Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Trump afzetten?

Recommended Posts

https://www.breitbart.com/2020-election/2021/01/07/lindsey-graham-all-options-on-the-table-for-25th-amendment-if-something-else-happens/

https://www.breitbart.com/clips/2021/01/07/meghan-mccain-calls-on-all-republicans-we-have-to-invoke-the-25th-amendment/

https://www.foxbusiness.com/politics/manufacturers-back-25th-amendment-push-to-remove-trump-from-office

https://www.breitbart.com/europe/2021/01/08/boris-johnson-trump-encouraged-people-to-storm-the-capitol/

WTF gebeurt er in de USA?

De democraten en een aantal republikeinen lijken in full-out paniek.

Waarom willen ze Trump nu nog afzetten? 11 dagen voor het einde van zijn 1ste termijn?

Waarom worden veel trump supported en-masse van twitter en facebook gegooid?

Waarom worden de Trump stores van shopify gegooid?

Waarom word zelf het witte huis account op twitter van Trump's tweet geschoond?

Dit ruikt naar blanke paniek, er is iets gaande. We leven in interessante tijden!

PS: De link naar Boris Johnson is bijgevoegd omdat men het kennelijk zelfs nodig vindt om buitenlandse 'resources' te activeren. Normaal gesproken houden buitenlandse leiders zich afzijdig van interne aangelegenheden in andere landen. Dit zou ook betekenen dat Boris door andere krachten (dan zijn eigen) bestuurd wordt.

• Leuk 2
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Bedenk: De persoon die over ruim 1/3 van alle kernwapens in de wereld beschikt is door een privé onderneming die een praktisch monopolie heeft op snelle informatie verspreiding van hun platform gegooid.

• Leuk 1

De geruchten machine draait op hoogtoeren, ik kan het niet allemaal bijhouden... één van de meest 'schokkende' is dat "iemand die het kan weten" adviseerde om Washington DC te verlaten omdat het daar wel eens heel onveilig zou kunnen worden....

Probleem is nu dat er te veel is, het is onmogelijk om de kaf van het koren te scheiden.

Pelosi die het leger vraagt om in opstand tegen Trump te komen, dat is een nummer te groot. Let wel, dit is gezegd door het PENTAGON zelf tegen de New York post.

Wat er gaat komen in de US, en welke gevolgen dat voor ons heeft... wow, ik kan het niet afschatten. Alles is mogelijk.

MAAR WIJ ZIJN PREPPERS

Weet je wat, zorg er voor dat je voorraden op orde zijn. WC papier, rijst, medicijnen... je kent het rijtje wel.. optoppen maar zou ik zeggen.!

12 uur geleden, OBL-Rien zei:

Bedenk: De persoon die over ruim 1/3 van alle kernwapens in de wereld beschikt is door een privé onderneming die een praktisch monopolie heeft op snelle informatie verspreiding van hun platform gegooid.

niet vergeten, ze hebben hem 4 jaar lang toegelaten, waarschijnlijk om hun naam zo veel mogelijk te laten horen, en deze te kapitaliseren,

en nu ie is uitgemelkt, dumpen/cancelen maar die handel om plotse  "rechtvaardige redenen" ... plotseling hebben social media een geweten, en doen ze alsof niets hun fout is ...

die social media kan m'n rug op ... omdat het, ipv een stem te zijn, selecteert volgens design, en meer nog, mede de bron is van deze polarisatie elementen we nu zien.

Ik heb het uitgetest, en gewoon  bs man, totale bs. Gewoon een "populariteits contest" met nummertjes.

Je stem is simpelweg niet gehoord, laat staan mee inhoudelijk geïmplementeerd in de discussie als mogelijk constructief element tot actuele constructieve bijdrage om iets "echt" op te lossen.

Het is vergif, die hele handel.

Ik kwam deze "Q" post tegen, het is een post van 3 jaar geleden:

f00a7d4e3c753063.png

Ik ben geen Q volger maar deze post is wel opvallend.

Flynn is vrijgesproken en uiteindelijk zelfs "gepardond".

Van de recente verkiezingen wordt door de meerderheid van de amerikaanse kiezers gedacht dat deze onrechtmatig is.

Afgelopen 6 jan was de laatste hoop voor Trump om toch nog gekozen te worden.

Vandaag gaan ze proberen (9 dagen voor einde termijn) Trump alsnog af te zetten via artikel 25 en impeachment.

Zijn toch dingen waarvan je zegt... hmmm...

Ik blijf het gebeuren in de US waanzinnig interessant vinden... kan me er nauwelijks van losscheuren...

Als je ziet wat daar nu allemaal aan de hand is, dan kan ik maar 1 conclusie trekken: Dit is een machtsgreep van binnenuit.

