Ga naar inhoud
GENEGEERD

Discussie: Medische experimenten voorbode voor steriliserende vaccins?

Paraatpaal
 Share

Recommended Posts

• Admin

In India zijn er, ik geloof in de jaren '60? Ook allerlei verhulde sterilisatie programma's op vrouwen uitgevoerd - onder het mom van, ik meen, blindedarm operatie,(?) ook kregen ze een radio(?) Ik heb de gegevens zo niet paraat. 

Later kwamen die vrouwen er dan achter dat ze niet meer zwanger werden... En, kinderen in arme landen, zijn je pensioen / oudedagsverzorging! 

Zo gek is het helemaal niet hoor. 

Ook in 40-45 zijn er medische 'experimenten' op vrouwen uitgevoerd... 

En nu ook nog, in China, in die "heropvoedingskampen"... voor die kleine groep moslims... 

Maar misschien is dit off topic? 

Verwijderen mag.

@Sjuul Plaatste het bovenstaande in een topic waar we geen discussie willen. Ik neem aan dat er een aantal mensen zijn die hier zich daadwerkelijk zorgen over maken. Ik kan uiteraard geen bewijs leveren dat er geen complot is rond de vaccinaties, maar ik kan wel mijn visie op deze zaken proberen uit te leggen.

Let op: Dit is mijn belevingswereld, ik gebruik wikipedia als bron, dus dat is zeker niet onomstotelijk. Maar het geeft wel aan hoe ik over

deze zaken denk.

Eerst even de zaken op een rij:

In al deze gevallen waren de acties gericht op een minderheid. Dat komt in mijn ogen doordat er politieke steun moet zijn voor een dergelijk beleid. Minderheden worden vaak gebruikt als politieke zondebok en minderheden kunnen niet of moeilijk tegendruk geven. Als naderhand blijkt dat iedereen in een bepaalde groep (of 1 op de 10 willekeurig) is gesterliseerd dan heeft dat politiek enorme gevolgen. Dat zou politieke zelfmoord zijn. Kortom: Ik geloof niet dat er politiek draagvlak is voor een dergelijke actie.

Een voorbeeld waarbij vermindering van de populatie het doel is, met politiek draagvlak, is het kinderbeleid van China. Na het 1e kind waren de vrouwen verplicht om een spiraaltje te nemen, en bij een 2e kind verplichte sterilisatie. De reden dat dit wordt geaccepteerd is volgens mij doordat de verantwoordelijkheid bij de vrouw word gelegd: Je mag 1 kind, als je zo 'stom' bent een 2e keer zwanger te worden krijg je een 'boete'. Eigen schuld. En, ik vermoed, een angstcultuur.

Tot 2015 mocht iedere vrouw maar 1 kind krijgen: https://en.wikipedia.org/wiki/One-child_policy

Dit is sinds die tijd opgehoogd naar 2: https://en.wikipedia.org/wiki/Two-child_policy

@Sjuul Ik ben wel benieuwd naar jouw context, waarom ben je bang dat er een instantie of overheid is in Nederland, die stiekem grote groepen mensen wil steriliseren?

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
1 uur geleden, Paraatpaal zei:

waarom ben je bang dat er een instantie of overheid is in Nederland, die stiekem grote groepen mensen wil steriliseren?

Persoonlijk denk ik dat dit onzin is. Het geboorte cijfer in de westerse landen is < 2

https://data.worldbank.org/indicator/SP.DYN.TFRT.IN?locations=EU

Er is een uptick, maar dat is vooral doordat immigranten meer kinderen krijgen. Let wel, ook met die uptick is en blijft het beneden 2.

Geheime sterilisatie is dan ook volledig overbodig.

• Leuk 2
Link naar reactie

@Paraatpaal

Ik ben daar niet "bang" voor.

Het zou mij niet verbazen, Als dit een kern van waarheid heeft. 

Uhm, ik bedoelde echt in INDIA, de vrouwen opt platteland van India.

