Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Dr.Prepper

Nigel Farage, de best bespraakte Euro-criticus [interview DeJaap.nl]

Recommended Posts

DeJaap.nl heeft een video-interview gehouden met de Britse politicus en voormalig leider van de United Kingdom Independence Party (UKIP) Nigel Farage, tijdens zijn bezoek aan Nederland afgelopen week.

Niemand die in mijn ogen zo mooi enerzijds liefde voor Europese samenwerking en vriendschap kan combineren met totale afwijzing van de Euro en het Europees Parlement. Met name Barosso van Van Rompuy moeten het bij hem altijd flink ontgelden.

Zie het interview (5'34") op http://www.dejaap.nl/2012/09/06/video-interview-nigel-farage/

• Leuk 1

DeJaap.nl heeft een video-interview gehouden met de Britse politicus en voormalig leider van de United Kingdom Independence Party (UKIP) Nigel Farage, tijdens zijn bezoek aan Nederland afgelopen week.

Niemand die in mijn ogen zo mooi enerzijds liefde voor Europese samenwerking en vriendschap kan combineren met totale afwijzing van de Euro en het Europees Parlement. Met name Barosso van Van Rompuy moeten het bij hem altijd flink ontgelden.

Zie het interview (5'34") op http://www.dejaap.nl/2012/09/06/video-interview-nigel-farage/

Heb een aantal van z'n toespraken in de europese v.v. gezien op youtube. Prachtige vent en hij zegt waar het op staat.

Channel 4 heeft een bijna 1 uur durende documentaire gemaakt over Nigel Farage, de UKIP leider in de EU. Misschien dat je het eerder een promotiefilmpje kan noemen, maar de controversiële uitspraken en het non conformistische optreden van Farage is boeiend!

[video=youtube;fV-TbeGoQcs]

Goede minidocu was dat ja, ik zie paralellen met Pim Fortuijn, Nigels leven loopt ook zeker gevaar, als hij niet voor de EU verkiezingen vermoord wordt dan wel een jaar later tijdens de UK verkiezingen. Schrijnend hoe blind eu voorstanders zijn, het is een grote ondemocratische oplichters bende waar niemand een touw aan vast kan knopen.

Hij is natuurlijk een lastig figuur voor von Rompuy en de zijnen. Je ziet dan al snel dat er beschuldigingen komen van racisme en heulen met de "vijand".

http://www.breitbart.com/Breitbart-London/2014/03/28/Nigel-Farage-is-right-It-Was-The-EU-Not-Russia-Which-Provoked-The-Ukraine-Crisis

Nigel Farage has accused the European Union of having "blood on its hands" over the Ukraine.

Nigel Farage is de Geert Wilders van de UK, nou niet iemand om als helder voorbeeld te zien, IMHO.

Net zo'n welbespraakte man van Farage: de Britse komiek Pat Condell. Wat hij zegt over UKIP geldt wat mij betreft ook voor de partij Artikel 50. Ben het absoluut niet met alles eens, maar hun belangrijkste punt - een einde aan de EU en de Euro - steun ik omdat ik het m.i. verplicht ben aan de generaties na ons.

#mustsee

Een prachtig interview met Nigel Farage, ondertiteld: Het project Europese Unie. Een must-see!!

Ik vraag me alleen af waar Brussel dan een vuist mee wil maken. Een leger hebben we niet of nauwelijks.

Charlie

• Leuk 1

Een prachtig interview met Nigel Farage, ondertiteld: Het project Europese Unie. Een must-see!!

Ik vraag me alleen af waar Brussel dan een vuist mee wil maken. Een leger hebben we niet of nauwelijks.

Charlie

Dank voor het delen. Het is gewoon puur genieten als je deze man hoort praten. Hij legt precies de vinger op de zere plek, fantastisch!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...