Ga naar inhoud

Bijwerkingen vaccin na 5maanden

Recommended Posts

Heb je langer dan 5 maanden geleden een Coronavaccin  ontvangen laat dan hier de komende 5jaar de bijwerkingen weten.

Of als je Corona krijgt.

Zo krijgen we een beeld wat het op de langere termijn gaat doen voor onze leden omdat nog helemaal niemand weet hoe dat gaat verlopen.

• Leuk 6
Link naar reactie

• Madeliefje changed the title to Bijwerkingen vaccin na 5maanden
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
6 uur geleden, Winterslaapisbeter zei:

Niet. Je zult eerst moeten aantonen dat dit komt doordat je gevaccineerd bent. Zomaar roepen dat je gescheurde enkelbanden van het vaccin komen... ai.. Duizelig na 5 maanden? Vaccin? O_o

Ja lastig aan te tonen.

ik zal de gevaccineerden in mijn omgeving de komende jaren nauwkeurig in de gaten houden of ze bovengemiddeld ernstige ziektes krijgen of overlijden.

Daar kan nu nog niemand een antwoord op geven omdat het gewoon nog niet getest is, al waarschuwen diverse virologen wel voor het gevaar dat het fout kan uitpakken 

Dus afwachten hoe het grote experiment de komende jaren gaat uitpakken.

• Leuk 1
Link naar reactie

22 minuten geleden, Ronin Kogaratsu zei:

Volgens zon nobel prijs winnaar hoeven we niet langer dan 2 jaar te wachten om de resultaten te zien bij de mensen die meededen aan het experiment. 

De vaccinfabrikanten overwegen nu de placebogroep die meedoen met de officiële langetermijntest toch te vaccineren omdat deze ook recht hebben op het vaccin. Dit zou dan het einde betekenen van de officiële langetermijntest die normaalgesproken nog jaren moet doorlopen.  Dan zal de test nooit meer op de juiste wijze afgerond kunnen worden.

Er doen bij Pfizer in totaal 37000 mensen officieel mee met de langetermijntest. Het placebo aantal weet ik niet.

Link naar reactie

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.
 Share

• Nieuwe aanmaken...