Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Voor juristen en durfals

Recommended Posts

Juridische beschouwing/mening over het proces rondom de avondklok en een waarschijnlijke 'maas in de avondklok wet'; mocht je een groot erf/carport/oid hebben en degene met wie je afspreekt ook, is de kans klein dat je een probleem hebt wanneer je van A naar B rijdt in de auto. 

• Leuk 2
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
11 uur geleden, MamaM zei:

Ik ben meer van de legale logeerpartijen

Ja, klopt. Ik vraag me ook af in hoeverre hier juridische grond voor is.

Hij noemt :woongedeelte van voertuig of vaartuig , en hier ligt vlgs mij het manco.

Je auto heeft juridisch geen woonbestemming. 

Camper  zou dan misschien nog lukken . Of een boot met kajuit op de oprit parkeren !

groet,mevr.Grijpstra

Edit : bedankt voor delen van video !

aangepast door mevr.Grijpstra
  • Leuk 1
Op 17-4-2021 om 10:44, mevr.Grijpstra zei:

Ja, klopt. Ik vraag me ook af in hoeverre hier juridische grond voor is.

Hij noemt :woongedeelte van voertuig of vaartuig , en hier ligt vlgs mij het manco.

Je auto heeft juridisch geen woonbestemming. 

Camper  zou dan misschien nog lukken . Of een boot met kajuit op de oprit parkeren !

groet,mevr.Grijpstra

Edit : bedankt voor delen van video !

Je mag ook hier niet wonen in je camper, ja mag er wel in bivakkeren als je een briefadres hebt, en mag je op meer plakken staan dan normaal en oom agent mag je er niet wegsturen, wel moet je goed zijn onderlegt en het op papier hebben.

Het is een recht, waar je gebruik van mag maken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...