Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

tim!

Illuminati: The New World Order

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
tja vage club, met maar 1 doel mensen van God af houden.

Volgens mij is het doel niet van de vrijmetselarij om mensen van God af te houden, want zover ik heb begrepen moet iemand in een opperwezen geloven voordat hij een vrijmetselaar kan zijn/worden. Of dat opperwezen bv God, Boeddha of Allah genoemd word is niet relevant, zolang de persoon maar gelooft in een "almachtig wezen".

Ik ken mijn vader goed genoeg om te weten dat hij niet in opperwezens gelooft, hij gelooft alleen in zichzelf, hij ziet zichzelf als opperwezen. Hij gebruikt de vrijmetselarij om macht en aanzicht te krijgen, om bewonderd te worden door andere mensen, zodat die vervolgens uit zijn hand eten. En ze trappen er allemaal in...

De grootste truc van de Duivel was mensen overtuigen, dat hij niet bestaat.

Ikzelf geloof niet in het bestaan van opperwezens of goden, ik heb ook veel moeite om mensen te geloven. Als je je eigen vader niet kan geloven, wie of wat dan nog wel ?

I

Deze post delen

Gast Heksenboot

Ikzelf geloof niet in het bestaan van opperwezens of goden, ik heb ook veel moeite om mensen te geloven. Als je je eigen vader niet kan geloven, wie of wat dan nog wel ?

I

Geloof in jezelf, alhoewel je niet altijd jezelf moet geloven, geloof ik. ;)

Deze post delen

Volgens mij is het doel niet van de vrijmetselarij om mensen van God af te houden, want zover ik heb begrepen moet iemand in een opperwezen geloven voordat hij een vrijmetselaar kan zijn/worden. Of dat opperwezen bv God, Boeddha of Allah genoemd word is niet relevant, zolang de persoon maar gelooft in een "almachtig wezen".

Ik ken mijn vader goed genoeg om te weten dat hij niet in opperwezens gelooft, hij gelooft alleen in zichzelf, hij ziet zichzelf als opperwezen. Hij gebruikt de vrijmetselarij om macht en aanzicht te krijgen, om bewonderd te worden door andere mensen, zodat die vervolgens uit zijn hand eten. En ze trappen er allemaal in...

De grootste truc van de Duivel was mensen overtuigen, dat hij niet bestaat.

I

Dieren zijn meestal meer te vertrouwen dan mensen. Maar er zijn nog wel betrouwbare mensen hoor. alleen dat vertrouwen krijg je pas na jaren. of na weken in een spannend gebied, dan leer je elkaar sneller kennen.

Deze post delen

Geloof in jezelf, alhoewel je niet altijd jezelf moet geloven, geloof ik. ;)

Ja, dat is ook een probleem. Ik geloof niet echt in mezelf... op een bepaalde manier onderdruk ik dat om te voorkomen dat ik teveel in mijzelf ga geloven en daar misbruik van ga maken, ten koste van andere mensen. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar ik verkies liever het zekere voor het onzekere, better safe than sorry.

Mijn vader was een slecht voorbeeld figuur, een deel van hem zit in mij, genetisch en bepaald door de opvoeding. Denk dat het beter is om niet die duivel in mij wakker te maken.

Mensen zijn ook dieren, althans, waren dieren. Mensen zijn in mijn ogen beesten, niet allemaal, maar de meeste wel zonder dat ze het zelf beseffen.

Een wild dier in gevangenschap veranderd in een beest, beesten zijn niet te vertrouwen omdat ze bv in een kooi zitten waar ze uit willen. Ze worden beheerst, onderdrukt, gebruikt, misbruikt, vernederd enz Ze hebben niets meer te zeggen over hun eigen leven en vrijheid.

