Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Hoe overleef ik een crisis?


Chinook

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Dick Berts
Ik lees in dit topic veel over water, en over hoe hoog je woont. Is dit boek interessant voor mensen die 'hoog' in Limburg wonen?

 

Sorry, ik heb lang niet bij dit draadje gekeken. Mijn boekje is voor alle Nederlanders interessant. Het gaat beslist niet alleen over een watersnood. Uiteraard is Limburg een van de beste gebieden om te wonen, als het laag gelegen westen van ons land onder water zou lopen. Maar vergis je niet wat zoiets ook voor consequenties in Limburg zal hebben. Onze vitale infrastructuur is immers extreem vervlochten. Bovendien is het westen het economische hart van heel Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

N.a.v. dit draadje zijn we nieuwschierig geworden naar het boekje en de tips die erin staan.

Dus nu besteld bij Bolletje (2 stuks) 1 voor ons en 1 voor de kids.

Kunnen ze zich mischien ook een beetje inlezen in de materie "preppen" (baat het niet schaad het niet).

 

De bedoeling is goed, maar.... Weet niet hoe oud je kids zijn, maar ik denk niet dat de hele jonge kids dit al goed begrijpen. Misschien wel een tip voor @Dick Berts voor een nieuw boek? Wil ik je wel bij helpen! Survivaltips voor kids!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts
De bedoeling is goed, maar.... Weet niet hoe oud je kids zijn, maar ik denk niet dat de hele jonge kids dit al goed begrijpen. Misschien wel een tip voor @Dick Berts voor een nieuw boek? Wil ik je wel bij helpen! Survivaltips voor kids!

 

Hoi Lotte. Ik loop al een hele tijd met dat idee. Als ik mijn hart volg, dat begin ik er vandaag nog aan. Maar mijn verstand zegt, dat ik me even moet inhouden, er komen nu zoveel dingen op mij af en ik heb maar een heel beperkte energie (100% blijvend afgekeurd). Hopelijk ontmoeten we elkaar binnenkort en dan staat dit bovenaan de agenda. hg Dick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotte. Ik loop al een hele tijd met dat idee. Als ik mijn hart volg, dat begin ik er vandaag nog aan. Maar mijn verstand zegt, dat ik me even moet inhouden, er komen nu zoveel dingen op mij af en ik heb maar een heel beperkte energie (100% blijvend afgekeurd). Hopelijk ontmoeten we elkaar binnenkort en dan staat dit bovenaan de agenda. hg Dick.

 

Mag ik anders een eerste opzetje maken en dat dan aan jou als deskundige voorleggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoeling is goed, maar.... Weet niet hoe oud je kids zijn, maar ik denk niet dat de hele jonge kids dit al goed begrijpen. Misschien wel een tip voor @Dick Berts voor een nieuw boek? Wil ik je wel bij helpen! Survivaltips voor kids!

 

Kids zijn 26 en huisje boompje beestje, verder alles netjes voor elkaar maar mischien toch wel even kennis laten nemen van eventuele voorbereidingen op onvoorziene situaties.

Wat ze ermee gaan doen? de keus is geheel aan hun natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kids zijn 26 en huisje boompje beestje, verder alles netjes voor elkaar maar mischien toch wel even kennis laten nemen van eventuele voorbereidingen op onvoorziene situaties.

Wat ze ermee gaan doen? de keus is geheel aan hun natuurlijk.

 

Op die leeftijd kunnen ze idd prima het boek lezen! Hartstikke goed van je dat je dit met hun deelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...