Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

tim!

Illuminati: The New World Order

Recommended Posts

ik weet dat er veel mensen geintereseerd zijn in illuminati op dit forum en misschien kunnen we hier een makkelijke link maken voor beginners die er zelf nog niet zo veel van weten(aangezien iedereen er weer een andere kijk op heeft). kijk anders eens dit filmpje ik heb hem al een keer eerder gepost hij duurt 2 uur http://www.youtube.com/watch?v=bO36MjiPzjM hierdoor verlies ik ook weer een beetje mijn vertrouwen in de mensheid.

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Dag tim!, je wilt het hebben over illuminati, oké maar waarom :confused: Ik vind het wat te veel gevraagd om twee uur naar een film te moeten kijken. Kun je in je eigen woorden aangeven waarom je het op dit preppersforum over illuminati wil hebben? Ik zie namelijk het verband niet.

Deze post delen

illuminati_pyramid_organization.jpg.1ab95085970c814190e5441b67339ed2.jpg

Wellicht handig om te weten voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de Illuminati is dat het niet echt 1 club mensen is. Het is eerder een samenwerking tussen verschillende organisaties en organen die samen de illuminatie vormen. Voor diegenen die erg sceptisch zijn, wuif dit onderwerp niet gelijk van tafel maar onderzoek eerst is de 'Bilderberggroup' een initiatief gestart door Prins Bernard op Nederlandse bodem. Onze Beatrix schijnt nu het stokje vast te houden van deze club. Het bestaan van deze club is geen geheim. Er komen echter de meest invloedrijke en machtigste mensen (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bilderberg_participants) op dit kluitje samen om in het GEHEIM te vergaderen....

Deze post delen

misschien hebben jullie het verkeerd gezien met het filmpje, dit is meer bedoelt om informatie te vergaren en het filmpje dat ik erbij heb gedaan is voor mensen die er misschien interessen voor hebben want er staat aardig veel in.

Deze post delen

Was jouw grootvader protestants?

Ik heb er overigens niets mee...Illuminati en protestantisme ook niet.

Begrijp ook niet zo heel goed wat dit met preppen te maken heeft.

(is niet de bedoeling om een godsdienst inbreng te doen)

Deze post delen

Meld ff wat je achterliggende gedachte is van deze post Tim, de link in relatie tot preppen. Dus waarom post je deze post over Illuminati en niet de uitslag van de laatste voetbalwedstrijd waar een prepper wellicht ook interesse in zou kunnen hebben ;).

Deze post delen

Zo'n jaartje geleden kwam ik door een Google zoekactie naar de bijwerkingen van aspartaam en diverse e-nummers vanzelf op sites waar Illuminatie, NWO en diverse conspiracy zaken belicht werden. Dat boeide me toch ergens wel en kom je ook op die bewuste sites vaak advertenties of links tegen over goud, zilver en zeker ook m.b.t. preppen, zelfvoorziening etc. en daardoor ging ik vanzelf nog wat dieper spitten en kwam tot de conclusie dat de overheid en de politiek in het algemeen in vele voor mij denkbare scenario's tekort zal gaan schieten wanneer de shit echt uitbreekt en dat die shit veel gemakkelijker kon uitbreken als ik destijds ook maar kon vermoeden. Preppen zat er bij mij altijd een heel klein beetje in en de interesse was dan ook snel gewekt. Dankzij de websites die illuminatie en verwante zaken aan de kaak stellen is mijn prepbewustzijn verhonderdvoudigd en uiteindelijk dit forum tegengekomen waar ik alle benodigde prepinfo kan vinden. In die zin vind ik persoonlijk dat preppen en illuminatie zeker met elkaar te maken hebben. Mij stoort het in ieder geval absoluut zeker niet dat dergelijke zaken op een preppersforum eens belicht worden.

Deze post delen

@Kopjethee: zou het ook kunnen dat de advertenties die je noemt deels komen door je eigen surfgedrag? Zo werkt het met cookies en zo ...

Mijn vriendin is nogal eens op zoek naar schoenen en tassen en toen ik nog niet had geregeld dat cookies bij het afsluiten worden verwijderd kreeg ik de mooiste advertenties voor damesschoenen en -tassen voorgeschoteld.

