Ga naar inhoud
GENEGEERD

Duitse moter stottert

Kans
 Share

Recommended Posts

Moet natuurlijk MOTOR zijn , thanks Dick, waarom kan ik mijn titel/onderwerp niet aanpassen?

Ja we konden er natuurlijk op wachten:

The gagging attempts came even from the ranks of Dobrindt’s own coalition. “Europe is too valuable to endanger it with populist yapping,”*said*Justice Minister Sabine Leutheusser-Schnarrenberger; she demanded that his boss Minister-President of Bavaria Horst Seehofer gag him personally. Dobrindt was ridiculed as “Stammtisch*clown.” CSU colleague Max Straubinger called it “provincial griping.” He was worried that Greece, with a devalued drachma, could no longer afford to buy imports—thus German exports—and that other dominos would fall.

Exports, Germany’s sacred cow, are already being slaughtered, and the country is awash in layoff talk. Friday, it*seeped*out that Opel, GM’s bleeding subsidiary, had a “secret strategy” of cutting 30% of its workforce—which the company hastily denied. Earlier last week it*emerged*that Siemens, Germany’s third largest employer, was planning to cut jobs to counteract orders that had collapsed by 43% in the first three quarters! Retailers like Karstadt announced layoffs. Steel conglomerate ThyssenKrupp is cutting hours.

En als duitsland verkouden wordt ligt nederland op de intensive care.

Geen zorgen mensen niks aan de hand alles komt goed:cool:

Grt

Kans

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Dick Berts

De moter van Kans... Bij wijze van zeer hoge uitzondering heb ik Kans een pm gestuurd om hem op zijn spelfout te wijzen. Dat na enige worsteling met mijzelf, want ik haat mieren neukers die steeds over spelfouten zeiken *). Ik maak zelf ook nog veel ergere spelfouten dan Kans. Helaas heb je domme mensen die anderen beoordelen op spelfouten. En omdat ik de bijdragen van Kans meestal zeer waardeer, wilde ik toch graag dat hij motor van moter maakte. Nu deze grote zaak, ahumm, op straat ligt, omdat Kans me nu openlijk bedankt -typisch Kans- schrijf ik er ook maar een stukkie ofer.

*) Lekker tegenstrijdig natuurlijk. Omdat je die zeikerds voor wilt zij, word je zelf zo'n zeikerd. Doet me denken aan een Amerikaanse officier in de Korea oorlog, die het volgende bericht aan zijn commandant stuurde: "Om heuvel 321 te behouden, heb ik hem opgeblazen".

Link naar reactie

Wat een team work, bedankt.

Blijft leuk zon forum, zeker als we elkaar helpen.

Vond het ook wel leerzaam dat heel snel meer dan 100 lezers dit wel gelezen hadden, tegen 12 uur s'nachts ! maar geen reacties!

En toch is dit een directe bedreiging, als Duitsland problemen heeft dan is Nederland zeker de klos...

Het is dus weer wachten op de zoveelste bevestiging dat we enorm snel aan het afglijden zijn, maar bijna niemand het wil zien..

Het lijkt bijna surrealistisch te worden...

Grt

Kans

Link naar reactie

Dat is het enge BS, het gaat nu al echt fout....

Het is eigenlijk niet meer zonder brokken nog op te lossen.

Maar je hoort helemaal niks op MSM ?

En dus zijn er nog hele kuddes die nergens van, willen, weten.

Natuurlijk is het waarschuwen waarschijnlijk de druppel, maar is dat niet het eerlijkst?

Waarom is de overheid niet bezig zoals bv Alaska om openlijk voorraden op te bouwen en de bevolking te mobiliseren om hun verantwoordelijkheid ook te nemen (voorbereiden)?

Nee hier denken we dat met het ontkennen er nog een kans is dat alles op zijn pootjes terecht komt?

Nou ik ben best een dromer, maar zo gek heb ik nog niet vaak gedroomd....

Grt

Kans

Link naar reactie

Het enige wat je in Nederland erover heb gehoord is dat de graanvoorraad wat groter moest worden voor als de oogsten mislukken (wat er is gebeurd in de wereld) maar dat was ook maar 1 berichtje in de kranten en verder hoor je er niks meer over dus je ziet hoe diep we gezonken zijn als land en wat je zegt Kans dat de mensen in een ontkenning zitten en dom gehouden worden (wat er vele ook zelf doen, alleen maar voor zich laten denken) zonde eigenlijk.

Link naar reactie

If a tree falls in the forest and there is no one to hear, does it make a sound?

Met andere woorden: hoe lang kan het duren voordat een financiële ineenstorting komt als niemand het wil zien?

Bij het aandelen spel geldt: the market can stay irrational longer than you can stay solvent.

Link naar reactie

If a tree falls in the forest and there is no one to hear, does it make a sound?

Met andere woorden: hoe lang kan het duren voordat een financiële ineenstorting komt als niemand het wil zien?

Bij het aandelen spel geldt: the market can stay irrational longer than you can stay solvent.

Met andere woorden, zeker uit twee verschillende talen krijg je twee compleet verschillende zinnen en betekenissen:eek:

Ik vind er totaal geen samenhang in zitten:o

De eerste vind ik vanuit Filosofisch oogpunt geweldig.

De tweede zie ik wel een leuke diepgang hebben.

De derde is ongeloofelijk waar.

Dus best leuk bij elkaar!

Grt

Kans

Link naar reactie

Lijkt een beetje op die stilte, nét voordat het noodweer losbarst. Eerst waait het al flink en vogels vliegen onrustig heen en weer. Opeens zijn de vogels weg en de wind gaat liggen. Niet helemaal, bijna. En dan barts het los: bliksem, donder, gigantische hoeveelheden water en wind.

Daar doet deze zomer me aan denken. Er lijkt niet zo veel te gebeuren maar dat is schijn. Het broeit en er komt een uitbarsting.

Sorry als ik wat dramatisch klink.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...