Ga naar inhoud
GENEGEERD

Iemand ervaring met Froyak gasbrander?


Solonl

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 weken later...

ja daar heb ik ervaring mee.

misschien een beetje laat.

 

het werkt goed ik gebruik ze om lood en tin te smelten en te gieten voor de lol 

dat gaat best snel van 20 tot 300 graden in een paar minuten dat lood dan ik heb er nog nooit eten of water op gekookt 

maar ik vind wel dat ze snel leeg gaan 

en het regelen van de vlam gaat wel maar niet van zelf

maar ja aan de andere kant kost het ook eigenlijk niks 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
13 minuten geleden, zanzarra zei:

werkt prima zet er vaak koffie mee en warm mn eten er mee op aan de waterkant de mijne heb ik al 5 jaar ong.onlangs nog 10 dagen mee op trip geweest  2 man met 2 blikjes gedaan

Nice. Dus je hebt 10 dagen met 2 blikjes gedaan? Hoeveel uur heb je ongeveer gekookt op 2 blikjes? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2021 om 22:38, Solonl zei:

Hoe snel gaan ze leeg dan? 

op volgas 2 keer  10 minuten en dan zakte de druk en smelt het lood heel langzaam maar is niet leeg  

nu ik er overnadenk

ik weet niet of dat snel leeg is  ik had er in ieder geval meer van verwacht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, rens zei:

op volgas 2 keer  10 minuten en dan zakte de druk en smelt het lood heel langzaam maar is niet leeg  

nu ik er overnadenk

ik weet niet of dat snel leeg is  ik had er in ieder geval meer van verwacht 

2x 10 minuten is wel weinig (maar je geeft aan dat alleen de druk dan wat zakt). Op internet lees ik dat butaan fles van 70 gram ongeveer 1 uur meegaat. Dit blikje is 190 gram. Dit zou betekenen dat het 2,7 uur mee zou moeten gaan. Ik ga het binnenkort eens uittesten. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Solonl zei:

2x 10 minuten is wel weinig (maar je geeft aan dat alleen de druk dan wat zakt). Op internet lees ik dat butaan fles van 70 gram ongeveer 1 uur meegaat. Dit blikje is 190 gram. Dit zou betekenen dat het 2,7 uur mee zou moeten gaan. Ik ga het binnenkort eens uittesten. 
 

ik ben benieuwd

laat je het weten ??? 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...