Ga naar inhoud

Freddy

Aanbevolen berichten

Maar dat werkt alleen als je een bikini aanhebt zeker? :p

 

Je zou eens kunnen testen of het verschil maakt :-) Zorg wel dat je de benodigde spullen op je lijf draagt, want als je ze in je auto hebt liggen heb je er nog niets aan. Bij het type auto in het filmpje heb je ook een trapje nodig. Let er op dat je dat ook altijd bij je hebt!

 

:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Mocht je je autosleutels in je afgesloten auto hebben laten zitten, dan krijg je zo je portier open:

 

 

 

Ben ik nou een zeur als ik dit filmpje (en de rest van dat kanaal) vrouw onvriendelijk vind?

En dat ik niet begrijp wat de reden is waarom deze vrouw het nodig vind om haar filmpjes schaars gekleed te moeten presenteren?

 

Niet dat ik iets heb tegen schaars geklede dames, maar ik snap deze mix niet zo goed en vind het best wel triest.

 

edit:

@Dreutel

Ik moet inderdaad niet overdrijven, het woord "ongekend" is misschien wat overdreven, dat ga ik schrappen, de rest laat ik staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik nou een zeur als ik dit filmpje (en de rest van dat kanaal) ongekend vrouw onvriendelijk vind?

En dat ik niet begrijp wat de reden is waarom deze vrouw het nodig vind om haar filmpjes schaars gekleed te moeten presenteren?

 

Niet dat ik iets heb tegen schaars geklede dames, maar ik snap deze mix niet zo goed en vind het best wel triest.

 

Tsja, het is Amerika he. Die vrouw is er blijkbaar trots op om niet alleen haar vaardigheden, maar ook haar grote tuin, haar patriottisme en haar figuur te tonen. En ze heeft er duidelijk lol in. "Ongekend vrouwonvriendelijk" zou ik dit niet willen noemen. Ze bepaalt zelf wat ze op youtube zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik nou een zeur als ik dit filmpje (en de rest van dat kanaal) vrouw onvriendelijk vind?.

.... Ja ....

 

 

 

Maar je hebt wel een punt met dat het eigenlijk niets toevoegd en zelfs afleid van wat er getoont wordt .... maar echt vervelend kan ik het niet noemen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dreutel Gave video's!! Bedankt voor het delen :) Ik heb die lange nog niet afgekeken maar volgens mij zijn ze echt heel uitgebreid.

 

Wat betreft die Amerikaanse vrouw, ik vind het wel waarde toevoegen :D Vind dit leuker om naar te kijken :p

 

Dit is ook een goed filmpje:

 

 

Ik werd een paar weken geleden gebeld door een vriend van mij die dus per ongeluk zijn auto op slot had gedaan met zijn sleutel erin. Dus ik had hem doorverwezen naar dit filmpje en hij heeft dus met zijn schoenveter dit geprobeerd en na iets van een half uur kreeg het slot open met deze methode!

 

Hier heb je dus geen extra gereedschap voor nodig alleen je schoenveters. Maar het is wel wat lastiger om voor elkaar te krijgen. Ik heb het later nog eens geprobeerd bij mijn eigen auto maar dat lukte niet echt.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 jaren later...

Ik ben al jaren lang aan lockpicken geweest, en een tijdje(paar jaar) lid geweest van tOOoL, de laatste jaren verbaast ik me steeds meer hoe lastig veel high security sloten open te maken zijn met SPP en traditionele picks voor pin-tumbler sloten. Alle fabrikanten gaan over op andere types sloten. Daarvoor zou je lockpickset zowel qua prijs als in omvang tegenwoordig enorm worden.

 

Denk aan tubulars, wafer, dimple tumbler en laser-cut cilinders. Zelfs de keyways van reguliere sloten worden steeds lastiger om je hook en tension wrenches in te krijgen. Dan heb ik het nog steeds over alleen mechanische sloten. 

 

Echter zijn vrijwel alle sloten wel te bypassen op de een of andere manier. Door mijn werk ben ik meer bezig geweest met deuren en beslag dan met de sloten zelf, en is mijns inziens traditioneel lockpicken een leuke hobby, maar is bypassen van sloten vaak veel makkelijker. 

 

Denk aan methodes als scharnierpennen eruit tikken, deuren open flipperen, sloten knakken en hangslotjes slopen met 2 steeksleutels. Ik zal verdere details voor me houden aangezien nog niet iedereen op de hoogte is van de zwaktes van hun beveiliging. 

 

Daarnaast ben ik al jaren bezig met het verzamelen van verschillende sleutels die erg vaak gebruikt worden zoals sleutels van legervoertuigen, liftsleutels, sleutels voor de bedieningkastjes van elektrisch openende poorten/garagedeuren, NS sleutels en meer van dat soort spul.

 

Je zou je verbazen hoeveel bedrijven al hun kastjes of objecten standaard afleveren met hetzelfde slot en sleutel voor al hun producten. 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...