Ga naar inhoud
GENEGEERD

SAS survival gids Nederlands volledige download


Tosca711

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Op 8-7-2021 om 13:04, Info_junky zei:

Geen idee of dit een veilige download link is, ik heb er uit voorzorg niet op geklikt. 

 

https://enzamica.blogspot.com/2018/09/het-grote-sas-survival-handboek-pdf.html

 

 

Ik ook niet ondanks dat ik wel heel benieuwd ben.

Als er een paar anderen zijn die het eerst aanklikken zonder enige schade dan wil ik het voorbeeld wel volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Paraatpaal wijzigde de titel naar SAS survival gids Nederlands volledige download
3 uur geleden, Paraatpaal zei:

Ik weet dat het niet de Nederlandse versie is waar je om vraagt. Maar de Engels versie is vrij en legaal verkrijgbaar via archive.org. Mochten er mensen zijn die geïnteresseerd zijn: https://archive.org/details/SasSurvivalHandbook/

Oeps ik heb geen Engels op school gehad, kan me redelijk reden met het spreken en verstaan, maar lezen is toch wel met heel heel veel moeite.

Maar dank voor de moeite beste @Paraatpaal.

 

Wij hebben ook een Tablett het zou handig zijn als we daar ook dingen op hebben staan zodat we ons ook daar goed mee kunnen redden. 

Nu gebruik ik het haast alleen maar als modem, zo geschikt om overal te kunnen internetten, met de laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...