Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Info_junky's draadje der verwondering

Recommended Posts

• Moderator

Maar ook.... #ikzeitoch *misschien* *wedoenonsbest* *nadezomervakantie*

20210508_174627.jpg

Hmmm "samen naar de eindstreep" is weg...

Screenshot_20210508-180108_Twitter.jpg

lol nòg meer voorwaarden 

Ze was maar weer es duidelijk 😅

20210508_165934.jpg

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wandelingetjes vóór een infojunky e.a. ván een (ondertussen) lavajunky.   En het gaat maar door in IJsland, ik kan mij er moeilijk van losrukken en ben al bijna een expert (ja, zo'n bankzit

Posted Images

7 uur geleden, mevr.Grijpstra zei:

k las ergens : Bill Gates ontwierp eerst het besturingssysteem voor de computer,

nu werkt hij aan een besturingssysteem voor de mens.  Voilà...

Nee. Hij kocht het van iemand anders omdat hij er zelf niet toe in staat bleek.

Zijn claim to fame is een basic interpreter.

(en hoewel dat wel een leuk eind project van een uni zou zijn.....)

• Leuk 1
5 minuten geleden, OBL-Rien zei:

Nee. Hij kocht het van iemand anders omdat hij er zelf niet toe in staat bleek.

Zijn claim to fame is een basic interpreter.

O zit het zo ! Tja, dan zou ik ook van hem gaan scheiden. Dat verklaart !

groet,m.G

• Leuk 2
  • Moderator

Er is niet veel nieuws....

Dit is wel ff iets.... hebben jullie geprept voor dit soort situaties? 

Hier wel (paniek tas in hal) maar als ze zouden zeggen  "nú!!! doorlopen naar buiten!!!" ipv " u heeft 2 minuten" heb ik ook een probleem 😒

20210509_112217.jpg

De live feed loopt echter nog....🤔

20210509_112136.jpg

• Leuk 2
  • Moderator

Mogguh 🤗 

was gisteren in slaap gevallen 😏😅 

Anyway... ben er weer.

Es ff kijken...

Hmmm.. ook goedemorgen 😒 

Die kleurtjes speeltjes vind ik tof

Koploper* Voorbeeldland

20210510_075908.jpg

Voor wie veel tijd heeft, over (lichaams)temperatuur, viral swarming, mutaties en nog veel meer.

Heb er door heen gescrolled,  straks beter lezen.

Deze video had ik al heel lang geleden eens gezien. 

Nu vallen me ineens dingen op als looprichting, groene cirkels om voeten enz.

13 minuten geleden, Info_junky zei:

Koploper* Voorbeeldland

20210510_075908.jpg

Wij hebben "vroeger" wel van dat spul gegeten, zeg een jaar of 20 geleden. Je kreeg het toen eigenlijk alleen in alternative "biologische" winkels/restaurants, en je kon er dan ook van uitgaan dat het best wel om een gezonde voeding ging. Het was natuurlijk ook navenant duur.

Tegenwoordig wil ik het spul (uit de supermarkt) absoluut niet op mijn bord. Sinds de mainstream bedrijven er mee zijn begonnen en het pushen, vertrouw ik het spul niet meer.

• Leuk 1

@Info_junky,

Al die zogenaamde vleesvervangers zitten vol met suikers, in de vorm van tarwe, rijst, mais, aardappel afgeleide sooi...

Nog meer suiker, nog meer pieken in je bloedsuiker spiegel, nog meer kans op- vroeg of later, suikerziekte en andere "welvaartsziektes" .

They got you by the balls! 

We hebben al dat vlees niet nodig, om gezond en sterk te zijn... 

De vleesmafia doet goed zijn best! 

Ik heb ze ook wel es gegeten, vond ze eigenlijk niet erg smakelijk, smaken allemaal, ongeveer, het zelfde. 

• Moderator

@SjuulSuikers... heel ons lichaam draait er op... hersenen...spieren.... ik geloof vooral in tevaakteveel, eet gewoon van alles wat maar niet te vaak te veel 🙂 

Welvaartziektes ontstaan uit veel meer factoren dan alleen voeding(s groepen). Denk ik dan he... 

Smart*

Access*( voor de app 🙊)

🤔

20210510_101418.jpg

Tot later 👋

35 minuten geleden, Info_junky zei:

Smart*

Het gaat alleen om de "smart" want die dingen genereren ***NOOIT*** genoeg energie om hun productie terug te verdienen. Het gaat hier inderdaad gewoon om meer "smart" = spioneren/bewaking/v.d. burger

• Leuk 1
  • Moderator

Bestaat er zo iets van de gulden & euro?

20210510_120402.jpg

Duitsland. 

Verkeerscontrole bij stadrand.

Naast rijbewijs, groene kaart en verdere papieren moest hij ook naam en adres geven van waar hij naar toe wilde. Toen hij vaag antwoord gaf qua wijk ipv straatnaam en het te privé vond om naam vriend te geven kreeg hij een doorrijd/stad verbod.

Global

🦄

♻️

@Info_junky,

Mee eens.

Je hebt goede suikers- laag GI, geen pieken in je bloedsuiker gehalte, etc, trage vertering.

En de foute suikers, Waar je bloedsuikers van gaan pieken En Dalen, als een malle.

Die kans op allerlei welvaartsziektes verhoogd.

Welvaartsziektes is een embrella term, he,

Valt zoo veel onder.

Waarvan veel is terug te voeren naar foute voedsel patronen. 

• Leuk 1
  • Moderator

#whatcouldgowrong

Ik zag vandaag een techie die apps ontwikkeld zijn relaas doen over de corona app. En hoe het opzetten, onderhouden, toegang geven en de benodigde 'uitlezers' bij gebruikers krijgen een lang, duur en vrijwel onwerkbaar proces is.

Toen zag ik dit net en toen dacht ik  "ach maar ja natuurlijk,  die infrastructuur is er al lang...."

Edit / Toevoeging:

Als je via Google moet/kan inloggen straks in die app komen we natuurlijk in een heel ander level van shitshow... toegang tot je gmail, je backups, je cloud, je agenda... google pay....naja alles dus eigenlijk... en als daar dan een rode knop op kan.... 🥴 je hoort nu al over youtube accounts die gesloten worden waarbij Google gewoon het hele ip-nummer blokt en je dus *alles* kwijt bent.... **slik**

Edit 2:

Directe inlog via Google hoeft natuurlijk helemaal niet... de app heeft een interactie met de hardware/software van je telefoon... dus kan het ook buiten de app om, via een "update" of "melding" op slot gezet worden.....

• Moderator

Zo. De tandjes weer fris 😁 

Kunnen weer half jaartje vooruit.

Vorige keer was hij veel meer ingepakt.

Was prettiger zo.

We hadden net een (wat ik denk) wespen koningin 🐝 die voor wat hilariteit zorgde op zolder.

Maar,  raam open gezet, Team Info ff van zolder gehaald, en ze lijkt inmiddels vertrokken 😏

Het was iig geen horenaar en "ikhebnognooitzo'nGRotegezien!" groot 🤪 

Heb maar gezegd dat bij gezoem dit ritueel ff herhaalt moet worden. Kan zijn dat ze aan de wandel ging en onzichtbaar zit. Net zat ze op het raam n.l. 

Het is wat, natuur 😂 

Heb m'n stappen voor vandaag gezet... nu : rust 😎

Helloweeweewee🤓

• Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...