Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Waar medicijn Stromectol verkrijgbaar?

Recommended Posts

Wie weet waar je zonder recept Stromectol kan bestellen?

Stromectol is het merknaam en ivermectine is het medicijn tegen Covid.

Ik wil hier geen discussie opstarten of het werkt, alleen maar weten waar het zonder recept te verkrijgen is?

Gr

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hierbij wat informatie over ivermectine kopen:

Kopen zonder recept Ivermectine:
de werkzame stof in stromectol is ivermectin.
Veterinair producten. Deze zijn goedkoper maar ik geef de voorkeur voor het humane product.
Wordt voornamelijk toegepast bij erectiestoornissen.

3mg × 20 tablet    € 98.62:
https://easyshopping4health.com/?product=stromectol&lang=nl&url_country=nl&currency=EUR&custom=rel-nl-20&wm=4404&tr=9014

20 Pillen € 55.68 3mg
30 Pillen € 74.52 3mg
40 Pillen € 90.08 3mg

Tegen erectiestoornissen:
https://erek-problem-sv.com/kopen-stromectol-zonder-recept.html

Stromectol 3mg prijs
3mg x 20 Pillen € 55.69
3mg x 30 Pillen € 74.53
3mg x 40 Pillen € 90.09

https://brobelgie.be/kopen-stromectol-belgie.html

Voor het protocol zie informatie in aangehechte PDF (Belangrijk:

Ivermectin.pdf

• Leuk 1
2 uur geleden, vheeswijk zei:

Veterinair producten. Deze zijn goedkoper maar ik geef de voorkeur voor het humane product.

https://easyshopping4health.com/?product=stromectol&lang=nl&url_country=nl&currency=EUR&custom=rel-nl-20&wm=4404&tr=9014

20 Pillen € 55.68 3mg
30 Pillen € 74.52 3mg
40 Pillen € 90.08 3mg

Stromectol 3mg prijs
3mg x 20 Pillen € 55.69
3mg x 30 Pillen € 74.53
3mg x 40 Pillen € 90.09

Ivermectin.pdf 463.41 kB · 0 downloads

Update het is zonder recept te verkrijgen, maar overleg wel eerst met je huisarts, dat kan van levens belang zijn.

Donker Geel

Ik moet triest genoeg toe geven dat ik er ook last van heb we hebben al heel wat jaren niets kunnen doen.

Al in het vorige jaar 16-11-2020 heb ik een recept van de huisarts gekregen, maar vier stuks kosten even schrik niet €38,89 het is toch schofterig dat ze aan leed zoveel willen verdienen, en dat nog wel met iets wat zo gevoelig ligt.

TADALAFIL TABL OHM 10MG

1 keer per dag 1 tablet

Ik ben met het recept naar de Apotheek geweest en schrok van de prijs, we stoken al jaren niet meer omdat we als minima ook nog moete leven, en we leven al zo minimaal, ik heb in mijn hele leven amper gebruik gemaakt van de zorg, en eigenlijk voor een ander betaald, en nu ik er gebruik van wil maken moeten we het zelf betalen, en er gaat al zoveel van onze centjes naar het systeem.

Ik heb het recept nog liggen, het is dus niet voor ons weg gelegd terwijl we zo'n lieflijk stelletje zijn en verder alleen maar internet vrienden hebben, maar gelukkig hebben we dat nog.

Toch zijn we nog blij met wat we hebben en kunnen.

Want je moet toch blijven genieten, anders blijf je nergens.

We hebben nog voedsel een huis en elkaar, en zelf waarde hoe we alles hebben getrotseerd.

Dus zijn we toch rijk.

• Leuk 3
21 uur geleden, vheeswijk zei:

20 Pillen € 55.68 3mg
30 Pillen € 74.52 3mg
40 Pillen € 90.08 3mg

Stromectol 3mg prijs
3mg x 20 Pillen € 55.69
3mg x 30 Pillen € 74.53
3mg x 40 Pillen € 90.09

Ivermectin.pdf 463.41 kB · 2 downloads

Ik kan nergens info vinden over deze site! brobelgie.be
Scam?!

Vandaag in India besteld.

