Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wanneer zal het gebeuren? En wat zal de ineenstorting veroorzaken? (triggers)

Tom
 Share

Recommended Posts

Een uitgebreide uitleg over de komende economische ineenstoring en de gevolgen die in de link uitgebreid aan bod komen.

Er zijn nogal wat meningen en gissingen over wat er de ineenstorting van de wereld zal veroorzaken zoals wij die kennen. Er kunnen onverwachte triggers in de natuur of in de samenleving onstaan, zoals natuurrampen van een plotselinge of een geleidelijke aard, geopolitieke gebeurtenissen of ontwikkelingen, of milieu-triggers die kunnen zowel natuurlijke of door de mens gemaakt. Met of zonder een van deze gebeurtenissen en processen waarover is er een enorme hoeveelheid van speculatie, heeft mijn vorige scepsis over een in het bijzonder is omgebouwd tot een persoonlijke zekerheid

En de tip met uitleg waarom goud en zilver prijzen omhoogschieten als "veilige investeringen"

Maar lees zelf het de uitgebreide uileg op;

http://www.survivalblog.com/2012/08/when-will-it-happen-what-will-it-be-by-son-of-texas.html

En als het engels wat vermoeiend wordt kunt u de google toolbar installeren met de vertaal knop en lees in de gekozen taal

http://www.google.com/intl/nl/toolbar/ie/install.html

Van de blog http://www.survivalblog.com/ de site van een van de grootste survival experts ( de goeroe van de survival) James Wesley Rawles

Zie ook topic Goeroe v.d. Survival geeft interview

Link naar reactie

• 4 weeks later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

De Spaanse regering heeft aangekondigd dat ze niet meer ten koste van alles Spaanse banken zullen proberen te redden. Zodra de eerste omvalt gaan spanjaarden als een gek proberen geld van hun rekening te halen. Als dan in de rest van Europa de mensen gaan denken, wacht eens even dat kan ook met mijn bank gebeuren, laat ik mijn geld er maar vanaf halen, dan is het gebeurd. Einde verhaal.

Link naar reactie

Deze onderstaande grafiek laat al een grote bankenrun zien. Je mist alleen de grote rijen bij de bank van mensen.

Spain-GS-3_0.jpg.c039efb13ddb67cd8d627511b647820b.jpg

Overigens hoorde ik dat de zuidelijke lidstaten de meerderheid van de ECB in handen hebben, dus de enige scenario waarbij de euro valt is waar de noordelijke landen zelf uitstappen. Historie laat ons zien dat de gene die als allereerste uitstapt het beste doet in de navolgende periode.

Link naar reactie

Deze onderstaande grafiek laat al een grote bankenrun zien. Je mist alleen de grote rijen bij de bank van mensen.

Spain-GS-3_0.jpg.c039efb13ddb67cd8d627511b647820b.jpg

Overigens hoorde ik dat de zuidelijke lidstaten de meerderheid van de ECB in handen hebben, dus de enige scenario waarbij de euro valt is waar de noordelijke landen zelf uitstappen. Historie laat ons zien dat de gene die als allereerste uitstapt het beste doet in de navolgende periode.

Compiled by Goldman Sachs Research. Iets zegt me dat je dit grafiekje uiterst kritisch moet beschouwen.

Link naar reactie

• 4 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...