Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Info_junky's draadje der verwondering

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mysterieus... (ik kan het niet hoor, stijl a la Info 🤪 En ik kan bijvoorbeeld ook een bericht op nu.nl niet vinden dat ik gisteren wel had gelezen waarin werd aangegeven dat gecommuniceerd is dat

Een heel wat jaren terug, had ik es een discussie met mijn dochter, over plagen over de wereld. ZOals sprinkhanen en zo meer... Toen hebben wij, ongelovigen! even de bijbel teksten er bij ge

Posted Images

2 uur geleden, Info_junky zei:

Edit: ik zit op Twitter om te kijken of ik wat kan vinden. Ik lees net een verpleegster die zegt dat het overgrote deel van de mensen die binnen komt bij hun problemen heeft in het hoofd. Van neurologische klachten tot niet weten wie en waar ze zijn...tot veel veel erger.

Ik hoorde in een podcast (ik denk No_Agenda) van een geval waar de persoon niet meer kon lezen/spreken na de vaccinatie, trok daarna wel weer weg.

• Moderator

@OBL-Rien Er zijn officiële bijwerkingen websites , net als hier het  Lareb,  in elk land. Op Twitter zijn er mensen die dagelijks de statistieken daar van plaatsen. Ik kies er bewust voor hier daar niet over te posten.

Als het onze kranten haalt wel.

Ff kort rondje,  dan badkamer 😎

www.thesun.co.uk/motors/14182066/pay-per-mile-clean-air-zone-new-driving-laws

Screenshot_20210228-091733_DuckDuckGo.jpg

Screenshot_20210228-091816_DuckDuckGo.jpg

Hybride foei

Van grootste land bezitter vd VS nu dan ook op weg naar eigenaar van  "de" luchtvaart?

Hebben jullie al door het het balletje rolt en het net zich sluit, zelfs voor de 1%? Ook zij moeten via Gates straks als ze een vluchtje willen maken... via de covid pass app , zijn boekingskantoor voor het vliegtuig, zijn quota voor brandstof... en ten slotte dat wat ze te eten krijgen aan boord... terwijl ze onboard inloggen op zijn computers... #followthemoney

Screenshot_20210228-095222_DuckDuckGo.jpg

• Moderator

Ff pauze.

De boel is weer spik en span 😎 

Ik ben er nog steeds niet uit of dit nou een bewuste opnaai-actie was/is onder het motto "negatieve reclame is óók reclame" en "dan is de woede er maar uit, dan kunnen we daarna verder" of dat ze zich idd verslikken in de weerstand....en áls dat zo is dan hoed je maar voor een straffe ferme hand om de boel weer in het gareel te krijgen #voorwaards #watwetenzijnou #domvolk #uselesseaters

De tijdlijn verschuift van "nog 10 jaar" naar "nog 10 maanden" 🤨

In Düsseldorf mag je niet meer stil staan en niet op bankjes zitten. Ook niet als je oud, zwak of zwanger bent.

@Info_junky "Russia launches satellite to monitor climate in Arctic"

Sure. Echt hoor, alleen om het klimaat te bekijken. Nee, echt...

Nee, geen spionage of zo, hoe kom je er bij... we weten allemaal dat Rusland een drijvende kracht is achter de pogingen om het klimaat onder controle te krijgen... euh.. wel..

• Moderator

Hmmmm kanaal van vulkanisme meneer lijkt verwijderd van brighteon 🧐🤔

Edit: lijkt storing op heel brighteon,  ff via laptop proberen 

Edit 2: idd, hele site ontoegankelijk 

38 minuten geleden, Info_junky zei:

Hmmmm kanaal van vulkanisme meneer lijkt verwijderd van brighteon 🧐🤔

Edit: lijkt storing op heel brighteon,  ff via laptop proberen 

Edit 2: idd, hele site ontoegankelijk 

Maintenance, was aangekondigd.

Ze doen een "major update".

• Leuk 1
  • Moderator
Op 26-2-2021 om 18:54, Info_junky zei:

ik vul hem even aan met de nieuwste reclame van Greenpeace 🌊

ik zal nu ff door zoeken naar dat VN videootje 

Gevonden

Screenshot_20210226-192824_YouTube.jpg

Screenshot_20210226-193112_YouTube.jpg

Tjonge...

Nu een aantal screenshots. 

Ergens lijkt iemand het akkoord te hebben gegeven om "iets" aan predictive programming / foreshadowing te gaan doen qua natuur.

