Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Hier een volledige curus Virologie Universitei Coolobia.

Documenten

Films

Opdrachten

Tips bij studie:

1.Bij documenten-> rechts klikken vertalen

2.Termen opzoeken-> arceren en zoeken met google

https://www.virology.ws/virology-course-2019/

Overzicht films

https://www.youtube.com/channel/UCyFgCoP4ovsHbt92vM4zN2A 

aangepast door Ron sr
extra link toegevoegd
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst: (aangepast)
6 uur geleden, Sjuul zei:

@Ron sr,

Wauw! 

Geweldig! 

Waar ligt Coolobia? 

Krijg ik dan ook een échte diploma?

Typefout

Universiteit van Columbia gevestigd in New York

Beschrijving: https://www.virology.ws/about/ 

Het downloaden van materiaal is zonder reklame enz enz

Ron van der Sluis

NB Ik heb wat beter de links gekeken, het lijkt een beetje op de Open Universiteit van Nederland. Daar kan je bijvoorbeeld betaalbare cursussen volgen met eigen tempo. Ik ken iemand die met Mulo Diploma het eerste jaars certificaat behaalde op de OU en vervolgens werd toegelaten op de Universiteit te Leiden. Kijk maar naar https://www.ou.nl/ 

aangepast door Ron sr
  • Leuk 1

@Ron sr,

Sorry, voor het meerdere keren plaatsen van dezelfde tekst, heb ik wel es vaker last van... 

Aha, Columbia, 

Heb even gekeken, maar ik heb niet de juiste voorvereisten, helaas.

Ga nog es even rondneuzen.... 

Oh, Open Universiteit ken ik wel, als instituut. 

Geplaatst: (aangepast)

Mijn stelling:

Iedereen kan alles als je maar weet hoe je het moet doen. Zoek iemand die het kan en doe hem na.

Ik ken iemand die arts is geworden met alleen een lagere school. Hoe kan dat? Het doen van een Colloquium dockum (toelatingsexamen).

Een strategie is:

1. Wat wil je precies wat is je doel

2. Wat heb je nodig

3. Zorg dat je dat krijgt (Kan weer een nieuw doel zijn, deeldoelen)

4, Maak een planning

4. Heb je alles om doel een te behalen

5. :-)

Voorbeeld:

1.Ik wil een opleiding volgen aan een Universiteit

2.Ik wordt toegelaten als ik voldoende voorkennis heb (VWO opleiding of Colloquium Doktum.

3 Welke kennis is dat?

4. Zie diverse opleidingen aan de Universiteit, daar is een voorwaarde voor een vooropleiding genoemd. Voorbeeld Engels wiskunde biologie op VWO niveau.

5. Deeldoel Hoe kom ik aan die kennis?

6. Door alleen examen te doen in de vakken die ik  nodig heb: (Zie deelcetrificaten VWO ministerie van onderwijs vroeger 200 euro per vak)

7. Deelprobeem: Heb ik daar een school voor nodig? Neen. Hoe kom ik aan de kennis?

8.Onderzoek de exameneisen voor het behalen van de deelcetrificaten,(min van onderwijs) Geef je op en zorg dat je aan de kennis komt. Hoe? Door te kijken naar de einexamens van de afgelopen jaren Vie de CITO. Trainen en info online is mogelijk

NB Ik heb als docent Biologie 4 leerlingen op deze manier aan een diploma geholpen, nadat ze van school waren na zittenblijven.

NB2 Sorry dit heeft wel niets te maken met Covid-19 maar kan wel zeer motiverend werken om alles over Covid-19 te weten te komen

Met de beste bedoelingen

Ron van der Sluis

aangepast door Ron sr
correctie
  • Leuk 3

Dag beste @Ron sr,

We kennen elkaar al een paar jaartjes, je vroeg mij weet je ook een goed prepper forum en zie daar ben je.

Ik hoop ook dat je hier vind waar na je op zoek was/bent.

Bedankt weer voor deze info, en je bereidwilligheid mensen te blijven helpen.

We hebben op het forum een paar echt ouderen die het nog geweldig doen.

Mhg,

@JJ&A

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...