Zo gaat dat ook met mensen, de meeste van ons zitten weliswaar niet fysiek in een kooi, maar het zijn de regels, wetten, rechten en plichten, landsgrenzen, geld, macht, regeringen en religies etc. die de 'virtuele' tralies vormen waar wij allemaal achter gevangen zitten. Dat veranderd mensen tot beesten die niet te vertrouwen zijn.

Deze post delen

Ja, dat is ook een probleem. Ik geloof niet echt in mezelf... op een bepaalde manier onderdruk ik dat om te voorkomen dat ik teveel in mijzelf ga geloven en daar misbruik van ga maken, ten koste van andere mensen. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar ik verkies liever het zekere voor het onzekere, better safe than sorry.

Mijn vader was een slecht voorbeeld figuur, een deel van hem zit in mij, genetisch en bepaald door de opvoeding. Denk dat het beter is om niet die duivel in mij wakker te maken.

Mensen zijn ook dieren, althans, waren dieren. Mensen zijn in mijn ogen beesten, niet allemaal, maar de meeste wel zonder dat ze het zelf beseffen.

Een wild dier in gevangenschap veranderd in een beest, beesten zijn niet te vertrouwen omdat ze bv in een kooi zitten waar ze uit willen. Ze worden beheerst, onderdrukt, gebruikt, misbruikt, vernederd enz Ze hebben niets meer te zeggen over hun eigen leven en vrijheid.

Zo gaat dat ook met mensen, de meeste van ons zitten weliswaar niet fysiek in een kooi, maar het zijn de regels, wetten, rechten en plichten, landsgrenzen, geld, macht, regeringen en religies etc. die de 'virtuele' tralies vormen waar wij allemaal achter gevangen zitten. Dat veranderd mensen tot beesten die niet te vertrouwen zijn.

Heftig om met deze overtuigingen in het leven te staan. Ik hoop dat sommige van die overtuigingen mogen veranderen in loop der tijd.

Deze post delen

Gast Heksenboot

Ergens heb je wel gelijk, @Black Back Pack Man, maar je vergeet de link die ik je gaf. Er lopen ook mensen vrij rond tegenwoordig. Ze houden zich niet bezig met geld/macht/politiek/religie/televisie/mode. Rare mensen, dat wel. ;)

Maar het is waar: wie aan de ketting wordt gelegd wordt vals.

Vroeger zei ik precies hetzelfde als jou: "Vertrouw mij maar, je moet niemand vertrouwen." :)

De oer-instincten zitten in je kleine hersens, je reptielen-gedeelte: eten/neuken/slapen.

(O jee, straks gaat er weer iemand de piramide van Maslov of zo noemen).

En niet vergeten, je bent jezelf en niet je vader. Je bent vrij, om niet mee te doen met de massa. Je bent vrij, om alles kritisch te bekijken, niets voor lief aan te nemen en zelf na te denken. Back to basics en loslaten, zo gaat dat ongeveer.

Leuk onderschrift trouwens.

Groeten van Heksenboot. :p

Deze post delen

Back to basics is iets waar ik al heel lang over nadenk, denk dat ik daarom ook ben gaan preppen om back to basic te gaan op een dag.

Terug naar de basis van moedernatuur, haar regels en haar wetten zijn gebaseerd op slechts twee uitkomsten, leven of dood.

Deze post delen

Het is vermoeiend om het slechtste te zien in mensen, kan er weinig aan veranderen.

Maar wij hier zijn toch rete tof?

Deze post delen

Mijn vader is een vrijmetselaar, toen ik aan hem vroeg waarom hij zich heeft aangesloten bij die club zei hij dat hij een beter mens wou worden.

Hij en de rest van zijn "broeders" zijn opzoek/streven naar verlichting, om een beter mens te worden.

Op zich is er niets mis met dat streven om een beter mens te worden, tenzij dat ten koste gaat van andere mensen...