Vraag me niet waarom, maar de democraten -bij monde van Pelosi- willen de macht NU! en niet pas over 10 dagen.

Van buiten gezien is dat onzinnig, waarom niet gewoon 10 dagen wachten?

En nee, het gedoe van de "bestorming" van het Capitool is geen reden. Men had er voor kunnen kiezen om hier net zo laconiek op te reageren als op al die andere protesten (of net zoals op de andere protesten in federale gebouwen van nog niet zo lang geleden) Maar men heeft er voor gekozen om de zaak buiten proporties te blazen en jaagt elkaar tot steeds extremere uitingen en acties.

Er is iets gaande. Die conclusie is imo onvermijdelijk.

En dat iets interesseert me, ik zou graag weten wat. Maar we hebben als internet-consument natuurlijk geen enkel idee wat zich daar achter de schermen afspeelt. Mensen (zelf benoemde guru's) die het denken te weten brengen de meest fantastische theorieën naar buiten. Ik heb er inmiddels een aantal gezien. Maar zij weten net zo min wat zich daar afspeelt als wij.

Het is zelfs mogelijk -hoe jammer ook- dat we er nooit achter zullen komen. Of dat we wat leuke verhaaltjes voorgeschoteld krijgen die men verteerbaar acht voor het grote publiek.

Een leuke conclusie voor deze post heb ik niet, ik wilde dit gewoon ergens kwijt ;-)

• Leuk 2

Ik heb begrepen dat er maar 1 reden is om Trump eruit te wieberen.

daarmee blokkeren ze gelijk dat hij in 2024 zich verkiesbaar kan stellen,

zelfs al zou de stemming na de beëdiging van Biden gebeuren hebben ze Trump politiek gezien uitgeschakeld voor de verkiezingen over 4 jaar.

Onbegrijpelijk dat de republikeinen niet een betere kandidaat hadden dan de idioot die nu 4 jaar de macht heeft gehad.

• Admin
8 uur geleden, Hermanusb zei:

daarmee blokkeren ze gelijk dat hij in 2024 zich verkiesbaar kan stellen,

Dat dacht ik ook, maar CNN meldt zojuist in een artikel dat dit niet het geval is. Waarom ze dan wel impeachen wordt niet toegelicht.

Bron: https://edition.cnn.com/2021/01/11/politics/fact-check-tweet-trump-impeachment-run-2024-secret-service/index.html

• Leuk 1

Kan het liet laten, en heb nog weer ergens een filmpje gevonden van ogenschijnlijk een Q-aanhanger.

Het is verder niet zinvol om over de inhoud te praten, maar ik zat bij mezelf te denken wat zal er in deze mensen omgaan wanneer Biden ingezworen wordt en al hun "weten" op niets cq misinformatie gestoeld is?

Het doet me denken aan religieuze UFO cults die wanneer hun ruimteschip niet op de afgesproken tijd komt opdagen een crisis doormaken. Maar vaak daarna nog intensiever geloven in hun oorspronkelijke theorie. Er is dan gewoon"iets" tussengekomen, maar het zal alsnog over 15 jaar wel goed komen (of zoiets).

Het zou best eens kunnen dat Q op die manier ook de inhuldiging van Biden overleeft...

PS: Misschien bestaat Q, misschien heeft hij altijd gelijk gehad, ok, dan zie ik wel.

Q en QAnon... een paar grapjokers van 4chan dachten "Kom, laten we eens wat Slaanesh en Tzeentch bij elkaar gooien en dat in de politieke sectie gooien en kijken hoever we komen"  en voilah, nu hebben we een zooitje idioten dat de meest duffe dingen geloofd. Mocht je denken "Waar heeft die Winterslaapisbeter het over?", nou, die heeft het over waarom 4chan uberhaupt bestaat, en dat was niet voor die politieke rommel, ooit, maar vanwege gaming/wargaming/manga/nerdcultuur. En google daarna maar eens op Slaanesh en Tzeentch. Succes verzekerd, want dan snap je dat een cabal met allerlei sexuele deviaties prima past in een wereldbeeld met de chaos goden. Yeah. That's right. Maar dat is zo onlogisch dat het niet kan kloppen toch? Een uit de hand gelopen grap? Nee joh, dat *kan* niet waar zijn. Ongelukkigerwijs is dit, zoals wel met meer dingen, mainstream geworden en naar buiten gehuppelt en is het onderdeel geworden van een grote puinhoop.

