovenklasse die wat heeft aan de globalisering. De ‘periferie’, en dat is nogal wat in Frankrijk, schiet er niets mee op. De elites hebben ook weinig of niets op met het ‘gewone volk’.

• Leuk 2
Link naar reactie

• 3 weeks later...

De protesten tegen het vaccinpaspoort van Macron gaan in Frankrijk voor het negende weekend op rij door met honderdduizenden demonstranten op straat. De politie wordt steeds wreder in haar omgang met het publiek. Twee vrouwen werden onder meer met knuppels geslagen toen zij een winkelcentrum bezochten zonder eerst hun vaccinpas te tonen.

https://www.frontnieuws.com/gewelddadige-scenes-in-frankrijk-politie-en-demonstranten-vechten-vanwege-vaccinpassen/

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...