Ik ken mijn vader, de man zit vol met geheimen, liegt en bedriegt, hij is niet loyaal aan zijn kinderen en hun moeders. Hij gebruikt mensen om er zelf beter van te worden, ten koste van die mensen.

als deze groepen uit mensen bestaan met karaktereigenschappen zoals mijn vader, dan belooft dat niet veel goeds voor andere mensen.

De vraag is of je vader die karaktereigenschappen niet al had voordat hij lid is geworden?

Deze post delen

De oer-instincten zitten in je kleine hersens, je reptielen-gedeelte: eten/neuken/slapen.

(O jee, straks gaat er weer iemand de piramide van Maslov of zo noemen).

wie hier heeft er problemen met eten/neuken/slapen? ik prefereer liever de volgorde neuk/eten/slapen

voor de lefgasten hier, zeg na t moment supreme, zo en waar ist eten?

Deze post delen

wie hier heeft er problemen met eten/neuken/slapen? ik prefereer liever de volgorde neuk/eten/slapen

voor de lefgasten hier, zeg na t moment supreme, zo en waar ist eten?

& @Heksenboot

Dat maakt niet zoveel uit qua urgentie 12Gauge, wat mij is bijgebleven is dat sex en eten allebei onderaan de pyramide staan van Maslow:P en vormen daarom allebei eerste levensbehoeften. Anyways ik moet nu denk ik ff uitloggen het is tijd om te presteren..

boring-sex.jpg.e2ddef202bdfa8c5935856265bf9e531.jpg

• Leuk 1

Deze post delen

Gast Heksenboot
& @Heksenboot

Dat maakt niet zoveel uit qua urgentie 12Gauge, wat mij is bijgebleven is dat sex en eten allebei onderaan de pyramide staan van Maslow:P en vormen daarom allebei eerste levensbehoeften. Anyways ik moet nu denk ik ff uitloggen het is tijd om te presteren..

boring-sex.jpg.e2ddef202bdfa8c5935856265bf9e531.jpg

Hahaha, of een bordje soep @12gauge? ;)

Sommige mensen eten sexuele eiwitten....

Sja, de volgorde of combinatie doet er niet zo toe, het is allemaal wel leuk.

Het zijn gewoon de dierlijke basisdingetjes. Dan heb je aan je reptielen-brein genoeg.

Zo, dat is gelijk weer een stukje van een ander complot, wat om de hoek komt kijken....... :D

Deze post delen

Hahaha, of een bordje soep @12gauge? ;)

Sommige mensen eten sexuele eiwitten....

Sja, de volgorde of combinatie doet er niet zo toe, het is allemaal wel leuk.

Het zijn gewoon de dierlijke basisdingetjes. Dan heb je aan je reptielen-brein genoeg.

Zo, dat is gelijk weer een stukje van een ander complot, wat om de hoek komt kijken....... :D

ahh David Yke? Dat er een NWO clubje is wat hij zoals velen uit de schaduw haalt en in het licht van de camera plaatst is al behoorlijk science-fiction maar als je dan ook nog gaat beweren dat deze Illuminati figuren reptielen zijn van een andere planeet doe je er wel echt een flinke schep bovenop...

Deze post delen

Gast Heksenboot
ahh David Yke? Dat er een NWO clubje is wat hij zoals velen uit de schaduw haalt en in het licht van de camera plaatst is al behoorlijk science-fiction maar als je dan ook nog gaat beweren dat deze Illuminati figuren reptielen zijn van een andere planeet doe je er wel echt een flinke schep bovenop...

Hahaha, leuk toch? :p

Maar laten we er een ander leuk verhaaltje van maken: als mensen terug worden gebracht tot hun basis instincten, zijn ze reptielen.

Brood en Spelen. Sex Sells. Komt wel bekend voor he?

Naast die Reptilian grapjes, verteld David Icke wetenswaardige dingen....

Deze post delen

Hahaha, leuk toch? :p

Maar laten we er een ander leuk verhaaltje van maken: als mensen terug worden gebracht tot hun basis instincten, zijn ze reptielen.

