Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ruimte tekort


nvd72

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 1 jaar later...
en als je dingen gaat vacuüm trekken dat schilt ook ruimte

groet jolanda

 

Pas vacuüm zakken aangeschaft. Dat scheelt echt een stuk. Alle winter kleding / kussens etc. in de zakken en stofzuiger er op.

Ik heb die van de blokker gekocht -harder krakerig plastic, 1 grote + wat handiger maat, rond de 6 euro

Ook die van de hema gekocht. Zachter plastic, meer rubber achtig maar met wat andere sluiting. Iets lastiger om alleen te gebruiken. Ook te gebruiken voor op reis zonder stofzuiger. 3 voor 6 euro.

 

Aanrader als je meer ruimte wil hebben voor je preps.

 

filmpje:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zelf een boot zou bouwen, dan benut je ieder stukje ruimte zo optimaal mogelijk. Ik heb mijn schoonvader een beetje geholpen met zijn laatste boot en die had bijvoorbeeld 55 kastjes. Overal in, op of onder kun je spullen kwijt. Ik probeer dus altijd aan het bouwen van een boot te denken om zoveel mogelijk spullen kwijt te kunnen.

 

Als je echt in ruimtegebrek komt, kun je zelfs onder tafels en stoelen opslagruimte creëren zonder dat iemand het weet of ziet.:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boven de hangende keukenkastjes zit vaak ook ruimte waar nog wat bovenop kan staan.
Op hangende keukenkastjes zou ik alleen lichte spullen zetten, zoals lege dozen, of een plastic bak met daarin koelkastdoosjes, of slaapzakken. Want de ophangconstructie is denk ik niet berekend op een zwaar extra gewicht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze keukenkasten komen niet tot aan het plafond. We hebben de afwerkingsplaat weggehaald en deurtjes (zonder handgrepen maar met een duwsysteem - je duwt erop en ze gaan open) op maat gemaakt en er op geplaatst. Ze vallen amper op en je hebt veel ruimte extra. Daar stop je inderdaad lichte dingen.

Hetzelfde kan je doen met je plinten onder de keukenkasten. Even wegnemen, alles volstoppen en terugplaatsen. Niemand die iets ziet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
Inderdaad, legionella kan je zo drinken maar het moet niet In je longen komen.

 

Met een filter filter je deze er netjes uit en omdat waterbacterien geen endotoxines maken is er niets aan het handje.

 

Niks aan het handje hoor ! Alleen jammer van die chemicalien die je als waterbed gebruiker elke 3 maanden in je waterbed moet kieperen.

Dus gewoon drinken hoor ! Goede tips allemaal.

 

Ik begrijp dat er onder preppers niemand met en waterbed zit !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat er onder preppers niemand met en waterbed zit !?

Tja, dat heb je met budget-preppers als wij, hè: we hebben geen geld voor een waterbed. :D

 

Tijdens onze huwelijksreis hadden we de bruidssuite en die had een waterbed: mijn (inmiddels ex-) vrouw vond het geweldig want ze was toen zwanger en kon eindelijk weer eens lekker slapen, maar ik vond het niet echt bijzonder.

Daarna heb ik nooit meer in zo'n ding geslapen en ben er niet echt rouwig om.

 

Maar goed: ik begrijp dus dat je er regelmatig chemische troep in moet gooien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...