Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kado gekregen van mijn vrouwtje.


nvd72

Aanbevolen berichten

ik had mijn vrouwtje een uitje belooft dus heb haar maar naar een wellnes oord gestuurd ergens in de buurt van epe..

mevrouw kwam zojuist thuis helemaal als nieuw na zoveel massage's, scubs en ik weet niet wat verder.

 

en ze had iets bij haar.. een 40l drysack vol met goodie's.

 

in de drysack een karrimor sf zat het volgende.

2 pennen met steridex hand sanitiser

2 esbit branders met extra brandstof

2 all weather notitieblokjes ( vraag me niet waarom maar er zat een klein stukje kleurplaat in.. van micky mouse)

1 kompas

1 tarp

1 muggennet

10 bcb field dressings

2 bcb hot en cold bandage

1 zak met beef jerky

1 mint cake ( bah wat vies)

anti insecten spray

en 2 10 hour candle's

 

denk toch dat ik haar vaker naar dat oord stuur :p

 

hier nog een foto van de field dressing, ik vind ze wel grappig en een mooie toevoeging voor onze ehbo kit.

de dressing is trouwens 12cm lang 8cm breed en 4cm dik.

de buitenkant is van een stof, voelt bijna als cordura maar dat is het niet.

bcb_field_dressing.jpg.c51b07d795241fbe198b5658302a32c6.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Haha, goed man, maaar ben ik dan de enige die deze preps wel aan de prijs vind :confused: :cool: :rolleyes: :o

vond het nog wel meevallen, het enigste waar ik een beetje van schrok was de field dressing.. is kijken als daar een goedkopere variant van is.

maar KS flesje open trekken gaat wel lukken denk ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vond het nog wel meevallen, het enigste waar ik een beetje van schrok was de field dressing.. is kijken als daar een goedkopere variant van is.

maar KS flesje open trekken gaat wel lukken denk ik ;)

 

:cool::cool: heb je net als ik de kosten van het kuuroord meegenomen:cool::cool:

 

Grt

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze geeft het geld nu liever uit aan de komende verhuizing.

 

Heel herkenbaar! Ook ik wil graag wat euro's beschikbaar hebben voor de verhuizing naar een ander huis. Daarbij komt dat we nu eigenlijk geen ruimte meer hebben. Ik zou een opslag willen met kasten vol voorraad. En alle preps overzichtelijk bij elkaar. Kan me er nu al op verheugen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...