Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mylarbags en oxygen absorbers


Miranda

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Op 3-11-2020 om 12:07, Miranda zei:

Als je bijvoorbeeld melkpoeder in blik koopt

Hallo Miranda,

Jammer dat ik je berichtje niet eerder heb gezien ,ik hoop dat het antwoord nu nog op tijd komt!

(Gelukkig maar dat onze forumspeurneus  @JJ&A alle berichtjes goed napluist!)

 

Melkpoeder wat in blik zit zou ik zeker niet overpakken, ook niet in mylar.

De verpakking in het blik garandeerd de houdbaarheid zoals aangegeven.

Ik heb melkpoeder uit blik nog wel veel later dan die datum kunnen gebruiken.

Als je het blik opent komt er zuurstof bij en evt. verontreiniging , mijn advies is : niet doen.

Zelf bewaar ik melkpoeder , gekocht in zakken ,gewoon in de originele verpakking en heb daar

goede resultaten mee , ook tot ver na de datum !

De zakken bewaar ik dan weer in een groot blik, maar dat is ivm de muizen en niet vanwege houdbaarheid.

Wel droog en donker bewaren,hoor!

Met ander voedsel  en mylar heb ik geen ervaring.

groet,mevr.Grijpstra

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 24-11-2020 om 09:52, mevr.Grijpstra zei:

Hallo Miranda,

Jammer dat ik je berichtje niet eerder heb gezien ,ik hoop dat het antwoord nu nog op tijd komt!

(Gelukkig maar dat onze forumspeurneus  @JJ&A alle berichtjes goed napluist!)

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .@JJ&A of @JJ&A

groet,@mevr.Grijpstra of

groet, @mevr.Grijpstra haha die @JJ&A heeft @mevr.Grijpstra een tip gegeven om nooit meer te vergeten, haha het is er nu in geheid.

Deze neus heeft nog een hele hele kleine tip voor @mevr.Grijpstra , @mevr.Grijpstra die het heel goed doet,

 

Als u een forum naam tikt,,,,,  klik dan op het vakje wat dan verschijnt en dan zien we boven direct dat u aan de bel trekt, dat kan niet missen.

Zie het verschil in uw berichtje.

 

Groet, @JJ&A,

Ik mag nu wel oppassen.🤔

 

Zo nu weer,,,, ON Topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JJ&A,

Dat @'tje had ik natuurlijk expres fout gedaan, suffie, om te kijken of je alles echt wel goed napluist...

Mijn truc is dus gelukt , je bent erin gestonken met je speurneus 😂 ,

je hebt de fout keurig ontdekt, de test is geslaagd !

Maar ik neem je tip graag ter harte hoor, kijk maar 'k pas hem gelijk al toe :

 

@Miranda,

Sorry dat ik in je topic  off-topic ga , maar dit compliment wilde ik  @JJ&A graag even melden .

groet,mevr.Grijpstra

 

aangepast door mevr.Grijpstra
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mevr. Grijpstra,

 

Je antwoord is nog op tijd hoor. Ik heb inmiddels de Mylar zakken wel in huis, maar nog even niks mee gedaan. Goed om te weten dat ik die melkpoeder niet over kan doen in de zakken. Ik zou het beslist gedaan hebben, maar nu doe ik het dus niet. Heel erg bedankt voor je antwoord.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Miranda zei:

Ik heb inmiddels de Mylar zakken wel in huis, maar nog even niks mee gedaan

 

Ga je de zakken wel voor iets anders gebruiken , heb je er ervaring mee ? 

 

Misschien overbodig want je zult zelf vast ook wel hier en daar gezocht hebben ,maar

hier toch een link waar je ms iets aan hebt https://broodsmakelijk.nl/gereedschap/mylar-zakken

Nogmaals ,ik heb zelf geen ervaring met mylar zakken ,wat ik niet in de originele verpakking wil

bewaren vacumeer ik meestal wel.

Behalve zaken in poedervorm , die probeer ik zo "los "mogelijk te bewaren, (dus niet proppen!)

Veel succes met het aanleggen van je voorraad  en euh  Miranda, denk aan het @'tje ,he ? 😄

( kreeg hier zelf laatst ook een goeie tip over....)

groet,mevr.Grijpstra

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...