Niet de indianen in the us.

Och, k ben nou eenmaal totaal niet van t goed vertrouwen, van de feitelijke doelen, van welke regering dan ook maar.

Dus, is het meer het idee van, Waarom ook niet? 

Natuurlijk heb ik er geen bewijzen van, dat in dit vaccin zo iets zou kunnen zitten... 

Wat ik wel weet is,dat *dit* ons allemaal wel heel snel door de strot gedouwd wordt.

Dat roept onmiddelijk mijn argwaan op. Het elkaar constant tegen spreken ook.  

Zoals al eerder gezegd; we are getting fucked over, without having the pleasure of it.

Iedereen moet gewoon doen en kiezen wat voor haar, hem het beste voelt.

Laat je je prikken? Prima, Laat je je niet prikken, ook prima. 

Vrienden van mij, overseas,  the US, the UK, hebben zich laten prikken... ik wacht de "resultaten" af. 

Link naar reactie

• Admin
16 uur geleden, Sjuul zei:

Uhm, ik bedoelde echt in INDIA, de vrouwen opt platteland van India.

Niet de indianen in the us.

Heh, dan zat ik er naast excuses. Omdat het zo'n vage herinnering was dacht ik dat het mogelijk was dat je Indianen en mensen uit India door elkaar had gehaald. India heeft inderdaad ook een hoop foute dingen gedaan omtrent het imperken van de populatie.

16 uur geleden, Sjuul zei:

Och, k ben nou eenmaal totaal niet van t goed vertrouwen, van de feitelijke doelen, van welke regering dan ook maar.

Dus, is het meer het idee van, Waarom ook niet? 

Natuurlijk heb ik er geen bewijzen van, dat in dit vaccin zo iets zou kunnen zitten... 

Wat ik wel weet is,dat *dit* ons allemaal wel heel snel door de strot gedouwd wordt.

Dat roept onmiddelijk mijn argwaan op. Het elkaar constant tegen spreken ook.

Tja, ik ben misschien wat te goed van vertrouwen.. Het is zo dat het erg hard gaat met de maatregelen, maar dat is naar mijn mening ook de enige manier om dit goed aan te pakken. Een beetje polderen en aanpappen gaat naar mijn verwachting een hoop extra doden opleveren. Het is een moeilijke, nieuwe situatie. Fouten maken en veranderen van mening ziet er knullig uit, maar lijkt mij beter dan vasthouden aan een richting die suboptimaal blijkt. Het is gewoon een k*tsituatie..

Maar wat je zegt, de tijd zal het leren.

Link naar reactie

@Paraatpaal,

Kijk, als er iets van sterilisatie in dat vaccin zat, zullen ze toch eerst de meest vruchtbaren willen vaccineren? ipv de oudjes met allerlei onderliggende ziektes? Tis hoe dan ook, een vorm van eliminatie. 

@JJ&A,

Uiteraard leest de BVD mee, geen twijfel over mogelijk. 

Die zijn als de dood voor groepen die zelf kunnen nadenken, onderzoeken. 

Als ze nou es achter de rechtsradicalen/ neonazies aan zouden gaan? .... 

Link naar reactie

• Admin
45 minuten geleden, Sjuul zei:

Kijk, als er iets van sterilisatie in dat vaccin zat, zullen ze toch eerst de meest vruchtbaren willen vaccineren? ipv de oudjes met allerlei onderliggende ziektes? Tis hoe dan ook, een vorm van eliminatie. 

Hehe, mij hoef je niet te overtuigen hoor. Ik was (ten onrechte) in de veronderstelling dat jij daar bang voor was. :)

• Leuk 2
Link naar reactie

@Paraatpaal,

Och, ik ben niet zo snel ergens "bang" voor, hoor.

En aangezien ik me niet laat inenten, hoef ik nergens bang voor te zijn.😊

Behalve voor mijn vrienden... ouder, allemaal wel iets onder de leden... 

Tjsa.... 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...