Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Greener

Goud, jullie nog wat ingeslagen?

Recommended Posts

Ik vroeg mij af of er nog mensen wat goud hebben ingekocht met het oog op het einde en de stijgende koers?

Persoonlijk heb ik dat wel gedaan maar dat kwam meer door het feit dat ik een echt Zilverbug ben.

Diversiteit was iets waar ik aan moest werken en dat heb ik gedaan.

Jullie?

Greener

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb alleen nog extra zilver ingeslagen. Op een of andere reden voel ik mij hier nu prettiger bij. Makkelijker te ruilen en je krijgt meer :)

Deze post delen

Ik sta even stil...

Heb op de bodem, bijna althans, wat zilver gekocht.

Het is nu zo onbestendig dat het echt alle kanten opkan, zeker zilver..

Ik zal niet vreemd staan te kijken als we doorgaan naar de 100 d/o binnen 6 maanden.

Maar ook niet als we nog een keer dippen naar 25 of zelfs 20.

Ik heb vrede met beide scenarios.

Grt

Kans

Deze post delen

Ik sta even stil...

Heb op de bodem, bijna althans, wat zilver gekocht.

Het is nu zo onbestendig dat het echt alle kanten opkan, zeker zilver..

Ik zal niet vreemd staan te kijken als we doorgaan naar de 100 d/o binnen 6 maanden.

Maar ook niet als we nog een keer dippen naar 25 of zelfs 20.

Ik heb vrede met beide scenarios.

Grt

Kans

Precies, al dipt t nog een keer naar 20 dan koop ik gewoon nog wat bij :) Mits ik weer geld heb wat ik minstens 20 jaar kan missen.

Als het ruim over de 100 knalt dan wordt het tijd om te cashen te mijn hypotheek iets te drukken.

Deze post delen

Ik vroeg mij af of er nog mensen wat goud hebben ingekocht met het oog op het einde en de stijgende koers?

Met oog op welk einde?

Ik heb goud gekocht tussen 2005 en 2008. Zit nu dus op rozen. De goudkoers kan rustig nog naar US$3500 of hoger. Wat je in de gaten moet houden is de verhouding tussen de Dow Jones Industrial Average en de prijs van een ounce goud. In het verleden is die verhouding een paar maal dicht bij de 1.1 geweest. Dat wil zeggen, dat je 1.1 ounce nodig hebt om de hele DJIA te kopen. de DJIA is nu rond de 13.000 en een ounce is ongeveer $1700. Je hebt dus 7.8 ounces nodig om de DJIA te kopen.

Of de DJIA stort in naar zeg 5000 of 3500, en het goud gaat richting $5000 resp $3500. Mocht jouw "einde" niet plaats vinden, dan is het tijd om je goud te verkopen zo rond die 1.1 verhouding.

Deze post delen

Hoi hakin9,

Als het nog 20 jaar duurd, dan zie je mij een dansje maken.

Dat wil mijn inziens zeggen dat we door een of ander mirakel geen enorme opdonder hebben gekregen en alles redelijk blijft doordraaien.

De houding is goed hoor maar ik denk dat de kans dat het 20 jaar duurd bijzonder klein is, en toch hoop ik op dat kansje....

Grt

Kans

Deze post delen

Haha, behaalde resultaten in het verleden zijn toch de enige echt behaalde resultaten...

Grt

Kans

Deze post delen

Haha, behaalde resultaten in het verleden zijn toch de enige echt behaalde resultaten...

Grt

Kans

Ja, maar die zijn geen garantie voor de toekomst.

Deze post delen

Klopt geen garantie voor de toekomst.

Ik heb dacht ik ook niet het tegendeel gepredikt ?

Of zelfs maar gesuggereerd ?

Grt

Kans

Deze post delen

Gast Cardhu

Hey Rothbard

Wat heb jij ineens een sexy avatar!

(ben ff weggeweest, blijkbaar heb ik de hier wat gemist :))

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...