Ga naar inhoud
GENEGEERD

Koopjes en aanbiedingen ALERT!


DrSnuffelbips

Aanbevolen berichten

Volgens mij is dit topic er nog niet. Laat het hier weten als je ergens een aanbieding hebt gespot waar anderen ook van kunnen profiteren.

Flinke korting, uitverkoop, Outlet sale, executie verkoop of gewoon een goede deal? Als je wat ziet post in dit topic een alert ❤️

Ik zal ook handige kanalen toevoegen. Tips welkom.

- Er zijn veel "Gratis ophalen in [stad]" Facebook groepen

- De Kruidvat voordeelkaart geeft soms aardige kortingen

- Welke supermarkt is het goedkoopst?

- Executie verkoop via de belastingdienst

- Groupon

 

Ik zal nog verder aanvullen. Maar als jullie dus ergens wat spotten dat de moeite waard is, post hier een alert!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@DrSnuffelbips,

 

Aparte prep naam!

Welkom,

Er is een introductie draadje, kan je jezelf even voorstellen, ( wat jij hier delen wilt).

Er zijn vele verschillende groepjes/ onderwerpen, die interessant voor jou(?) kunnen zijn.

Veel plezier met het oriënteren, lezen, en, bijdragen! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, DrSnuffelbips zei:

Bij Aldi tot 2 mei: een ontstoppingsveer €4,99

 

Bij Praxis tot 2 mei:

Regenton 120l €60

Muur regenwater opslag 276l €109

 

Ik durf niet te zeggen of dit fantastische deals zijn, maar beide zijn handig.

Neem anders een 1000 L ibc vat, als je de ruimte er voor hebt.😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om je toekomstige moeite te besparen: https://www.allefolders.nl/nl

 

Een topic als dit is leuk als je het beperkt tot "typische" prepper zaken: bijlen, tenten, kookgerei.
En bedrijven die minder bekend zijn.

Elke week kan je een stapel folders in de brievenbus krijgen van de bekende bedrijven die je daarna kan preppen als brandstof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, -geanonimiseerd- zei:

Om je toekomstige moeite te besparen: https://www.allefolders.nl/nl

 

Een topic als dit is leuk als je het beperkt tot "typische" prepper zaken: bijlen, tenten, kookgerei.
En bedrijven die minder bekend zijn.

Elke week kan je een stapel folders in de brievenbus krijgen van de bekende bedrijven die je daarna kan preppen als brandstof.

Ik haalde deze zaken van de Alle Folders app!

 

Andere aanbiedingen zijn welkom om hier genoemd te worden. Voor mij gaat preppen over thuis moeilijke tijden doorstaan. Ikzelf zal het in de wildernis niet lang uithouden. Ikzelf zal hier dus zaken posten waarmee je thuis het een tijd uithoudt. Anderen zijn welkom scherpe aanbiedingen voor bijlen plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom ?
Waarom denk je dat anderen hier geen folders in de bus krijgen of digitaal folders kunnen inzien ? Juist die alledaagse spullen van kruidvat, gamma, aldi, etc. etc.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@-geanonimiseerd-,

 

Ik vind het helemaal niet erg, dat hier aanbiedingen voorbij komen.

Ik kijk niet in die folders - ook niet online, of in ieder geval zelden.

Dan kan ik dus wel es wat missen....

 

Je hoeft je hier toch niet zo aan te ergeren?

Vind je het onzin, ga dan niet dit thema bezoeken... Ja, toch? 

Dat doe ik ook bij sommige subgroepen... heb ik niks te zoeken... lekker laten gaan.

leven, en laten leven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, is niet erg. Maar inderdaad dit is een alert voor mensen die niet in dit soort folders kijken. Maar ook zou het mooi zijn als men bv zegt: niet kopen, is elders goedkoper. Of: dit is juist iets waar je de kwaliteitsvariant van moet kiezen.

 

En als er interessantere bronnen dan de folders zijn, dan noteer ik ze in de openingspost. En als daar iets interessants is dan post iemand een alert :)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een humane actie @DrKnuffelbips,👍

O,,,,, ik bedoel @DrSnuffelbips

 

Zet voor het gemak even de volgende info neer;

Welke Supermarkt

Geldig vanaf/tot

Product

 

Dan kunnen we met z'n allen ervoor zorgen dat we de preps goedkoper binnen hengelen

 

Wij hebben al jaren een stikker op de brievenbus om geen reclame in de brievenbus te krijgen.

