Ga naar inhoud
GENEGEERD

soort energy reep?


Gast

Aanbevolen berichten

Vandaag bij de Moslim Toko wat te snacken gehaald.

 

Het is een soort reep met kokos er op en groente/wortel en fruit er in, t smaakt niet eens slecht!

Het is zacht, dus je moet er wel even hard aan trekken om er een stukje van af te krijgen! 🙂 

Het merk is Tempo en Cezerye staat op het etiket! 

Als een soort energy  / nood voedsel reep.

 

Ik denk dat het prima past in a bog of big tas inhoudt.

Zo maar een tip, 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Op 9-12-2020 om 21:12, Sjuul zei:

Vandaag bij de Moslim Toko wat te snacken gehaald.

 

Het is een soort reep met kokos er op en groente/wortel en fruit er in, t smaakt niet eens slecht!

Het is zacht, dus je moet er wel even hard aan trekken om er een stukje van af te krijgen! 🙂 

Het merk is Tempo en Cezerye staat op het etiket! 

Als een soort energy  / nood voedsel reep.

 

Ik denk dat het prima past in a bob of big tas inhoudt.

Zo maar een tip, 😉 

Dag @Sjuul wat koste het,,,,,,, wat is het gewicht,,,,, en wat voor houdbaar datum staat er op.

Haha nu nog een antwoord @Sjuul😁

Ha @Sjuul heeft ze al op gegeten en de papiertjes weg gegooid LOL, daarom geen antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@JJ&A,

 

Wahahah, inderdaad, ik heb nog even gekeken of ik het label nog terug kon vinden in de grote container,

maar helaas.

 

Het was wel behoorlijk zoet, daar moet je maar net van houden,

en er zijn vele manieren waarop iemand iets lekker of smerig zoet vind, ook dat nog es.

 

Binnenkort ga ik weer es naar die Toko, zal effe kijken, goed? 

 

Warme groet,

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul wat zal jij blij zijn nu niet in Spanje Madrid te wonen, dan is jou keus naar het zuiden net iets beter.

 

Update @Sjuul

Ja heel zoet kan je verwachten van mensen die alleen maar Arabische eten eten, wij zijn niet zo van de zoete.

Zo dat heb ik toch heel netjes verbetert.

Uit leg over de verbetering.

Je mag ook niet meer . . . , zeggen, we moeten het voortaan een dier nomen met twee horens vier poten grote uiers waar veel melk uit kan komen, en het vlees word ook veel gegeten.

Zo word onze taal nog een keer wat uitgebreider, en nog minder te begrijpen van mensen die hier niet vandaan komen, zo moeten bibliotheken vijf tot tien keer zo groot worden, en de tassen van leerlingen een onderwijzer voortaan op een karretje versleept worden.

Groetjes Ons.😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JJ&A,

 

Uhm... 'Arabisch ras", ? tut tut. Ik weet dat je het niet racistisch bedoelt....

Generalisaties passen niet, he? 

 

Niet alle Nederlanders houden van melk en of kaas.....? Om maar es een ander voorbeeld van een generalisatie te noemen.😉

 

Ja, daarom Portugal, :-))) 😄😃😀!

 

Madrid ligt hoger dan de rest van Spanje, hé?  dus daar zijn ze wel bekend met heftig, zwaar weer.

S winters altijd (veel) kouder dan de rest van Spanje en zomers veel heter dan de rest van t land... 

 

 

Anyway, K heb toch nog even voor dumpsterdiver gespeeld en het etiket weer opgedoken!

50 gr.

0,99 eurocent,

wortel, hazelnoot, glucose;  geen percentage, sinasappel, kokos, 

BB;  02 01 2021, hehehe, 

 

Het is zo vreselijk zoet, volgens mij kan je het gesloten, int donker, koel,  wel tig jaar bewaren! 10 jaar ofzo., lol.

 

Warme groet, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...