Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Info_junky's draadje der verwondering

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mysterieus... (ik kan het niet hoor, stijl a la Info 🤪 En ik kan bijvoorbeeld ook een bericht op nu.nl niet vinden dat ik gisteren wel had gelezen waarin werd aangegeven dat gecommuniceerd is dat

Een heel wat jaren terug, had ik es een discussie met mijn dochter, over plagen over de wereld. ZOals sprinkhanen en zo meer... Toen hebben wij, ongelovigen! even de bijbel teksten er bij ge

Posted Images

• Moderator

Oh ik hoop zo dat dit filmpje werkt...

"Inclusive capitalism"

"Share wealth more equitably"

Waarin de rijksten op aarde zeggen dat rijkdom eerlijker verdeeld moet worden.

Want more sustainable enzo.

Long term vision

Challenge 

Council 👨‍🎓👩‍🎓🧑‍🎓👩‍🎓👨‍🎓

• Moderator

En toen was het al weer laat. Bedtijd.

Ik zit wat te mijmeren.

En denk aan wat ik jullie nog wil laten zien.

Als alles afgeschaft zou worden op tv en er maar 1 programma over zou mogen blijven om 24-7 uitgezonden te worden zou ik kiezen voor Man bijt hond. Er is niets zo mooi als dàt programma.

Hoe klein leed en intens eerlijke menselijkheid groots kan zijn in al z'n eenvoud.

Vooruit. Deze. Omdat de horeca dicht is. En een biertje bestellen een dingetje is nu. 

Welterusten mensen 👋😴

goeiemorgen @Info_junky,

Huidschilfer

Neurowetenschapper Nael Kasri van het Radboudumc: ,,Eerder moest je hiervoor een stukje weefsel van het oorspronkelijke orgaan nemen. Lastig bij hersenen, want dan beschadig je essentieel lichaamsmateriaal.” Maar dit kan nu ook met bijvoorbeeld een huidschilfer. ,,In elke lichaamscel zit namelijk al alle genetische informatie van álle organen.”

https://www.gelderlander.nl/nijmegen/hersencellen-kweken-is-voor-nijmeegse-tech-campus-geen-sciencefiction-meer~aacca48a/#comments-anchor

En dat net voor Kerstmis: ik wil graag een nieuwe linkervoet, twee nieuwe knieën, nieuwe ogen en een paar schone longen en een nieuw gebit 🥺

• Moderator

Goedemorgen 👋😃

Ha! Ik zal zo het lijstje aanvullen 😂 

Dat van die huidschilfer is doodeng 😱 

Ik weet van de theorie er achter, en de DNA opties en het dnaisallesin1 en dnaiseigenlijkeencode en dnaiseigenlijkLicht... het is een wespennest en slangenkuil. Vol met transhumanistische shit.

Maar als ze een een nieuwe "jou" kunnen knutselen van 1 huidschilfer zijn we toch wel een beetje aan een grens zeg maar...qua clonen 🥴 

En voor de meelezers die fan en voorstander zijn van dit soort technieken om mensen te helpen... voor elke goede arts loopt er minstens 1 Mengele achtige maniak rond...🙃 

The Great Awakening @Cynica ... ook op dit gebied. 

16 minuten geleden, Info_junky zei:

Dat van die huidschilfer is doodeng

Goeiemorgen,

Oeps ...dat klinkt als heel andere koek.

Ik dacht bij het lezen juist : maar dat is een mooie ontwikkeling!

Maar dus blijkbaar te naief gedacht.

He , waarom zit ook aan veel (schijnbaar) moois altijd weer zo'n 

helemaal niet zo mooie andere kant !

Zo zie je maar, niet te snel iets geloven.

Bedankt allebei @Cynica en @Info_junky

groet,m.G

• Leuk 1
  • Moderator

@mevr.Grijpstra

Het ìs ook prachtig als je een nieuwe knie of God verhoedde een nieuwe nier of zelfs longen kan krijgen... zonder afstotingsgevaar. Het ìs ook prachtig.

Als iemand daar door lang(er) en gelukkig kan leven... wow... mooi toch 🥰

Maar zoals bij zoveel dingen is er een andere kant van de munt: en in dit geval betaald de mensheid met z'n angst voor ziekte en de dood een hele grote prijs: de ultieme prijs: zijn mens-zijn. 

In deze covid periode zie je dat die angst enorm wordt aangewakkerd.

De transhumanistische agenda wordt op grote schaal voorbereid. En de angst voor ziekte en de dood lijkt voorals nu het grootste aankoppelpunt om de mensheid letterlijke integratie met techniek te laten accepteren. Onder mooie termen als "gezondheid en preventie" (nana robots die communiceren met computers over je bloeddruk, suikerspiegel, cholesterol en of je je medicijnen niet vergeten bent b.v., waarbij je effectief dus nooit meer privacy hebt want de dokter kan dan ook zien wanneer je sex hebt b.v.) tot het wissen van herinneringen bij depressie...tot het vergroten van capaciteiten bij soldaten.

Ik zal het recente krantenartikel daarover zo plaatsen.

Of te wel: wat mooi begint eindigt vaak op het slagveld. Letterlijk.

Ik kan er nog uren over door praten maar nu eerst koffie 😁

Edit. Dit dus.

En die militaire technieken sijpelen dan weer terug de gezondheidszorg + bescherming van de burgermaatschappij in. En zo is de cirkel dan weer rond.

https://www.theguardian.com/world/2020/dec/04/china-super-soldiers-biologically-enhanced

Screenshot_20201210-075332_Twitter.jpg

Edit 2:

Er zit emotioneel een hele grote tol aan Heel Oud worden. De dood, een feit voor iedereen , een vooruitzicht vol afscheid en afstand, afsluiting van een leven vol keuzes en kansen. 

