Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Info_junky's draadje der verwondering

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mysterieus... (ik kan het niet hoor, stijl a la Info 🤪 En ik kan bijvoorbeeld ook een bericht op nu.nl niet vinden dat ik gisteren wel had gelezen waarin werd aangegeven dat gecommuniceerd is dat

Een heel wat jaren terug, had ik es een discussie met mijn dochter, over plagen over de wereld. ZOals sprinkhanen en zo meer... Toen hebben wij, ongelovigen! even de bijbel teksten er bij ge

Posted Images

9 minuten geleden, Sjuul zei:

@Info_junky,

Ben jij ook op de hoogte van een verschijnsel als sun dog?  Als ik de term goed heb? 

En, de eventuele daarbij horende natuurverschijnselen....? 

In goed Nederlands "Bijzon".

Een extra zon, soms links, soms recht en soms aan beide zijden tegelijk. Vaak met delen van ringen om de zon.

Het is een redelijk vaak voorkomend verschijnsel zonder belangrijke duiding. Het is gewoon een atmosferische toestand. Ik zie ze elke paar maanden wel.

• Leuk 2
  • Moderator
Op 22-2-2021 om 08:42, Info_junky zei:

Nu een aantal screenshots. 

Ergens lijkt iemand het akkoord te hebben gegeven om "iets" aan predictive programming / foreshadowing te gaan doen qua natuur.

Ik vond het woord "eindstreep" van Rutte al heel veelzeggend, maar het WEF heeft het ineens over "sudden en cataclysmic" 😒  en een ander schrijft over "Year Zero"...

Hadden we in dat Verenigde Naties filmpje van een paar weken geleden al die wereldbol die botste en barstte (zal die nog even opzoeken en hierbij plaatsen),  nu hebben ze het op 1 dag via diverse bronnen over het magnetische veld en de gevolgen...

Deze kreeg ik via WhatsApp 

20210221_153717.jpg

Sudden + cataclysmic

Screenshot_20210222-073427_Gallery.jpg

Oh de symboliek in deze cover...

20210221_202852.jpg

Zoef

Screenshot_20210222-084335_Gallery.jpg

ik vul hem even aan met de nieuwste reclame van Greenpeace 🌊

ik zal nu ff door zoeken naar dat VN videootje 

Gevonden

Screenshot_20210226-192824_YouTube.jpg

Screenshot_20210226-193112_YouTube.jpg

Tjonge...

• Moderator
33 minuten geleden, Sjuul zei:

@Info_junky,

Hmm, op een ander, niet prep gerelateerde site, hadden ze het er over dat sun dog vaak een voorteken was voor "extreem" koud weer.

Iets wat de indianen al lang wisten / voorspelden... 

Dit was in de US gesitueerd. 

Het is zichtbaar bij erg koud weer idd.

Dus niet voorspellend maar al aanwezig 🙂

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Parhelium

Screenshot_20210226-203335_DuckDuckGo.jpg

12 uur geleden, Sjuul zei:

Hmm, op een ander, niet prep gerelateerde site, hadden ze het er over dat sun dog vaak een voorteken was voor "extreem" koud weer.

Mogelijk wordt dit veroorzaakt doordat de zon in de winter lager staat en mensen de sun-dog vaker zien.

Ik loop nogal eens omhoog te kijken, en zie sun-dogs het hele jaar door.

• Leuk 2
  • Moderator

Je hoort Schwab er door heen he...

"unieke situatie"

"Nederland móet hervormen"

"nieuwe banen"

Screenshot_20210227-083947_Twitter.jpg

"Klimaat... we zijn de laatste generatie die die keuzes kunnen maken"

"De omslag maken...we kunnen er aan verdienen"

Je persoonlijkheid en je gevaar voor de maatschappij halen uit je DNA... 

11 uur geleden, Sjuul zei:

Maar nog nooit zo'n sundog. 

Vaker kijken ;-)

Maar serieus, ik zie ze zeker elke tweede of derde maand. Ze hebben natuurlijk alle mogelijke "vormen" en intensiteit. Soms is het niet meer dan een "smeer" van wat kleuren met een wittig tintje. Ik denk dat dit vooral een kwestie is van "weten wat je ziet". I.e. de zwakkere sundogs die ik zie zouden door vele mensen waarschijnlijk niet als sundog herkend worden. De voorbeelden die je bv op wikipedia ziet die zijn inderdaad zeldzaam.

• Leuk 1

@OBL-Rien,

Ooh, daar zal het aan liggen!

Als ik nu wel es ga wandelen, kijk ik naar al het groen wat alweer op komt!

Doe een kruiden herken toertje..; 

Ooh, Paarse dovennetel bloeit al... en zo meer.. 

Zo zag ik eergisteren dat de wormen weer nieuwe openingetjes gemaakt hadden in mijn tuingrond, ze komen uit hun winterslaap... diepere aarde lagen... ? omhoog. 

• Leuk 1
  • Moderator

Weet je nog, die journalist die vroeg of Rutte een nieuw sociaal contract met de mensen af wilde sluiten,  tijdens de laatste persco?

Het was een vreemde vraag met opvallende woordkeuze.

Rutte zei trouwens volmondig "Ja!".

Nou zie ik nu net dit...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...