Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Info_junky's draadje der verwondering

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op veler verzoek een draadje geopend. Iets anders dan voorheen, maar hopelijk niet minder interessant.   Ik ben het *niet* met alles eens wat ik hier post, een bron is puur een bron: 

laatste voor vandaag... mijn groene vingers bestaan niet, maar deze dame is mijn held... door haar leven m'n cactussen heel tevreden 😁🌵    Edit: op 12:00 zie je een soort kralen plantje

ha, kijk wat ik nou toch vond in m'n bewaarlijsten ... veel plezier 😂🤗     

Posted Images

• Moderator

De volgende stap richting La Valla..

(Netflix serie waarbij sommige kinderen immuun zijn voor een dodelijk virus en ze in het grootste geheim een vaccin ontwikkelen uit hun antistoffen)

https://www.tubantia.nl/politiek/slob-wil-proef-doen-met-sneltesten-op-school-bij-de-voordeur-testen-corona-ja-of-nee

trailer Engelstalig

"... een aantal keer per week... in een lichaamsdeel..." 

Let ook op "dan kunnen ze meteen per direct in quarantaine" 

Gaan BOA's ze naar huis brengen? 

Of naar een quarantaine hotel, die toch leeg staan momenteel? #winwin

Screenshot_20201125-150808_DuckDuckGo.jpg

Edit: ik heb er nog eens over nagedacht.

Dit is logistiek niet te doen.

Dit is een proefballonnetje om accepteren van vaccinatie (op school?) te vergroten: alles beter dan eindeloos + vaak testen.

• Moderator
  • Moderator

Goedemorgen allemaal 🤗 

Gisteren was snel-ff-tussendoor-dag.

Vandaag doe ik thuis lekker rustig aan, misschien ff een wandeling maar ik zag net dat het prutweer is, dus waarschijnlijk ga ik dan heerlijk rondtutten. En die levende steentjes bestellen. 🌸 

Nu eerst weer een rondje twitter. As per usual 😋 

Hopelijk gaat het bij jullie allemaal ok! ❤

Woensdagen zijn mijn cliënten  'hoe-gaat-het-met-jou' dagen. (dringend gaat altijd 24/7 d-voor) Inmiddels 99% digitaal/per telefoon.

Weer veel gehoord 😥

En veel onrust over De App.

Over Covid:

Ik heb inmiddels 1 vriendin met long-covid die de longarts vaak ziet, 1 vriendin op leeftijd met een hersenbloeding door covid die aan het herstellen is en wat moeizaam gaat, 3 gezinnen die elkaar aangestoken hebben door achter elkaar bij opa/oma te zijn geweest op 1 dag, allemaal  hondsberoerd... en nu is opa zó ziek dat ie bijna naar ic moet... Oh, en iemand die ik ken in Amerika.... 11 maanden al binnen, letterlijk... boodschappen worden bezorgd en worden na 3 dagen quarantaine afgenomen met chloordoekjes enz.  Ze legde ook de post een aantal dagen in quarantaine en deed ook die met doekjes af. Met dat laatste was ze recent gestopt. Nu is ze ziek. Of te wel... het is wat. Bij jullie ook zo veel? 

Maar... het is wat het is, het gaat zoals het gaat... dus we beginnen de dag maar weer met een sterke koffie... of 2 🤪

Edit: 1 iemand kwam wat ophalen & bijkletsen. Die had zo'n mini opdekop-spatscherm op, vers van het werk. Dat mocht "nog wel gelukkig". Is dat een ding? Spatschermen bij niet medische /contact beroepen? En blijkbaar mag het straks niet meer? 

Vaag...

Anyway ..

Willem Middelkoop schreef ooit een boek The Big Reset, en De dag dat de dollar valt: dat is verfilmd. 

Vanochtend schreef hij dit.

Film plak ik er onder.

Screenshot_20201126-073236_Gallery.jpg

Screenshot_20201126-075030_Twitter.jpg

Recent interview er over:

Boek:

Screenshot_20201126-074947_Twitter.jpg

De dag dat de dollar valt.

Toevoeging:

In dit kader een must see "9 meals from anarchy"

Had diepe impact op mij

Euh... over de FED...

20201126_094606.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...