Als dat wegvalt of erg naar een lange ver vooruit liggende toekomst verschuift, gaan mensen anders kiezen. En komt ethiek en zelfs religie onder grote druk te staan.

Zo ook ziekte. Ziekte vormt, geeft vaak inzicht en onverwachte kracht, nieuwe andere relaties, een innerlijke tocht die vaak een mens 'verandert'... onder weerstand vormt een diamant zeg maar... ziekte is k#t, maar hoort ook bij mens-Zijn. Zonder ziektes veranderd er heel veel. En mogelijk niet alleen ten goede. 

Voer voor grote praat-bomen 🌱🌲

Edit 3: door mijn werk met stervende en ernstig zieke mensen, (ook gezonde en jonge) mensen op een kruispunt in hun leven, vol vragen, onzekerheden, twijfel en op zoek naar hun diepste motieven, angsten en pijn... op zoek naar 'anders' en misschien zelfs 'beter', sta ik dus heel dicht bij deze vraagstukken en daarom fascineert me transhumanisme dus ook zo.

25 minuten geleden, Info_junky zei:

Maar zoals bij zoveel dingen is er een andere kant van de munt: en in dit geval betaald de mensheid met z'n angst voor ziekte en de dood een hele grote prijs: de ultieme prijs: zijn mens-zijn. 

In deze covid periode zie je dat die angst enorm wordt aangewakkerd.

De transhumanistische agenda wordt op grote schaal voorbereid. En de angst voor ziekte en de dood lijkt voorals nu het grootste aankoppelpunt om de mensheid letterlijke integratie met techniek te laten accepteren.

Mijn trefwoorden : angstcultuur , cirkel , net ,kikkers-in-een-pan , vee in een kraal.

En dit alles tot meerdere eer en glorie van welk Groter Goed?

Toch ga ik er een leuke dag van maken , wens voor alle "meelezers" ook !

groet,m.G

• Leuk 1
  • Moderator

😁 met een leuk muziekje er bij hihi

@mevr.Grijpstra

Ff nog snel: ik heb onderaan bovenstaande post nog even aangevuld waarom het mij zo fascineert.

Kan me voorstellen dat het voor jou en anderen totaal anders ligt.

Beroepsdeformatie zal ik het maar noemen 🤣 

liefs en tot later! 🥰

• Moderator

🤔 *mompelt iets over menselijke maat*

Screenshot_20201210-091352_Twitter.jpg

lol #10minuten-inflatie 😂

Screenshot_20201210-091853_Twitter.jpg

Screenshot_20201210-092634_Twitter.jpg

Voor uw veiligheid 

Screenshot_20201210-092804_Twitter.jpg

Wegmetdeautos goes international

Screenshot_20201210-093023_Twitter.jpg

inkijkje

Screenshot_20201210-093455_Twitter.jpg

20201210_093457.jpg

🤐

Screenshot_20201210-093634_Twitter.jpg

Groepsgrootte beperkt allerlei non-essential* feestjes 

Screenshot_20201210-094509_Twitter.jpg

⬇️ Muzikale achtergrond voor bij onderstaande tweet

• Moderator

Oh ja, dit.

Steeds vaker op Twitter te zien.

Mensen *zien* "iets" maar leggen (nog?) geen verband(en)....

Ik ga nu lopen 👋🥶🤠

Screenshot_20201210-092857_Twitter.jpg

Screenshot_20201209-200416_Twitter.jpg

Screenshot_20201209-200350_Twitter.jpg

En dan dit.

Google ze wat dit is/betekent 🙃😉

Edit: nou vooruit, hierbij een link:

Screenshot_20201209-200332_Twitter.jpg

Laterrrrr 👋

Screenshot_20201210-101244_DuckDuckGo.jpg

Screenshot_20201210-101419_DuckDuckGo.jpg

Voor de echte nerds dit 😁 

https://physics.aps.org/story/v26/st13

Edit: voor de die-hard tech nerds- via deze weg kom je ook weer uit bij transhumanisme via DNA-licht/kristal manipulatie  hoe van mensen batterijen en "shared cloud" te maken...

BTW dit(onderzoek) gebeurd al.. 

Screenshot_20201210-101810_DuckDuckGo.jpg

• Moderator

hmmm

*diepgezucht-gestommel-en-gedoe* 

hemd

maillot*

extra paar sokken over maillot**

dikste spijkerbroek 

t-shirt

coltrui

vest 

handen insmeren 

lippen crème 

jas

handschoenen 

sjaal

wollen hoed (ja HOED ! haha 👒 😁👸)

• Moderator

Om daar op aan te sluiten haal ik voor de 3000ste keer deze link www.id2020.org er maar weer bij, waarbij Gavi (vaccinatie regisseur), Mastercard, World Bank, Microsoft, de VN en zo nog een riedel grote spelers een digitaal paspoort gaan uitgeven waarbij je rijbewijs, je medische dossier en dus ook je vaccinatie bewijs, je bankrekening, maar ook je biometrics niet-anonieme inlog tot het internet en je social media accounts,  je email... naja... je hele leven aan elkaar gekoppeld wordt.

Dit zijn allemaal kleine stapjes in dat grotere geheel. 

En wij, het plebs, the unwashed masses hebben niks in te willen. 

Zo gaat het.

Stap voor stap.

https://id2020.org/

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...