Active Substance: Ivermectin
Brand Name: Ivecop Tablet
Product by: Menarini India Pvt Ltd
Form Release: 1 Tablet in 1 strip
USD Price: 6mg - $0.25/pill x 40 - $10
Shipping cost - $25
Transaction charges - $5
Total amount payable - $40

• Leuk 1

Bedankt @vheeswijk voor deze link. Ik zag op deze website ook de link naar https://swab.nl/nl/covid-19#top. De uitleg en informatie daar verklaart voor mij veel waarom diverse veelbelovende middelen toch niet regulier worden ingezet (samengevat; vrijwel alle uitgevoerde onderzoeken bevatten methodologische tekortkomingen, waardoor de resultaten niet als 'bewijs van werkzaamheid' kunnen/mogen dienen).

• Leuk 1
2 uur geleden, vheeswijk zei:

Ivermectine gaat HCQ (hydroxychloroquine) achterna.

Er is niet positief gereageerd inzake behandeling van COVID19 met Ivermectine.

Misschien positief voor ons als preppers, als het het er wel door heen komt gaan de prijzen misschien behoorlijk stijgen.

Als het zo'n goed middel is dan moeten we het goed gaan preppen.

Hoe zit het trouwens met de houdbaarheidsdatum, blijft het heel wat jaren goed heer @vheeswijk

Tevens is het een verkwikkend midden voor oudere mannen, dan kunnen stelletjes weer heerlijk van elkaar genieten.😃

Misschien een middel op collectief in te kopen, vooral als het uit goedkoop uit India moet komen, zijn er ook al mannen die de andere werking van het middel hebben ervaren graag hier meer over, hier over praten moet toch de normaalste zaak van de wereld zijn???

Als mensen generaties lang geen liefde hadden bedreven waren er geen mensen meer op deze aardkorst.

• Leuk 1
Op 2-2-2021 om 11:45, vheeswijk zei:

20 Pillen € 55.68 3mg
30 Pillen € 74.52 3mg
40 Pillen € 90.08 3mg

Stromectol 3mg prijs
3mg x 20 Pillen € 55.69
3mg x 30 Pillen € 74.53
3mg x 40 Pillen € 90.09

Ivermectin.pdf 463.41 kB · 3 downloads

Beste @vheeswijkKan het een nadeel geven als je de één of ander aanklikt: 

Bent u een gezondheidswerker in staat om medicijnen voor te schrijven of af te geven?  [JA]  l  [NEE]

2 uur geleden, JJ&A zei:

Bent u een gezondheidswerker in staat om medicijnen voor te schrijven of af te geven?  [JA]  l  [NEE]

Ik heb vroeger veel gewerkt met bepaalde medicijnen (anti-tumor antibiotica en derivaten hiervan) en ook met toxinen (Aflatoxinen en derivaten).

Ik ben chemicus en géén arts. Ik mag dus geen medicijnen voorschrijven!.

• Leuk 1
16 uur geleden, JJ&A zei:
Op 2-2-2021 om 11:45, vheeswijk zei:

Beste heer @vheeswijk ik was onduidelijk sorry.

De vraag stond in het pdf, om het te lezen moest je [JA]  l  [NEE] aan klikken..

Een commissie heeft een coronabehandeling van Drentse huisartsen goedgekeurd. Jan Scherpenisse en Marcel de Vijlder behandelen hun patiënten met dexamethason. Veertien huisartsenpraktijken gaan de behandeling nu voorschrijven bij corona.

Op 3-2-2021 om 15:24, doom zei:

Vandaag in India besteld.

Active Substance: Ivermectin
Brand Name: Ivecop Tablet
Product by: Menarini India Pvt Ltd
Form Release: 1 Tablet in 1 strip
USD Price: 6mg - $0.25/pill x 40 - $10
Shipping cost - $25
Transaction charges - $5
Total amount payable - $40

Dag beste @doom is de bestelling in goede orde aan gekomen, en waar komt de prijs per aantal tabletten nu op???

Als het echt een heel stuk goedkoper is, Is het misschien handig en te verwekelijken om de medicatie collectief te kopen???

En hoe doe je zoiets???

Misschien kunnen we ook als prepper-forums de handen ineen slaan, een kleine samenwerking.

We kennen zeker een man die dat kan, en ons gezamenlijk vertrouwen heeft, en dat is @. . . . . . . . . . . , 

Een commissie heeft een coronabehandeling van Drentse huisartsen goedgekeurd. Jan Scherpenisse en Marcel de Vijlder behandelen hun patiënten met dexamethason. Veertien huisartsenpraktijken gaan de behandeling nu voorschrijven bij corona.

13 uur geleden, JJ&A zei:

Dag beste @doom is de bestelling in goede orde aan gekomen, en waar komt de prijs per aantal tabletten nu op???

Als het echt een heel stuk goedkoper is, Is het misschien handig en te verwekelijken om de medicatie collectief te kopen???

