Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Info_junky's draadje der verwondering

Recommended Posts

45 minuten geleden, Info_junky zei:

Hier: Je moet niet miepen, je moet werkeloos thuis, tussen bepaalde uren, zonder reis-recht en zonder inkomen, op de bank, je horizon verbreden.

Lijden in het nu, beloning achteraf.... een oer-oude traditie

• Leuk 1
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dit is precies hoe 't straks zal zijn, maar nu eigenlijk al is! You'll own nothing, and be a squashed lemon.   Zoals met de 'marktwerking' in het OV. Als ik met de trein van Nijmegen na

Absoluut, ik zie ook voortdurend "nieuwigheden" waarvan ik dan bij mezelf zeg... dat was toch al bekend?   Vaak is er dan een nieuw onderzoek gedaan, met een kleinigheid die iets anders geïn

Het draadje is "perspectieven algemeen -> nfo_junky's draadje der verwondering" Dus ja, alles wat binnen de regels van het forum past mag daar.   Kritiek hebben mag, en daar zou ik j

Posted Images

• Moderator

Nu een aantal screenshots. 

Ergens lijkt iemand het akkoord te hebben gegeven om "iets" aan predictive programming / foreshadowing te gaan doen qua natuur.

Ik vond het woord "eindstreep" van Rutte al heel veelzeggend, maar het WEF heeft het ineens over "sudden en cataclysmic" 😒  en een ander schrijft over "Year Zero"...

Hadden we in dat Verenigde Naties filmpje van een paar weken geleden al die wereldbol die botste en barstte (zal die nog even opzoeken en hierbij plaatsen),  nu hebben ze het op 1 dag via diverse bronnen over het magnetische veld en de gevolgen...

Deze kreeg ik via WhatsApp 

20210221_153717.jpg

Sudden + cataclysmic

Screenshot_20210222-073427_Gallery.jpg

Oh de symboliek in deze cover...

20210221_202852.jpg

Zoef

Screenshot_20210222-084335_Gallery.jpg

@Info_junky Bedankt voor deze 😉

Linkje voor de lezers : https://vnpf.nl/media/files/20210204-advies-ethische-en-juridische-afwegingen-covid-19-vaccinatie.pdf

Nudging is een motivatietechniek waarbij mensen subtiel worden gestimuleerd om het gewenste gedrag te vertonen. Overreding richt zich op gedrags-beïnvloeding met redelijke argumenten.

Creepy bastards haha...

Screenshot_20210222-074536_Gallery.thumb.jpg.2e4dcf01c9f291a85edcddecd0c15808.jpg

• Leuk 1
  • Moderator
3 minuten geleden, Hybrid-AI zei:

Het laat je maar niet los he..lol

ik ben er zoooo boos over dat het totaal genegeerd wordt.... en dan zie ik weer pdf-jes op Twitter en dan lees ik weer ... meer... *haaltdiepadem* 😆🤬

6 minuten geleden, Info_junky zei:

k ben er zoooo boos over dat het totaal genegeerd wordt.... en dan zie ik weer pdf-jes op Twitter en dan lees ik weer ... meer... *haaltdiepadem

Niet boos worden, spaar je krachten en denk maar zo:

unplugged.jpg

• Leuk 2

Over Nipah virus:

The Nipah virus (NiV) is an RNA virus in the Henipavirus genus, Paramyxoviridae family, that infects both wild animals and humans.

NiV is known to infect bats, humans, pigs, horses, dogs, and cats. hmm

Zal dit dan de dodelijke plandemie worden waar o.a. Billy Gates het over had ? 

Toch handig die vleermuizen hehe..

Moderna heeft natuurlijk al een vaccin ontwikkeld, Convenient Coincidence?

https://modernatx.gcs-web.com/static-files/ea43114f-0a69-43d4-876d-1f59ca32212b

These risks, uncertainties and other factors include, among others: preclinical and clinical development is lengthy and uncertain, especially for a new category of medicines such as mRNA, and therefore Moderna’s preclinical programs or development candidates may be delayed, terminated, or may never advance to or in the clinic; no mRNA drug has been approved in this new potential category of medicines, and may never be approved; mRNAdrug development has substantial clinical development and regulatory risks due to the novel and unprecedented nature of this new category of medicines.

The Indian government has sharply censured the U.S. government's Centers for Disease Control and Prevention (CDC) for funding an “unapproved” Indian laboratory in Manipal, and not securing the necessary permissions for undertaking training in India for work on Nipah virus, considered a potential bio-weapon. 