Amerika is helaas niet het beloofde land maar een land waarin veel mis is, iedereen staat tegenover elkaar, sociaal, economisch, poltiek, rassengeschillen, man/vrouw, en het is zwaar gepolariseerd en bespeelt door mensen die erg goed zijn in retoriek. Ze hebben allemaal geprobeerd om hun eigen gewin te halen en aan de macht te blijven want macht leid tot corruptie, en er was geld en dus macht genoeg om heel corrupt te worden. En nu zijn de rapen gaar. Beide partijen manipuleren zoveel mogelijk om de macht te krijgen en te houden, en oogsten nu wat ze gezaaid hebben. Die burgeroorlog is nooit echt klaar geweest in dat land. Trump is mijns inziens een pathologisch liegebeest en bezig met zichzelf. Hij weet echt wel dat hij verloren heeft, maar hij weigert pertinent om daaraan mee te werken, de set aan leugens die hij verspreidde bracht hem heel veel geld in het laatje. Naar ik hoorde heeft hij ruwweg 400 miljoen aan schulden, en de laatste doneringsstand van een maand geleden was ongeveer 270 miljoen, waarvan hij 75% wegsluisde naar zijn eigen leadership PAC, zodat hij dat onder eigen beheer uit kan geven en in kan zetten om in zijn eigen hotels Republikeinse meetings te organiseren. Dat zal allicht helpen om zijn schulden weg te wassen, die zijn namelijk persoonsgebonden. Er zijn een aantal militante clubjes in de US die hun kans schoon zien om rotzooi te trappen, en ze hitsen elkaar verder op en infiltreren elkaars demonstraties om de ellende nog groter te maken en hun eigen zaak te rechtvaardigen. Dan komen de media er nog overheen... CNN is verre van objectief en doet z'n best om iedere republikein door de modder te halen, en de republikeinse zenders doen dat met de democraten. Kortom... het is een snelkookpan met een te klein drukventielletje. De uitkomst staat evenwel op voorhand vast, zodra het Amerikaanse leger moet ingrijpen dan wint hij of zij die de baas is over het Amerikaanse leger.

Op 11-1-2021 om 23:04, Paraatpaal zei:

Dat dacht ik ook, maar CNN meldt zojuist in een artikel dat dit niet het geval is. Waarom ze dan wel impeachen wordt niet toegelicht.

Bron: https://edition.cnn.com/2021/01/11/politics/fact-check-tweet-trump-impeachment-run-2024-secret-service/index.html

Verder doorlezen , er staat in dat als hij ook door de Senaat veroordeeld word, ze ook nog kunnen stemmen om hem te verbieden zich ooit nog verkiesbaar te stellen, en daar is enkel een meerderheid voor nodig. Wie heeft straks de meerderheid in de senaat? Juist... de democraten. Met 1 stem. Dus... impeach, en dan ongeschikt laten verklaren.

• Leuk 1

Ik moet bekennen dat ik me wat laat meeslepen door de conspiracy theories op dit moment. Niet dat ik ze geloof, maar ik vind het razend interessant. Er zijn een aantal mensen die er echt volledig in zitten, ik ben reuze benieuw hoe zij verder gaan.

Ik hoorde onlangs iemand die zei dat het op vrijdag zo beginnen. Wel, dat gaan we snel zien. Of we worden morgen wakker en de wereld is veranderd, of niet natuurlijk ;-)

Iemand anders heeft het over a.s. zondag als de dag. Ook dat duurt niet zo lang meer. Zo wie zo is de beëdiging van Biden nabij.

Volgens dit bericht op twitter (ja ik maak een uitzondering vanwege de enormiteit) was CNN samen met een BLM/Antifa activist deel van de "Trump demonstrators" in het capitool)

en dan deze:

Ziet er steeds meer uit als een false flag operatie van BLM/Antifa/CNN

1: Wij weten te weinig van wat er in de VS speelt voor een juiste conclusie.

2: Hoe minder je weet, hoe sneller je (een verkeerde) mening klaar hebt. 

3: De storm komt er... het moeras mag drooggelegd worden.

4: Het leger staat grotendeels aan de juiste kant van de politiek daar... gelukkig.

5: Om verraders te ontmaskeren, moet je hen de kans geven verraad te plegen, want dan ben je zeker... en is het ontegensprekelijk.

6: Check wikileaks.

17: MSM liegt bijna altijd.

• Leuk 1

Gezien alle conspiracy theories en de feiten van de afgelopen dagen lijkt het volgende complot scenario het meest waarschijnlijke:

Trump treedt gewoon af morgen maar wordt niet opgevolgd door Biden, maar door een militair gremium.

Dat gremium zal vervolgens Trump vragen om opnieuw al president dienst te doen, en dit gremium gaat onderzoek doen naar invloeden van China binnen de US politiek.

