Ga naar inhoud
GENEGEERD

**GEZOCHT: Mensen die zich voorbereiden op een klimaatramp (in Nederland) voor een kunstproject.


Zindzi

Aanbevolen berichten


**GEZOCHT: Mensen die zich voorbereiden op een klimaatramp (in Nederland).

Hi, mijn naam is Zindzi Zwietering, ik ben fotograaf en kunstenaar en voor een kunstproject ben ik op zoek naar mensen die bang zijn voor een klimaatramp, en zich hierop voorbereiden. Ik voel zelf ook deze angst, en zou me graag laten informeren over mensen die hier een uiting aan geven in hun dagelijks leven. Ik zou graag interviews doen om me op deze manier te laten informeren op alle soorten vormen van voorbereiding hierop. In het interview blijf je anoniem, het liefst ga ik wel bij iemand langs, maar mocht je je daar niet prettig bij voelen dan is telefonisch of via zoom ook een goeie optie. 

 

Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

  • Het verzamelen van spullen om zelfredzaam te zijn
  • trainingen die je eventueel volgt met dit doel
  • het laten laseren van je ogen om niet afhankelijk te zijn van een bril
  • Een vluchttas in huis hebben
  • Het kweken van eigen groente en planten
  • Een grote voorraadkast

 

Uiteindelijk wil ik me laten inspireren door de interviews die ik met deze mensen doe. Vanuit daar ga ik zelf fotografische stillevens maken met/over dit fenomeen, die vanaf oktober tentoongesteld zullen worden in het Lakenhal museum in Leiden.

 

Ben, of ken je iemand die zich voorbereidt? Mail me dan op info@zindzizwietering.com

Meer van mijn werk zien? kijk op http://zindzizwietering.com

 

** LOOKING FOR: People who are actively preparing for a climate catastrophe (in The Netherlands)

 

For my newest project I am looking for people who are afraid of a climate catastrophe, and are actively preparing for this. I would like to interview people to get informed on all sorts of ways of preparing. You will stay anonymous, preferably I would like to interview you on location, but if you don't feel comfortable we could also call or email. 

 

For example you can think of:

  • Collecting stuff to be self-reliant
  • you may follow trainings with this goal in mind
  • having your eyes lasered not to be dependent on glasses
  • Have a flight bag at home
  • Growing your own vegetables and plants
  • A large pantry

 

Ultimately, I want to make photographic still-life images inspired by the interviews I do. These new body of work will be exhibited from October on at the Lakenhal museum in Leiden.

 

Are, or do you know someone who you think might be interested? Please email me at info@zindzizwietering.com

Would you like to see more of my work? Check out http://zindzizwietering.com

 

604915647_lakenhalpost.thumb.jpg.ac0e5e63d0d2d833a20457ff1fdfcfac.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast anoniem
6 uur geleden, Zindzi zei:
  • Het verzamelen van spullen om zelfredzaam te zijn
  • trainingen die je eventueel volgt met dit doel
  • het laten laseren van je ogen om niet afhankelijk te zijn van een bril
  • Een vluchttas in huis hebben
  • Het kweken van eigen groente en planten
  • Een grote voorraadkast

- Het verzamelen van spullen om zelfredzaam te zijn

Check.

- Trainingen die je eventueel volgt met dit doel

Check.

- Het laten laseren van je ogen om niet afhankelijk te zijn van een bril

Check.

(maar moet helaas ondertussen een leesbril)

- Een vluchttas in huis hebben

Check.

- Het kweken van eigen groente en planten

Check.

- Een grote voorraadkast

Een flinke kelder is ook goed neem ik aan.

 

Maar ik snap het stukje "voorbereiden op een klimaatramp" niet goed.

Waarom een klimaatramp? er zijn zoveel andere zaken die mis zouden kunnen lopen op korte termijn.

 

p.s. Ik ben niet zo into "kunst" maar vind de foto's "Westerkerk 2020" wel erg mooi.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je voorbereid (op een klimaat ramp) ben je dan nog bang daarvoor?

Ik zou juist bang zijn voor iets waar ik me niet op voorbereid heb. Hiernaast geloof ik niet dat het klimaat zo snel veranderd dat je een vluchttas nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...