A memorandum sent out said the CDC was advised “to stop funding research without approval and working with Nipah virus — a pathogen that belongs to Risk Group 4 classification (RG4) considered lethal since it can be turned into biological weapons.” kuch

https://www.thehindu.com/sci-tech/health/govt-pulls-up-us-agency-for-work-on-nipah-virus/article30771937.ece

• Leuk 2

Just Say Hello !

Israeli startup Vocalis Health, the company pioneering AI-based voice biomarkers in healthcare, announced on Wednesday that its COVID-19 screening tool, VocalisCheck, has received a CE mark, becoming the first device to receive CE mark approval for the medically intended use of screening for COVID-19.

Vocal biomarkers are used to analyze the acoustic features of voice recordings to provide insights into users’ health conditions.

https://nocamels.com/2021/02/vocalis-healths-covid-19-screening-tool-receives-ce-mark/

The clinical validation will use Vocalis Health’s proprietary software, operated from any connected voice platform – mobile, computer, tablet – to analyze patients’ health based on voice recordings.

Vocalis says that “by analyzing the voice beyond what the human ear can hear, we can unveil dedicated vocal biomarkers that will enable the healthcare community to get insights on the symptoms and hopefully the onset of the COVID-19 virus.

https://nocamels.com/2020/03/israel-voice-tech-vocalis-coronavirus-test/

• Leuk 1
  • Moderator

Goedemorgen 🤗 

Langzaam went het teruggaan naar mijn pre-corona oude ritme. Gisteren was ik overdag "teveel" online, merk dat ik dat dan later moet compenseren met luchtige input.

Dus vandaag weer "braaf" tussen 10 uur en 19 uur niet op Twitter (tenzij paniek-brand-en-Belangrijk via pushbericht melding/notificatie) 😇

Vanaf vandaag ook terug in mijn 'om 06.00 uur opstaan' ritme. Had veel te veel het gevoel een rustiger deel van mijn dag te missen. 

Het was gisteren "raar" buiten,  dat Sahara zand, en geen strakblauwe lucht/zon. Maar es kijken of het veranderd in de loop vd dag, om buiten te gaan wandelen. 

Nogmaals goedemorgen 👋 😁 

Dit zag ik net in m'n nieuwe video's lijst op YouTube. Vond het wel een prepper ding👍 Moet het nog kijken of het ook echt was is.

Nu eerst koffie en zo...

• Moderator
Als je de reacties leest gaan mensen steeds meer op zoek, b.v. via LinkedIn. Zo werd al duidelijk dat de zoon van Grappenhaus bij het WEF werkt, en nu is dus Teulings ook op de WEF website gespot. Ook Baarsma zit in de octopus van belangen.
Ooit schreef ik "ze zitten overal, die change agents" en men ontdekt dat nu zelf 👍

Dit is dan wel weer grappig, communicatie team plaatst tweets:

Screenshot_20210223-074044_Gallery.jpg

Verder geen nieuws.

Tot vanavond 👋 

Ik ga zo lopen 🚶‍♀️🌞 

Misschien toch een eigen draadje geven??

Bijwerkingencentrum Lareb heeft tot nu toe 65 meldingen van overlijden na inenting met coronavaccins binnengekregen. Dat zijn er 30 meer vergeleken met een week geleden.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5216094/persconferentie

Dit zijn 'officiële' getallen, dus niet degene die worden afgeschoven op of gerelateerd aan onderliggend lijden.

• Leuk 1
  • Moderator

@Cynica

Draadje is goed idee.

Kan gelijk de armlange rij verzorgingshuizen nieuwsberichten er bij... of apart draadje. Kijk maar of jij het opent of iemand anders 🙂

Ik kom net van wandelen. Ging bij bloemist langs. Waar ik al 20 jaar kom. Mijn planten worden gebracht...

💐"maar ik weet niet wanneer,  misschien zelfs niet deze week". 

👩 Oh ok... waarom?

💐Teveel bestellingen...

👩 Ohhh...

💐 rouwboeketten... echt zó veel 😥

Vlakbij zitten aanleunwoningen, bejaardentehuis en deze wijk heeft % veel oudjes die nog thuis wonen.

Ze was dus altijd al druk, maar planten werden altijd binnen 1 dag geleverd.

Nu dus niet....

🥴

• Niet leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...