Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dicussie over bill gates filmpje uit 2005

martin
 Share

Recommended Posts

2 uur geleden, Paraatpaal zei:

Het is vrij ironisch te noemen dat deze beelden nu worden gebruikt om verwarring te zaaien.

Ik zag het ook.

Weet je wat nog treuriger is, dat dit reeds is gemeld naar doom toen hij dit enkele jaren geleden ook heeft gepost.

Er is een betere kwaliteit te vinden via deze link:

Er is toen best wel even ingedoken en dat plaatje in die presentatie is afkomstig uit een publicatie van 2010.

Dus dat is wel knap om 5 jaar eerder een plaatje te bezitten wat in de toekomst pas gemaakt gaat worden.

https://n.neurology.org/content/75/18_Supplement_1/S67

afbeelding.png.f568a8e1243122c73a7227ff39392858.png

Die gast lijkt niet eens op Bill Gates, en zijn stem al helemaal niet.

Dat er überhaupt mensen zijn die dit geloven is onbegrijpelijk.

Wat is treuriger?

Dat je iemand 3 jaar geleden probeert duidelijk te maken dat hij fakefilmpjes aan het posten is?

Of dat iemand 3 jaar later hetzelfde filmpje nog een keer post?

Is er dan geen enkel lerend vermogen aanwezig?

Of werkt het geheugen niet goed?

Het is dat jij er over begon maar voor sommige members heb ik het opgegeven om ze op onjuistheden te wijzen.

Ik weet niet of je over ironisch kan spreken ik zie het eerder als treurig.

Denken dat iedereen alles slikt voor zoete koek, maar zelf geen enkele vorm van zelfreflectie bezitten en alles wat afkomstig is van alternatieve media te geloven zonder enige terughoudendheid.

• Leuk 3
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Admin

Haha! Boter op mijn hoofd :) ik dacht dat het een stukje uit die docu was, @Info_junky wees mij er op dat die docu juist gaat over de onduidelijkheid rondom dat filmpje. Hoe dan ook, het is inderdaad geen Bill Gates, en die gebruikte afbeeldingen zijn vrij doorslaggevend. Ik vermoed dat het een uit de hand gelopen kunstproject is.

• Leuk 2
Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...