En hoe doe je zoiets???

Misschien kunnen we ook als prepper-forums de handen ineen slaan, een kleine samenwerking.

We kennen zeker een man die dat kan, en ons gezamenlijk vertrouwen heeft, en dat is @. . . . . . . . . . . , 

Voorlopig is de betaling niet aangekomen!

De verkoper doet er wel alles aan. Dus afwachten.

Pillen zijn van het merk Ivecop op Indiamart.

Circa 20cent per stuk.

• Leuk 1

Onderzoekers van het universitair ziekenhuis in Oslo hebben aanwijzingen dat gebruikers van levertraan minder kans hebben om besmet te raken met COVID-19. De vraag die de onderzoekers zich stellen is of dit komt door het product levertraan of door de leefstijl van de gebruikers van het product. Het inzicht komt voort uit een corona-studie die in het voorjaar plaatsvond.

Tijdens het onderzoek wordt levertraan van Möller’s Omega-3 gebruikt. Bij Möller’s Nederland is erg enthousiast gereageerd op deze aankondiging. De voortgang van het onderzoek wordt de komende maanden dan ook nauwgezet in de gaten gehouden. Voor meer informatie bezoek www.oslo-universitetssykehus.no.

• Leuk 1
1 uur terug, doom zei:

Pillen zijn van het merk Ivecop op Indiamart.

Circa 20cent per stuk.

@doom je bedoeld per tablet denk ik???

Of per strip.

We wachten het verloop even af, je verteld het vast wel op het forum.🙂

Ik weet niet of er meer belangstellenden zijn, anders konden we het collectief inkopen, dan is het misschien nog goedkoper, want dit kan nog wel wat jaren duren, en als het de potentie ook ten goede komt is het helemaal mooi, en het is werkzaam tegen meer klachten en aandoeningen.

7 uur geleden, doom zei:

Onderzoekers van het universitair ziekenhuis in Oslo hebben aanwijzingen dat gebruikers van levertraan minder kans hebben om besmet te raken met COVID-19

Doe er even een link bij naar jouw bronartikel.

En het originele artikel.

Nu vind ik het per definiete al een nutteloos onderzoek want visolie bevat veel Vit-D en uit eerdere onderzoeken was er reeds een verband gevonden tussen Vit-D en een positief effect m.b.t. Covid-19

Dus wat het resultaat van het onderzoek ook gaat zijn, je kan er niks mee.

Had dan met 3 groepen gewerkt waarvan 1 puur Vit-D, 1 groep levertraan en 1 groep placebo.

Nu werken ze met 2 groepen (Vit-d en placebo)

• Leuk 1
7 uur geleden, martin zei:

Doe er even een link bij naar jouw bronartikel.

En het originele artikel.

Nu vind ik het per definiete al een nutteloos onderzoek want visolie bevat veel Vit-D en uit eerdere onderzoeken was er reeds een verband gevonden tussen Vit-D en een positief effect m.b.t. Covid-19

Dus wat het resultaat van het onderzoek ook gaat zijn, je kan er niks mee.

Had dan met 3 groepen gewerkt waarvan 1 puur Vit-D, 1 groep levertraan en 1 groep placebo.

Nu werken ze met 2 groepen (Vit-d en placebo)

Off topic.

Als ik het goed heb word de levertraan ook in Engeland gemaakt, om de geur te verdoezelen gaat de bewerking weer het ten koste van de kwaliteit en word er onder ander weer vitamine D toegevoegd, zo word er haast overal mee geknoeid, en verliest het zijn belangrijkste werking.

• 2 weeks later...
Op 12-2-2021 om 02:26, JJ&A zei:

@doom je bedoeld per tablet denk ik???

Of per strip.

We wachten het verloop even af, je verteld het vast wel op het forum.🙂

Ik weet niet of er meer belangstellenden zijn, anders konden we het collectief inkopen, dan is het misschien nog goedkoper, want dit kan nog wel wat jaren duren, en als het de potentie ook ten goede komt is het helemaal mooi, en het is werkzaam tegen meer klachten en aandoeningen.

Grrr betaling niet goed gegaan.

Het geld word terug gestort.

De verkoper heeft haar best gedaan om he5 geld te vinden en blijft goed communiceren.

Iemand anders een poging wagen?

Met een creditcard kan het niet.

https://www.indiamart.com/proddetail/ivermectin-tablet-usp-19909611255.html?pos=3&kwd=ivermectin&tags=A||||7533.29|Price|proxy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...