Ik vond het woord "eindstreep" van Rutte al heel veelzeggend, maar het WEF heeft het ineens over "sudden en cataclysmic" 😒  en een ander schrijft over "Year Zero"...

Hadden we in dat Verenigde Naties filmpje van een paar weken geleden al die wereldbol die botste en barstte (zal die nog even opzoeken en hierbij plaatsen),  nu hebben ze het op 1 dag via diverse bronnen over het magnetische veld en de gevolgen...

Deze kreeg ik via WhatsApp 

20210221_153717.jpg

Sudden + cataclysmic

Screenshot_20210222-073427_Gallery.jpg

Oh de symboliek in deze cover...

20210221_202852.jpg

Zoef

Screenshot_20210222-084335_Gallery.jpg

‐----‐------------------------------

Hij doet raar met quoten....maar boven streep is oud, deze tweet is nieuw:

• Moderator

Ergens had ik een lijstje van welke landen allemaal dit hebben gedaan...geen puf het nu op te zoeken maar Finland nu dus ook 

En weer een pdf-je:

https://www.rijksoverheid.nl/documenten/brieven/2021/01/15/gedragsreflecties-avondklok-en-sociale-bubbels

Gedragsreflecties-avondklok-sociale-bubbels.pdf

Screenshot_20210301-195541_Twitter.jpg

Speldje

Augustus 2020

• Leuk 2
  • Moderator
8 uur geleden, Info_junky zei:

Nu een aantal screenshots. 

Ergens lijkt iemand het akkoord te hebben gegeven om "iets" aan predictive programming / foreshadowing te gaan doen qua natuur.

Ik vond het woord "eindstreep" van Rutte al heel veelzeggend, maar het WEF heeft het ineens over "sudden en cataclysmic" 😒  en een ander schrijft over "Year Zero"...

Hadden we in dat Verenigde Naties filmpje van een paar weken geleden al die wereldbol die botste en barstte (zal die nog even opzoeken en hierbij plaatsen),  nu hebben ze het op 1 dag via diverse bronnen over het magnetische veld en de gevolgen...

Deze kreeg ik via WhatsApp 

20210221_153717.jpg

Sudden + cataclysmic

Screenshot_20210222-073427_Gallery.jpg

Oh de symboliek in deze cover...

20210221_202852.jpg

Zoef

Screenshot_20210222-084335_Gallery.jpg

ik vul hem even aan met de nieuwste reclame van Greenpeace 🌊

ik zal nu ff door zoeken naar dat VN videootje 

Gevonden

Tjonge...

‐----‐------------------------------

Hij doet raar met quoten....maar boven streep is oud, deze tweet is nieuw:

• Moderator

Mogguh😁 

Edit: bij mij zijn de tweets weer 'raar/plat'...🥴

Ik zag net dit... eens kijken of die film op Twitter is. Moet wel verder met de voorjaarsschoonmaak dus dat wordt na de lunch....

ff screenshots maken maar weer 

DNA .... zou er bijna een draadje voor openen..  maar de trend lijkt me wel duidelijk.. dna onderzoek voor je persoonlijkheid en gevaarlijke trekjes, dna onderzoek om  preventief te checken op ziektes en/of gevoeligheid daar voor, dna onderzoek om te zien welk dieet het beste bij je past... en nu dus oud dna voor problemen in het nu....

Screenshot_20210302-073550_Twitter.jpg

Alleen de Grote Jongens mogen* , sorry,  kunnen door.

Screenshot_20210302-074218_Twitter.jpg

Screenshot_20210302-074830_Twitter.jpg

Screenshot_20210302-074529_Twitter.jpg

20210302_074942.jpg

Duur, duurder, onbetaalbaar 

Screenshot_20210302-080538_Twitter.jpg

@Info_junky "een toename van bijna 7%"

Yup, maar het aantal tests nam toe met ongeveer 20%. Dus het positief percentage ging naar beneden. En zoals ik vorige week al schreef, een getal van ongeveer 5% positief onder de algehele bevolking zou dit goed kunnen verklaren.

Test toename ivm reizen of bijwonen van evenementen kan de volledige toename verklaren. We zien dit o.a. in het aantal opnames dat vrijwel gelijk bleef. En het aantal gevallen in IC nam zelfs af met bijna 10% (hetgeen verklaard zou kunnen worden met de vaccinaties van risico groepen)

• Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...