Ga naar inhoud
GENEGEERD

Verwacht de Britse regering een grote ramp!

Recommended Posts

Britse regering plant massale lichaamsopslag voor sterfgevallen gebeurtenis buiten proporties

Is het VK bezig met het bouwen van extra lichaamsopslagfaciliteiten in het geval er buitensporig veel doden gaan vallen in 2025 of wellicht eerder?

Het volgende is afkomstig van de website van de Britse regering:

‘Temporary Body Storage Service’

Gepubliceerd op 10 juni 2021 – Afleverdatum ca. 21 juni 2025 – Deadline 12 juli 2021 12:00

Tijdelijke Body Opslag Service

De Autoriteit streeft naar een kaderovereenkomst voor tijdelijke opslag van lichamen, in het geval van een teveel aan sterfgevallen, voor de 32 Londense stadsdelen en de City of London, onder leiding van de Westminster City Council. De overeenkomst benoemt één aanbieder en heeft een looptijd van 4 jaar. Dit is een calamiteitencontract, waarop alleen een beroep wordt gedaan in het geval, dat zich in de toekomst een overdaad aan sterfgevallen voordoet en de bestaande opslagcapaciteit van lokale lichamen moet worden vergroot.

https://eindtijdnieuws.com/britse-regering-plant-massale-lichaamsopslag-voor-sterfgevallen-gebeurtenis-buiten-proporties/

https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/013120-2021?origin=SearchResults&p=1&fbclid=IwAR1G80mzV1VtMk5v8I5CVyo-00L5Be6dW3Sek-an4E63BIgXP8rxv69WFig

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

En je denkt dat dat soort afspraken er niet zijn in NL?
En dat er geen afspraken zijn over noodbegraafplaatsen en dus ook noodkoelopslag? Lijkt mij een goede zaak voor het geval er inderdaad een ramp a la Enschede of zo plaatsvind. En dat men dan elke x jaar weer een uitvraag doet of aanbesteding lijkt mij ook normaal.

Maar er zal vast een complot achter zitten.

• Leuk 3
Link naar reactie

Op 25-6-2021 om 22:13, Hermanusb zei:

Ik vraag me af voor hoeveel body’s?

10000

100000

een miljoen?

of nog meer?

het einde vd wereld is nabij.

Ik geloof echt dat er veel staat te gebeuren en dat er eveneens veel achter de schermen wordt besproken wat wij niet weten. Dit is altijd al zo geweest en is niet iets van de afgelopen tijd. En mogelijk is er wel wat veranderd met het gehele corona gebeuren. Maar ik denk eerder dat ze na aanleiding van de Corona pandemie weer nieuwe gesprekken moesten voeren voor het geval dit nog een keer gebeurd. En hoogst waarschijnlijk zijn de aanbieders die de noodopslag verzorgen de lachende derden, want de prijs die ze vragen zal wel behoorlijk omhoog gegaan zijn. 

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...