Ga naar inhoud
GENEGEERD

Micro plastics, gevonden in placenta,


Gast

Aanbevolen berichten

Onlangs, een paar maanden terug?

Ik ben de tijd een beetje kwijt,  door die corona ellende....

 

ZIjn er micro plastics gevonden in haar placenta.

Micro plastics zitten o.a.  in je shampoo, en andere lekkere geurtjes lotions, gels, tandpasta e.d 

die je gebruikt onder de douche...

Je vraagt je af, hoe kan ik dan douchen / je haar wassen en schoon ruiken? Als ik niet meer die heerlijke ... mag gebruiken?

wil gaan gebruiken?

 

Uhm, zoals mensen dat vroeger ook deden, met een blok zeep.

De Aleppo olijf zeep is geweldig, kan je je haar prima mee wassen, moet je daarna 

wel je haar even spoelen met aangelengde appelazijn. en dat weer uitspoelen,

ik garandeer je, je krijgt het zachtste haar ooit! 

Dingen als jeuk op je hoofdhuid verdwijnen, soms ook roos.... 

 

( als je je haar verft, kan dat daar wel een effect op hebben, iets om even rekening mee te houden....)

 

Die zeep zou ook zo in een bug out of bug in, bag kunnen, want, je kan je kleding er mee wassen, je tanden er mee poetsen,

helpt bij teruggetrokken tandvlees, 

(aangekoekte) pannen mee schoonmaken, het is écht een product met vele doeleinden.

En, niet duur. 

Moet je wel een Noord Afrikaanse toko bij jou in je stad, dorp hebben... kan je misschien ook wel online bestellen? 

 

Als ze al micro plastics in een placenta vinden.....(?)

is de stap naar een micro what evers, in een vaccin stoppen, niet zo heel erg science fiction, hoor!

ik zeg niet dat 'ze' dat doen... ik zeg dat de mogelijkheid er is...

 

En, er zullen altijd Othmar von Verschuer en Mengele artsen zijn...  mensen zonder empathie, geweten,

met een foutje op een gen. 

Die aangemoedigd door de foute krachten, graag willen voldoen, met oog op beroemdheid, verering en of (nog meer) macht....?

 

"We" hebben tenslotte een heel groot wereld overbevolkingsprobleem.

er is niet genoeg te eten voor iedereen, niet zoals we nu met het gebruik van landbouwgronden om gaan,

en de wereld handel....

 

Anyway, zoals mijn overtuiging is, is alles met alles verbonden.....

 

Van micro plastics in een placenta naar Aleppo zeep, naar bug-out of bug in, bag, naar evt. micro iets in het corona vaccin.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...