Brood en Spelen. Sex Sells. Komt wel bekend voor he?

Naast die Reptilian grapjes, verteld David Icke wetenswaardige dingen....

Hij helpt in elk geval een groot deel van de kudde de ogen te openen. De sheeple zitten vandaag de dag inderdaad in hun veilige Matrix van brood en spelen. Te beroerd om met hun luie reet achter Tellsell vandaan te komen en te brainwashed door datzelfde kastje om te zien wat er echt in deze wereld speelt. It's time to take your own responsibility, get up and fight the evil in this world.

Deze post delen

Gast Heksenboot
Hij helpt in elk geval een groot deel van de kudde de ogen te openen. De sheeple zitten vandaag de dag inderdaad in hun veilige Matrix van brood en spelen. Te beroerd om met hun luie reet achter Tellsell vandaan te komen en te brainwashed door datzelfde kastje om te zien wat er echt in deze wereld speelt. It's time to take your own responsibility, get up and fight the evil in this world.

fjew, das n stakke samenvatting! :D

Deze post delen

Dat van die buitenaardsen is wellicht nog zo gek niet. Tenslotte zijn er 'bewijzen' die deze theorie lijken te ondersteunen (bvb. de Sumerische kleitabletten).

In deze (erg boeiende) video van Michael Tellinger wordt een tipje van de sluier opgelicht en komt hij aandraven met archeologische en andere bewijzen: Ubuntu.

Voor wie geen zin heeft om 2 uur te kijken, even een korte samenvatting.

En als dit allemaal klopt, of als slechts een klein gedeelte klopt, dan heeft preppen zeker zin, want de plannen van de elite zijn niet erg hoopgevend.

Wat is er aan de hand?

Een kleine elite heeft al duizenden jaren de macht en controle op Aarde en houdt de mensheid onwetend en slaafs via allerlei onderdrukkingstechnieken en via de door hen gestuurde marionetten (onze ‘leiders’).

Hoe kon dit zo gebeuren?

Heel, heel lang geleden is een buitenaards en technologisch ver gevorderd ras op Aarde gekomen om goud te zoeken. Ze hadden (veel) goud nodig om hun planeet van de ondergang te redden. Dit deden ze door gouddeeltjes in hun atmosfeer te sproeien als bescherming tegen dodelijke straling e.d. (merk de overeenkomst met het sproeien van zware metalen in onze atmosfeer via chemtrails). Ze hadden slaven nodig om het goud op te delven. Daartoe hebben ze de toen bestaande mensapen genetisch gemanipuleerd en gekloond tot werkslaven (wij als mensheid). Deze buitenaardse wezens hebben vele namen gekregen in de loop der tijd (Annunaki, Enki, Elohim, de priesterkoningen, de goden uit de godsdienstboeken zoals Jahweh, Allah,…). Anno 2013 leven we nog altijd onder hun (verborgen) heerschappij (via de koningshuizen, de schaduwregering, de bankiers, de 13 bloedlijnen, de Illuminati,…). Hun belangrijkste onderdrukkingsmiddelen (controlgrids) zijn geld, media en religie. Ze kennen geen mededogen noch empathie en kicken op geweld, oorlog, ellende en angst (wat geen typisch menselijke eigenschappen zijn, maar in ons bewustzijn zijn geplant o.m. door bovenstaande controlgrids en andere technieken).

Waarom is de huidige tijd zo uniek en belangrijk?

Dank zij de verhoogde instroom van licht (= informatie) uit het Universum wordt ons (genetisch gemanipuleerde) DNA terug geactiveerd (het zogenaamde junk DNA). Dat betekent dat we steeds meer ‘wakker en bewust’ worden (ook voor onze unieke creatiekracht en onze ware oorsprong) en we stilaan onze slavenrol gaan weigeren. De elite wil dit ten alle koste vermijden en verhoogt daarom de druk (dagelijks nieuwe wetten, oorlog, geweld, terreur, media brainwash, gestuurde economische crisissen, problem-reaction-solution,…). Ze hebben ‘verloren’ en weten dit ook, maar willen dit niet aanvaarden en gaan er werkelijk alles aan doen om hun macht te behouden.

