Ga naar inhoud
GENEGEERD

Artsen aan het woord: Dr. Peter Mccullough

Recommended Posts

Geplaatst: (aangepast)

Dr. Peter Mccullough heeft een waslijst aan titels en prijzen vanwege zijn grote prestaties als arts, professor en onderzoeker. Hij is de persoon met de meeste wetenschappelijke publicaties binnen zijn veld en is zeer vaak geciteerd. Hij heeft ook veel ervaring met het goedkeuren van nieuwe medicijnen in samenwerking met de FDA. In de coronacrisis heeft hij heldhaftig gestreden om zijn patiënten te behandelen met alle nuttige, veilige en goedgekeurde medicijnen die hij tot zijn beschikking had. Hiermee heeft hij de ziekenhuisopnames en doden onder zijn patiënten weten terug te dringen met meer dan 80% vergeleken met artsen die het officiële advies volgden: "Ga naar huis, neem een paracetamolletje en wacht totdat je geen adem meer krijgt, want dan wordt je opgenomen in het ziekenhuis."

In dit interview bekritiseert hij de aanpak van het virus, met name in de VS, maar ook wereldwijd. Hij stelt dat er een gigantische blinde vlek is als het aankomt op de behandeling van Covid-19 patiënten. Door een combinatie van actieve onderdrukking van goede behandelmethoden en intimidatie van artsen en apothekers is het behandelen van Covid-19 voor een groot deel van de medische wereld iets wat pas begint als een patiënt in het ziekenhuis belandt. Voor die tijd ingrijpen lijkt geen optie te zijn, behalve als het om een vaccin gaat.

Kijk ernaar en oordeel zelf: wie is er meer betrouwbaar en verdient onze aandacht? Een arts die elke dag in het ziekenhuis staat om de levens van patiënten te redden, en daar nog verdomde goed in is ook, of onze bureaucratische leiders die nog nooit een Covid-19 patiënt behandeld hebben?

info over Dr. Peter Mccullough: https://www.cardiometabolichealth.org/peter-mccullough.html

aangepast door ertzor
  • Leuk 2
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
4 uur geleden, Paraatpaal zei:

@Madeliefje ik heb je links verwijderd want off-topic en link dump.

@ertzor wat wil je precies bespreken? Wat vind je bijzonder/interessant aan het filmpje. Wat zijn interessante tijdcodes voor mensen die geen idee hebben waar ze naar gaan kijken en geen tijd hebben om anderhalf uur video tot zich te nemen?

Zie edit.

• Leuk 2
Link naar reactie

3 uur geleden, Sterredag zei:

Zou zo fijn zijn om dit met ondertitels te kunnen kijken (mag ook met engelse ondertiteling) want ik volg het zo niet goed genoeg.

Snap ik! Het zit ook vol met technische termen en vaktaal. Ik heb het geluk een studie te hebben gedaan waarbij farmacie ook belangrijk was dus dat helpt een beetje. Ik overweeg om dit interview gedeeltelijk of geheel te ondertitelen, maar dat is wel een flinke klus.

• Leuk 2
Link naar reactie

• Admin
1 minuut geleden, ertzor zei:

Snap ik! Het zit ook vol met technische termen en vaktaal. Ik heb het geluk een studie te hebben gedaan waarbij farmacie ook belangrijk was dus dat helpt een beetje. Ik overweeg om dit interview gedeeltelijk of geheel te ondertitelen, maar dat is wel een flinke klus.

Dat zou geweldig zijn! En ik weet dat zulke dingen een flinke klus zijn. Zelf al zou je niet eens vertalen, maar gewoon typen wat er staat. Ik kan wel snel typen, maar het gaat te snel om te verstaan en daardoor te begrijpen.

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...