Ga naar inhoud
GENEGEERD

Yukon 24027 nvmt 4x50


Bekkums

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Voor zover mij bekend kan dat alleen gebeuren wanneer hij aanstaat en je hem dan aan daglicht blootstelt.

Wanneer hij uit is kan -verwacht ik- daglicht geen schade doen.

 

Disclaimer: ik heb geen ervaring met nachtkijkers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Bekkums zei:

Goedendag,

mijn nachtkijker geeft alleen maar zwart zicht. Batterij is vol. Ik hoop niet dat deze stuk is gegaan door blootstelling aan teveel daglicht... heeft iemand een idee hoe ik er achter kan komen wat er loos is?

bvd!

Ik ken iemand die veel verstand heeft van nachtkijkers ik zal zijn gegevens voor je opzoeken, dan zal ik eerst vragen of het goed is dat ik zijn gegevens aan je geef, dus het kan we even duren.

O Prachtig, ook een wens van mij een nachtkijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, JJ&A zei:

Ik ken iemand die veel verstand heeft van nachtkijkers ik zal zijn gegevens voor je opzoeken, dan zal ik eerst vragen of het goed is dat ik zijn gegevens aan je geef, dus het kan we even duren.

O Prachtig, ook een wens van mij een nachtkijker.

Dat zou echt heel fijn zijn! Ja ik baal er enorm van! Mijn euforie was maar van korte duur helaas 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Bekkums zei:

Goedendag,

mijn nachtkijker geeft alleen maar zwart zicht. Batterij is vol. Ik hoop niet dat deze stuk is gegaan door blootstelling aan teveel daglicht... heeft iemand een idee hoe ik er achter kan komen wat er loos is?

bvd!

Nog een vraagje heb je het toestel overdag aan gehad, of zelfs met zonlicht???

Kan je het toestel ook op de computer aansluiten en dat beeld gebruiken, als hij het dan wel doet, maar wacht maar even af tot we meer weten.

Kan je wat foto's op het forum zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, JJ&A zei:

Nog een vraagje heb je het toestel overdag aan gehad, of zelfs met zonlicht???

Kan je het toestel ook op de computer aansluiten en dat beeld gebruiken, als hij het dan wel doet, maar wacht maar even af tot we meer weten.

Kan je wat foto's op het forum zetten.

Ja hij is overdag aan geweest. Er zit geen handleiding bij, op internet werd ik niet veel wijzer. Ik kan hem niet aansluiten op de computer helaas nee

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Bekkums zei:

Thanks! Heb hem een bericht gestuurd!

Heeft het ook niet voor een heel kort moment wat gedaan, misschien een stomme vraag kunnen de batterijen er ook verkeerd inzitten??

Ja ik denk een beetje mee.

Trouwens het kan we even duren voor dat @frans81 reageert via de oproep, want hij is meer actief op het Prepper-shelters, maar ik moet zijn privé gegevens even opzoeken, en hem even de vraag stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, JJ&A zei:

Heeft het ook niet voor een heel kort moment wat gedaan, misschien een stomme vraag kunnen de batterijen er ook verkeerd inzitten??

Ja ik denk een beetje mee.

Trouwens het kan we even duren voor dat @frans81 reageert via de oproep, want hij is meer actief op het Prepper-shelters, maar ik moet zijn privé gegevens even opzoeken, en hem even de vraag stellen.

Ik heb de batterij getest, de ledlampjes (“on” en “infrarood”) branden wel.

Ik heb hem gekregen, bij mijn voorganger werkte hij wel. Nadat hij hier op klaarlichte dag aan ging, heeft hij het niet meer gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Bekkums zei:

Ik heb de batterij getest, de ledlampjes (“on” en “infrarood”) branden wel.

Ik heb hem gekregen, bij mijn voorganger werkte hij wel. Nadat hij hier op klaarlichte dag aan ging, heeft hij het niet meer gedaan

Geintje was hij eerst van een dominee.😁 

Ik kon het even niet laten een geintje tussen door te gooien, ik en mijn maatje hebben altijd veel humor,

dat is een krachtig middel op door ellende heen te komen, wij lachen veel.😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bekkums

Nog even een vraagje heb je toevallig ook een dashboard auto cameraatje die geven ook infrarood licht waar door je het ook nachts kan gebruiken, daar mee zou je het infra roodlicht van je nachtkijker kunnen controleren, of die het wel doen, niet direct richten in de licht bundel zelf anders gaat die ook stuk, maar van je africhten en dan controleren met de dashboard camera.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, JJ&A zei:

Dit is het lid https://forum.preppers.nl/profile/1558-frans81/ die veel verstand heeft van nachtkijkers, maar is hier niet meer zo actief.

 

@frans81 Is niet meer actief op dit forum en hij geeft te kennen niet gediend te zijn van dit soort verwijzingen en zal niet reageren op dit topic.

(Dit heeft dus persoonlijk niets te maken met @Bekkums en zijn probleem/vraag).

Frans verzoekt ook aan JJ om zijn persoonlijke gegevens niet meer door te geven aan derden waardoor er zomaar mensen bij hem aankloppen voor spullen.

Bvd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Erny zei:

 

@frans81 Is niet meer actief op dit forum en hij geeft te kennen niet gediend te zijn van dit soort verwijzingen en zal niet reageren op dit topic.

(Dit heeft dus persoonlijk niets te maken met @Bekkums en zijn probleem/vraag).

Frans verzoekt ook aan JJ om zijn persoonlijke gegevens niet meer door te geven aan derden waardoor er zomaar mensen bij hem aankloppen voor spullen.

Bvd.

Oke, dank je wel. Hopelijk is er iemand anders die een oplossing weet!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Bekkums zei:
Op 24-2-2021 om 17:22, Erny zei:

 

@frans81 Is niet meer actief op dit forum en hij geeft te kennen niet gediend te zijn van dit soort verwijzingen en zal niet reageren op dit topic.

(Dit heeft dus persoonlijk niets te maken met @Bekkums en zijn probleem/vraag).

Frans verzoekt ook aan JJ om zijn persoonlijke gegevens niet meer door te geven aan derden waardoor er zomaar mensen bij hem aankloppen voor spullen.

Bvd.

Oke, dank je wel. Hopelijk is er iemand anders die een oplossing weet!

Oké @Erny bedankt dit is duidelijk.

Sorry @Bekkums ik had je heel graag geholpen, misschien is jou Engels heel goed en kan je de vraag zo stellen op het internet.

Of je kan de vraag stellen bij dit bedrijf: https://www.conrad.nl/?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=MijnBedrijf

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...