En wij zijn ook niet bepaald kooplustig, hebben ook ons huis niet vol rommel staan.

Mijn vrouw kent de prijzen uit haar hooft van veel bruikbare supermarkt producten, dat scheelt ook veel geld en je leeft een stuk gezonder. 

Bij de kassa aan gekomen weet ze vaak al hoeveel ze moet betalen, haha we kopen ook net genoeg om redelijk gezond te leven, het bonnetje word ook altijd door haar na gerekend, ja ze is goed, heel prijs bewust.

 

Onze nette bescheiden brandschone huis raad is grotendeels gratis, en leuk op elkaar afgestemd.

Stoken doen we ook al jaren niet meer, alleen dit jaar constant 16 graden, en ventileren met grote zorg, een vochtig huis, en kleding is ook koud.

 

 

We klikken nog amper dingen aan om te lezen, we willen snuffelaars op de laptop sterk beperken,

dus als je iets goedkoop of een aanbieding ziet,

schrijf het in deze topic en we kijken of we daar ons voordeel mee kunnen doen😃😉

 

Maar ik zal dit regelmatig bezoeken.

Een uitspraak: onderzoek alle dingen en behoud het goede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trekpleister heeft komende week veel acties waar ik gebruik van ga maken:

https://www.trekpleister.nl/folders?&gclid=CjwKCAjwm7mEBhBsEiwA_of-TBwZ7uArkyBqbvw6IXnmGMU6ZB6nqZH7x0tQy9Q5MgK7wrB3pxdu9BoCcpwQAvD_BwE

 

Voor mij: batterijen €7 voor 30 stuks, €4 voor 15 wegwerp scheermesjes, €5 voor 5 tandpasta, €1 voor shampoo. Even wat non food inslaan.

 

Verder nog een tip voor pleisters en ander EHBO materiaal: bij zorginstellingen worden soms periodiek voorraden en BHV koffers gecontroleerd en materialen vervangen. Die materialen zijn natuurlijk gewoon nog prima te gebruiken.

Vraag of ze die materialen willen bewaren en of je ze mag hebben. Hierbij is het wel handig als je iemand van het personeel kent, want ze zijn niet zo geneigd e.e.a. aan een wildvreemde die een e-mail heeft gestuurd te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DrSnuffelbips,

 

Als je het over non food hebt, koop je dan ook tampons/ maandverband in? 

 

Gek genoeg,  (er zijn hier toch ook vrouwen opt forum?)

Hoor ik daar nooit iets over...

Zijn "we" die schaamte nog (steeds?) niet voorbij?!🙄🤔

 

Ik heb altijd die producten in huis.

net zo als pleisters, scheermesjes, aftershave = alcohol percentage.

 

Bedankt voor de tip.

Ze mogen, volgens mij, die goede overdatum producten niet weg geven, ivm aansprakelijkheid, gezeik, natuurlijk- Zo kan je je altijd wel weer achter "een regeltje" verschuilen.... Vooral NIET zelf proberen *te denken*, pfff

Door dat soort regeltjes geneuzel, gaat nederland naar de kloten! 🤯

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week een pak maandverband gekocht! Voor de dames en tevens te gebruiken als EHBO middel.

 

Ja je zal daarom het via een wat informele route moeten zien te verkrijgen.

 

Iemand anders die via werk een """afvalstroom""" weet waarmee we anderen kunnen ontlasten? Kan me voorstellen dat je bij de bouwplaatsen bijvoorbeeld een en ander kan vinden dat ze anders toch weggooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DrSnuffelbips,

 

Precies, kan ook prima gebruikt worden om vuur mee te starten, tampons dan..

 

Ja, op die manier kom ik vaak aan mijn emmers, van de bouw, zijn vaak ook groter dan dat spul wat je bij Blokker e.d kan kopen! 

Heb hier een mannetje, 😉, die houtblokken verkoopt, daar haal ik ook wat hout weg, geen mud ofzo, is veel te veel, raak ik nooit kwijt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...