Hoezo slaven? We zijn toch vrij en leven in een democratie?

Dit is slechts façade. Er is nergens echte democratie en niemand is (echt) vrij. Alles op Aarde is bewust gemanipuleerd en gestuurd (zelfs het klimaat) vanuit de hoogste kringen.

Iedere 4 jaar mag je als burger gewoon aanduiden welke pion van deze elite nu eens poppenspeler en geldgraaier mag worden.

Wat is hun doel?

Totale wereldoverheersing, volledige controle, ultieme macht, genocide op grote schaal en nog een paar duivelse plannen. Om dit te bereiken hebben ze een uitgebreid arsenaal aan controlegrids ontworpen die de mensheid onwetend en onbewust moeten houden en waardoor zij kunnen bepalen en sturen wat de mensen precies moeten denken en voelen. Hersenspoeling en brainwash dus. En verder zetten ze technologie in om ons te verzwakken, ziek te maken, onbewust te houden en uit te roeien. Gedegenereerde junkvoeding, vervuild drinkwater, giftige GMO gewassen, vaccinaties, virussen, medicatie, chemtrails en geo-engineering, fracking, natuurvernietiging, dumbing down door middel van onderwijs, gelegaliseerde moord dmv oorlog, slavernij dmv het geld- en banksystemen, leugens dmv de media, onwetendheid en controle dmv religies, afhankelijkheid dmv globalisme, uitbuiting dmv belachelijke wetten en boetes, verdeel en heers dmv opdeling in landen, klassen en groepen. Dit zijn allemaal dingen die zij implementeren en die wij altijd maar blijven slikken. Tot nu. Het is genoeg geweest. Het is tijd voor een nieuw spel…ditmaal zonder hen. De nieuwe regels zijn respect, liefde, dienstbaarheid en samenwerken.

Wat nu?

Volledig vrij worden is het enige wat van tel is. Al de rest komt later. Vrij worden van de Illuminati matrix kan alleen door er volledig afstand van te nemen en al jouw energie, tijd, geld en werkkracht aan een nieuwe wereld te geven, 24 op 7 en fulltime. Als iedereen dat doet, is er binnen een week een andere maatschappij gebaseerd op samenwerking, solidariteit en echte democratie (als wij daarvoor kiezen).

De enige wet die geldt is: breng niets en niemand schade toe. Ja, zo simpel is het.

Wereldwijde burgerlijke ongehoorzaamheid kan het tij nog keren. Dit is geen anarchisme, maar zelfbehoud en zelfbescherming.

Weiger nog langer belastingen te betalen. Weiger nog langer iets te betalen waar je het NIET mee eens bent. Weiger iets te doen waar je principieel tegen bent of wat de planeet schade berokkent. Belasten = schade = vernietiging = misdaad.

De enige keuze die echt leven-GEVEND is, is het ogenblikkelijk verlaten van het leven-NEMENDE commerciële systeem.

Is geld nog nodig?

Nee, geld is een uitvinding die enkel dient om te controleren, te verdelen (rijk versus arm) en de elite al haar macht te geven. Er is ook geen alternatief muntsysteem of ruilhandel nodig. We hoeven enkel ‘onvoorwaardelijke contributie’ toe te passen. Iedereen deelt vrij en kosteloos zijn/haar talenten, passie en skills ten gunste van de gemeenschap.

Moeder Aarde schenkt ons ook gratis alles wat we nodig hebben: voedsel, zuurstof, water, land en…inderdaad ook vrije energie (namelijk klank/frequentie - zie de video).

