Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hebben jullie zin in een test.


JJ&A

Aanbevolen berichten

Heb jij ook dat het vergezicht slechter word, dan kan je mee doen met deze test.

 

Dan heb ik misschien goed bericht voor jou, ik kan steeds beter zien en hoef de bril om goed te kunnen zien tijdens het rijden niet meer te gebruiken.

De opticien heeft dat ook met testen opgemerkt.

 

Ik heb sterk het vermoeden dat het komt omdat ik haast dagelijks broodjes gezond eet en sterk het vermoeden heb dat het komt door verse kurkuma er bij te eten, dat doet meer dat wortels eten.

 

Zou jij bijwijzen van test dat ook willen proberen??? 

 

De volkoren broodjes gezond is met rode pesto, bleekselderij, puntpaprika, stukjes knoflook, gember en aardig wat kerrie, paprika, knoflook en cannapeper poeder. gemalen zwarte peper.

Ik gebruik haast een kwart verse kurkuma als het een kleintje is, als het een grote dikke is een iets meer dan anderhalf centimeter, dat is om de kosten te drukken.

Als het gaat werken kan je proberen iets minder te gebruiken, ook weer om de kosten te besparen.

 

Het is preventief ook heel goed tegen andere dingen, ik denk dat het ook preventief is tegen kanker, en misschien wel genezend, maar laat ik daar maar even niet teveel op vooruitlopen, daar is op het forum wel meer over geschreven, ook door de heer @vheeswijk kurkuma, zwarte peper en olie.

 

Het is lekker, kan geen kwaad als je geen voedsel allergieën hebt.

 

In kurkuma zit ook caroteen maar een stuk meer dan wortels, en je hoeft er ook nog veel van te eten.

 

Wie mee doet, graag de resultaten in deze topic vermelden, laten we niet teveel discussiëren dat vertroebelt de topic en maakt het lezen vervelend.

discussie is best via de PB, ik sta altijd open voor opbouwende suggesties.

 

Als dat goed loopt dan kunnen we dat ook doen met andere zeer gezonde dingen, deze topic is daar geschikt voor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Leuke test maar bij mij ging dat ook vanzelf steeds beter en dat had een hele andere oorzaak.

 

ik heb mijn hele leven al -3 en -2,75

een aantal jaar geleden werd dat -2,25 en -2

 

ondertussen zit ik op -1,5 en -1,25

 

de reden is volgens mijn opticien heel simpel.

ik ben ouder geworden.

 

ieder mens krijgt als hij ouder gaat worden problemen met lezen, dat is zeg maar +2 of +3

en dat compenseert schitterend mijn -3 van vroeger.

heel langzaam ga ik verder weg steeds beter zien maar lezen begint steeds lastiger te worden.

 

10jaar geleden zag ik dichtbij haarscherp en verder weg wazig, dat is nu andersom.


@JJ&A

heb jij vroeger een bril gehad voor ver weg?

aangepast door Hermanusb
  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Hermanusb zei:

Leuke test maar bij mij ging dat ook vanzelf steeds beter en dat had een hele andere oorzaak.

 

ik heb mijn hele leven al -3 en -2,75

een aantal jaar geleden werd dat -2,25 en -2

 

ondertussen zit ik op -1,5 en -1,25

 

de reden is volgens mijn opticien heel simpel.

ik ben ouder geworden.

 

ieder mens krijgt als hij ouder gaat worden problemen met lezen, dat is zeg maar +2 of +3

en dat compenseert schitterend mijn -3 van vroeger.

heel langzaam ga ik verder weg steeds beter zien maar lezen begint steeds lastiger te worden.

 

10jaar geleden zag ik dichtbij haarscherp en verder weg wazig, dat is nu andersom.


@JJ&A

heb jij vroeger een bril gehad voor ver weg?

Nee beste @Hermanusb ik gebruik alleen nu ik ouder ben brillen, zit teveel achter de laptop, en doe klusjes waar ik steeds een bril voor gebruik.

 

Of topic,

Mochten we voor vast naar Spanje gaan dan hebben we een heel ander leven, zou trouwens niet graag in een heel kaal dor gebied willen wonen.

Maar ja we hebben nu wel ons T5-campertje beter voor elkaar, nieuw remschijven/blokjes, fuseekogels, schokdempers, all-season banden, een grote beurt en één deze dagen uitlijnen.

 

On Topic,

Mocht je toch mee doen aan de test het is goed voor vele dingen, denk maar de preventieve werking tegen kanker of zelf de genezing er van, wat de heer @vheeswijk ook heeft beschreven.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...