Ga naar inhoud
GENEGEERD

Forum update 4.6

Paraatpaal
 Share

Recommended Posts

• Admin

Beste preppers,

Ik ga vandaag rond 13:30 de forumsoftware updaten naar de nieuwste versie. Ik verwacht dat we niet langer dan een paar minuten down zijn, maar mocht er iets mis gaan dan ben ik er langer zoet mee. :) Uiteraard maak ik een volledige backup voordat ik de update start.

Hier meer info over de update: https://invisioncommunity.com/news/company/whats-new-in-460-r1229/

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Even proberen of de snelkoppelingen al op dit forum geplaats kan worden zonder problemen.

Af en toe kan het wel andere keren moet ik de volledige snelkoppeling in typen, dat is best pressies werk.

Professional Speedy Stitcher Naaien Awl Tool Kit voor Leather Zeil & C – Dennisdeal.com

Nee het lukt nog steeds niet, waar dan ook nergens anders geeft dat problemen, alleen op: Forums - Preppers.nl Forum

Heel fijn dat je het forum weer updatete hebt gemaakt.👍

Als het helemaal goed werkt vind ik wel dat het cijfer om hoog kan van Forum update 4.6 naar 10😉

Link naar reactie

9 minuten geleden, Paraatpaal zei:

Hey, @JJ&A dat komt doordat je Edge gebruik en dit forum een rich text editor gebruikt. Edge is de enige browser die dit doet, en ik vind het een rare keuze van ze. Een oplossing zou zijn om het link icoontje te gebruiken in de werkbalk wanneer je een post schrijft. (Het kettinkje)

Maar beste @Paraatpaal waarom gaat het dan wel goed op andere forums.

Wat ik nu op dit forum heb uit gedokterd is dat ik het zo doe.

forum.preppers.nl/topic/15986-forum-update-46/

En dat typ ik https:// er voor en dan is de snelkoppeling compleet er werk het.

Link naar reactie

51 minuten geleden, Paraatpaal zei:

Omdat andere forums platte tekst gebruiken voor hun invoerveld, en de Edge browser er dan geen rare dingen mee doet. Zoals ik al zei, je kunt wel het snelkoppeling-invoegen knopje gebruiken, dan gaat het wel goed.

Ik ben speciaal voor dit forum over gestapt op Chrome Google

Dit is de eerste keer dat ik het probeer, het moment van de waarheid:  

Link naar reactie

• Admin

Zojuist is er nog een update gedraaid met een berg fixes. En ik heb een optie toegevoegd om topics te negeren! Deze komen dan niet terug in je activiteitenoverzicht of zoekopdrachten. Uiteraard zou je er ook geen notificaties van mogen ontvangen. De nieuwe versie van de software had ook wat aanpassingen nodig op serverniveau. Deze heb ik zojuist doorgevoerd, en daarmee zouden de automatische meldingen weer moeten werken. (Zonder de pagina te verversen)

De nieuwe software zou ook klaar moeten zijn voor PHP8, maar ik zie nog vrij veel fixes langskomen specifiek voor PHP8, dus daar wacht ik nog even mee.

Mocht je rare dingen zien dan kun je deze in dit topic melden.

• Leuk 4
Link naar reactie

• 3 weeks later...
  • Admin

We hebben een aantal meldingen binnen gekregen dat er likes verdwijnen uit het activiteitenoverzicht. Ik vermoed dat het een bug is in de "Ignore Topics" plugin, maar het kan ook een bug zijn in de algemene forum software. Voor zover we nu weten verdwijnen ze niet uit het activiteitenoverzicht op het profiel van een gebruiker, maar alleen in de "Alle activiteiten" pagina.

Ik ga even uitzoeken waar het zit, kijken of er al een melding voor bestaat, en zo niet, zelf een melding maken bij Invision.

• Leuk 1
Link naar reactie

• 1 month later...
  • Admin
Op 19-7-2021 om 14:47, Paraatpaal zei:

Ik heb antwoord van 1 van de ontwikkelaars. Het probleem is gevonden en gefixt, maar de update moet nog worden goedgekeurd door Invision Community zelf. Kan een paar dagen duren, maar het is in ieder geval duidelijk wat er was.

Het moest even duren, maar de update is beschikbaar. Ik heb hem zojuist geinstalleerd dus het probleem zou nu verholpen moeten zijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...