Ga naar inhoud
GENEGEERD

quarantaine kampen in opkomst

Mir
 Share

Recommended Posts

• Admin
15 uur geleden, Mir zei:

Doom heeft gelijk. We moeten waakzaam zijn. En waakzaamheid wordt verbannen. We kunnen zomaar weer met open ogen in een dergelijke val tuimelen ZONDER HET DOOR TE HEBBEN. Maar dat mag niet worden uitgesproken of (karikaturaal) worden geschetst of vergeleken. Ik vind dat eng en onverantwoord. Als we het dan toch over ondeugdelijke mentale vermogens hebben dan kan ik mijn vinger net zo hard wijzen. Een mogelijke gruwelijke realiteit - die zich in de geschiedenis vaak genoeg heeft bewezen -  verbloemen, terwijl de huidige tijd genoeg reden tot die zorg geeft, is het keihard ontkennen dat het ooit nog eens zover komt. Er is geen enkele reden om de hedendaagse wereld op een voetstuk te zetten. 

Ik wil wel vertrekken hier uit eigen beweging indien gewenst, maar geef me dan even de ruimte om wat dingen te verwijderen. Dank u. 

Hey @Mir, Bedankt voor je reactie. Dit is de kern van je verhaal en ik ben blij dat je daar nu toe komt. Ik zou het jammer vinden wanneer je zou vertrekken omdat we het niet met elkaar eens zijn. Ik ben het er 100% mee eens dat we moeten waken en ik ontken niet dat dingen uit het verleden zich gaan herhalen. Ik denk ook dat de politiek nu in een spagaat zit. We moeten iets, en ik vertrouw (beursgenoteerde) medische bedrijven voor geen cent, maar de zorg is overbelast en de maatschappij zit te lang in de snelkookpan. Er gaat iets klappen, en trappen tegen degene die het probeert te fixen helpt niet. Natuurlijk kan het anders, misschien veel beter, maar dat zit er voor nu niet in, dus ik houd me koest. Ik vertrouw er wel op dat de vaccinaties meer goed doen dan kwaad. Het is niet ideeal, maar ik geloof niet dat we allemaal over 10 jaar problemen krijgen. Dat baseer ik op gesprekken met bevriende artsen en biologen, maar niemand kan het zeker weten, dus daarin zal iedereen zijn eigen keuze moeten maken.

Ik ga er daarnaast van uit dat de macht die de overheid nu tot zich neemt ook weer wordt afgebouwd. Dat klinkt enorm naief, zeker in het licht van jouw WOII vergelijking, maar ik heb nog geen reden gezien om daar anders in te staan. Nogmaals, niemand weet het (de overheid zelf ook niet, die zijn nu te verdeeld), dus daarin zal iedereen wederom zijn eigen keuze moeten maken.

Als laatste nog dit. Iedereen is op bepaalde vlakken dom, ik kan echt een domme lul zijn, ik heb echt geen idee hoe ik dit soort brandjes kan blussen dus ik doe het zoals mij dat goed lijkt. Iederen moet alles kunnen zeggen, maar daar dan wel de gevolgen van dragen. Wegmoffelen doe ik niet, wegjagen al helemaal niet. Fouten maken vind ik niet erg, zolang ik er van leer. Naief zijn is niet erg, de meeste goede daden zijn naief. De beste manier om een dergelijke discussie te voeren, is je kwetsbaar opstellen. ❤️

• Leuk 7
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 5 months later...

In Australie zijn er al diverse kampen gereed.

Canada en de VS zijn ook kampen aan het bouwen.

https://www.bitchute.com/video/ZHb8XzLzdmbO/

Verplicht testen spreekt voor zich natuurlijk.

Het gaat om reizigers die het land binnenkomen en reizigers tussen staten wanneer er een covid hotspot in 1 der staten wordt geconstateerd (kan elk moment gebeuren). Deze zijn wettelijk verplicht 14 dagen onder toezicht in de quarantainekampen te verblijven. Kosten dien je zelf te betalen: 2500 dollar voor 1 persoon en meer dan 1 = 5000 dollar. 

U kunt geen fysieke voorwerpen delen of overhandigen aan bewoners die niet uw gezinsleden zijn. COVID-19 leeft op oppervlakken, dus u mag geen items, speelgoed, eten, activiteiten of spelletjes spelen zoals kaarten met mensen buiten uw familie.

https://coronavirus.nt.gov.au/travel/quarantine/mandatory-supervised-quarantine

1721632135_Schermafbeelding2021-09-21030618.thumb.jpg.3299092f86b7431d77d6a30fc289f6c8.jpg

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...