Hoe kunnen we de slavenplaneet omvormen tot een vrije wereld vol overvloed en liefde?

Ubuntu! Namelijk:

- geen geld meer

- geen ruilhandel

- zelfs geen (economische) handel meer tout court

- al het land en alle grondstoffen behoren toe aan iedereen

- iedereen draagt bij aan de gemeenschap door zijn/haar talenten en bekwaamheden te delen

- elke bijdrage is gelijkwaardig en essentieel voor de gemeenschap

- overal ontstaan kleinschalige, zelfvoorzienende, autonome ecodorpen die zichzelf besturen

Tot zover de video.

Verzinsels of waarheid? Eerlijk gezegd: ik weet het niet. Ieder dient zelf op onderzoek te gaan en conclusies te trekken. Er speelt veel meer dan we kunnen denken en ontsluieren. Volgens mij heeft de overheid het niet goed zo voor met de burgers (om wat voor reden dan ook). Preppen is voor mij dan ook niks anders dan focussen op volledige autonomie en vrijheid zodat ik de ®overheid niet langer nodig heb.

• Leuk 1

Deze post delen

Erg heftig stuk. Ben benieuwd of er bewijs is dat dit echt gestuurd is door een Rockefeller telg.

Het bewijs hiervan zullen we maar ergens in het midden laten. Het is wel een interessant stuk.

Deze post delen

@Cyberbeer Hahaha laten we dat maar doen ... het komt van een Amerikaanse complot site maar daar staan zaken op zoals @IndigoPixie beschrijft. Dat gaat allemaal te ver met de reptielen onzin. Interessanter zijn de zaken die een Amerikaanse historicus beschrijft. https://en.wikipedia.org/wiki/Carroll_Quigley over de rol van geheime genootschappen in onze recente geschiedenis. Dat is echt onderzoek geweest. Opmerkelijk is dat jaren later na Quigley (de historicus) blijkt dat verschillende hedendaagse Anerikaanse politici lid zijn van geheime genootschappen. Behoorlijk ziek allemaal, en dat terwijl ze zoveel psychiaters hebben in Amerika!;)

Deze post delen

Gast IsaBo
Agenda voor de nieuwe wereld:

1) Een totale, niet te vermijden ineenstorting van het vredesproces in het Midden Oosten.

2a) Vaticaanstad en Jeruzalem zullen worden vernietigd door religieuze terroristen.

2b) Religies zullen wereldwijd worden aangepakt en allen zullen worden verboden. Men kan behalve in het eigen huis, nergens meer religie praktiseren.

3) De Verenigde Naties zullen een interim éénwereldregering oprichten, gevolgd door een wereldwijde verklaring van vrede en veiligheid.

4) Burgers van de nieuwe éénwereldstaat zullen in opstand komen. Een plotseling en systematisch ineenstorten van Groot Brittannië, China en de regionale overheden in Amerika. De rest van de wereld zal vervallen in anarchie. Miljarden zullen omkomen. Alleen zij die van goede wil zijn en volgers van de waarheid zullen overleven.

5) Een nieuwe systeemregering met 144.000 leden en iets meer dan 6 miljoen ondergeschikten zal controle nemen.

6) Er zal een geweldige schoonmaakoperatie beginnen als de Nieuwe Wereld is gecreëerd. Ecosystemen zullen worden hersteld. Infrastructuren herbouwd. Ziektes zullen worden uitgeroeid. Ouder worden zal teruggedraaid worden en het ouderdomsproces zelf zal stoppen. Een nieuw herstelde mensheid zal langzamerhand beginnen met brengen van de aarde naar paradijselijke omstandigheden.

Heb het maar even overgenomen van Niburu.

Wat hier boven staat zijn profetieën uit de bijbel. Jehovah's getuigen vertellen dit nu al ruim 100 jaar aan de deur en preppen ook al zo lang.

Vraag me nu wel af of deze Rockefeller een getuige is.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...