Zoals gezegd, dit is geen voorspellingen, enkel een mogelijke optie die ik zie op basis van de conspiracy theorieën en de feiten van de afgelopen dagen.

Wat er ook is, de USA staat op een belangrijk keerpunt. Waarschijnlijk het belangrijkste keerpunt tijdens mijn leven.

Of de conspiracy theorieën krijgen gelijk en Trump wordt een soort Caesar die een gouden tijd brengt, of Biden wordt president en de USA wordt compleet gedemonteerd.

De twee machten, simpel gezegd deze van goed en kwaad, staan des te duidelijker tegenover elkaar in de VS.

Trump wil ten allen tijde voorkomen dat het uitdraait op een burgeroorlog, want dan vallen er heel veel slachtoffers.

Dus zal het heel creatief moeten worden aangepakt, ofwel toegeven...  Ik hoop dat de legertop aan de juiste kant blijft staan.

En wat wij zien en horen, is maar de speelvloer van het theater.. Wat er in de coulissen beslist wordt, is wat telt en wat het

einde van het verhaal bepaalt...

Trump heeft al meerdere keren aangetoond dat hij vele stappen verder denkt dan zijn tegenstrevers en het volksbelang

op de eerste plaatst stelt in zijn beslissingen. 12K of 24K van je belastingen kunnen aftrekken, maakt een groot verschil, niet?

Als ik zo terug zit te denken over de afgelopen weken (sinds de verkiezingen in de USA) dan valt me op dat Trump niet 1 keer biden heeft erkent als rechtmatige president.

Zelfs niet wanneer het gaat om dingen die gebruikelijk zijn be de overgave van de macht.

Feitelijk heeft Trump de macht zelf nooit overgedragen aan biden! Hij is gewoon weggegaan, en biden is ingetrokken.

Things that make you go hmmmmm....

"Alternative uitkomst" predikers nu beweren dat het leger in de USA biden niet heeft erkend als bevelhebber.

De natl guard blijft in DC. De natl guard weet zelf niet waarom. Heeft biden controle over de natl guard? waarom zou hij ze dan laten blijven? angst? voelt hij zich beschermd door de natl guard?

Feit is dat de civiele kant biden als president wel accepteert. Zijn executive orders worden in het system opgenomen, en dus werkzaam.

Waarom die vertragingen bij de tweede impeachment van Trump in de senate?

Kortom ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er iets anders is dan normaal bij een overgave van de macht. Maar vraag me niet wat ;-)

Volgens mij is Biden president geworden en is Trump met de staart tussen de benen vertrokken. Het doet er verder grondwettelijk gezien niet toe of Trump Biden erkent. Biden is ingezworen, Trump heeft niks meer te zeggen. Hij hoeft de macht niet over te dragen want zo werkt het systeem daar niet. De nationale garde in DC is niet van de staatsoverheid, ze is er speciaal voor DC en dus van de federale overheid. Daar zat ook het probleem tijdens het inzetten bij de bestorming van het Capitool, de inzet werd om onduidelijke redenen vertraagd, misschien wel door de federale overheid. Waarom ze er nu nog rondlummelen? Wie zal het zeggen... kan me voorstellen dat ze daar ook goed geschrokken zijn.

Het was overduidelijk dat de senaat geen zin had om heel snel Trump te veroordelen, daarvoor zijn ze te verdeeld. Er zal dus een langdradig impeachment trail volgen, ik betwijfel of Trump veroordeeld word door de senaat zolang als dat hij doet alsof hij een republikein is. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

• Leuk 1
  • 4 weeks later...

Just for fun:

- Trump rijd nog steeds rond in een overheids SUV (kogelvrij) normaal rijden ex-presidenten niet in een overheids voertuig.

- Marines saluteren Biden niet (terwijl POTUS hun hoogste commandeur is)

- Biden heeft zojuist in "Air Force 1" gevolgen, maar de transponder bleef op 82-8000 staan ipv AF1. Normaal wordt dit altijd veranderd als de president aan boord is.

- De hekken rond het capitool en de aanwezigheid van de Nat'l guards is verlengd tot de herfst. Dit is begonnen onder Trump maar Biden zet dit voort(?) (POTUS is de commander van de DC- Nat'l guard)

- Executive orders van Biden worden niet via de normale methode behandeld, ook hier is er iets anders (wat?)

https://www.newsweek.com/exclusive-inside-militarys-top-secret-plans-if-coronavirus-cripples-government-1492878

.... According to new documents and interviews with military experts, the various plans – codenamed Octagon, Freejack and Zodiac – are the underground laws to ensure government continuity. They are so secret that under these extraordinary plans, "devolution" could circumvent the normal Constitutional provisions for government succession, and military commanders could be placed in control around America. ....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...