Deze post delen

De Illuminati worden door de gevestigde media lees: orde, weggewuifd als weer zo'n belachelijke conspiracy. DUS ZIT ER MINSTENS en kern van WAARHEID in. Het is zeg maar de religieuze tegenhanger van de Bilderberg groep, of van de Skull and Bones. In hoeverre het botst met andere religieuze clubs als Freemasonry, is de vraag.

De Illuminati worden beschouwd als een geheime club die NWO nastreven. Is dat ongeveer correct? Anyone?

Deze post delen

ik ben nog vergeten erbij te zetten waarom ik dit heb gepost, ik vind ook dat illuminati zeker iets met preppen te maken heeft omdat dit veel te maken heeft met de economie van tegenwoordig en de oorlogen deze dagen ik ben er van verzekerd dat daar deels de illuminati achter zit.

Deze post delen

De Illuminati worden door de gevestigde media lees: orde, weggewuifd als weer zo'n belachelijke conspiracy. DUS ZIT ER MINSTENS en kern van WAARHEID in. Het is zeg maar de religieuze tegenhanger van de Bilderberg groep, of van de Skull and Bones. In hoeverre het botst met andere religieuze clubs als Freemasonry, is de vraag.

De Illuminati worden beschouwd als een geheime club die NWO nastreven. Is dat ongeveer correct? Anyone?

Ik ben geen geleerde ik heb me wel echter enigszins verdiept in dit onderwerp. En wat je zegt klopt helaas niet helemaal. De groepen die je noemt zijn namelijk onderdeel van de Illuminati. Feit is dat elke Illuminatie een Freemason is maar niet elke Freemason een Illuminati. Er is duz een kleine groep binnen Freemasonry die de Illuminati vormt. En deze mensen zijn grotendeels in alle grote instanties/organen/overheden geïnfiltreerd en maken hier nu de dienst uit. Omdat deze 2 groepen heel dicht in elkaar verweven zitten wil dit dus nog wel eens voor verwarring vormen.

Deze uitspraak is overigens ook gedaan door een geleerde die er jaren onderzoek naar heeft gedaan en die ik eens zag bij een documentaire op Discovery Channel (sorry voor de vaagheid maar kan er ff niet op komen). Het is een bekende serie in elk geval waarin in deze specifieke aflevering de mythe rondom de Statue of Liberty werd nagegaan en de connectie met Freemasonry/Illuminati.

Men denkt wel dat gezien de acties en hun mogelijke beweegredenen dat de Illuminatie inderdaad uit is op een NWO, meningen verschillen echter weer omdat de 1 zegt dat ze aangestuurd worden door Aliens en de ander de duivel.

UPDATE: Ik heb ff gezocht en het gaat om Brad Meltzer's Decoded! Seizoen 1 aflevering 3: "Statue of Liberty".

Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Brad_Meltzer's_Decoded

Aflevering op youtube:

Overigens is de uitspraak gedaan door: Allen Greenfield auteur van: ''The facts of modern magick'' (Geen geleerde maar auteur, mijn excuus)

Deze post delen

Naar wat ik weet is de Beierse Illumunatie een club die in de 18e eeuw daadwerkelijk heeft bestaan en ook weer ontbonden is. Deze illuminatie streefde naar verlichting en zelfs vrouwenemancipatie. Dit was tegen het zere been van de toenmalige "powers that be" die vervolgens de illuminatie zijn gaan afschilderen als een gevaar voor de hele samenleving, enzovoorts. Zodoende is deze club thans bekend geworden als (satanistische) kwaadwillenden die de wereld willen domineren.

Het begrip "illuminatie" is dus een kapstok geworden om allerlei kwalijke zaken aan op te hangen, net als de Nieuwe Wereld Orde.

Ik denk ook niet dat er werkelijk sprake is van een allesomvattend complot, eerder van het zogenoemde "emergent gedrag", waarbij meerdere groepen / organisaties met een bepaalde (kwaadaardige) doelstelling opereren, waarvan hun eigenschappen niet altijd bij de individuele deelnemers terug te vinden zijn. http://nl.wikipedia.org/wiki/Emergentie.

In dit kader zijn er naar mijn mening gewoon belanghebbenden als bankiers, staten, non-gouvermentele organisaties, koningshuizen, elitairen en grote bedrijven (corporaties) die samenwerken in verbanden als Bilderberg, Trilaterale Commissie, de VN, EU, BIS, Knights of Malta e.d.

Zonder dat deze van bovenaf aangestuurd worden, opereren bovenstaande groepen inderdaad in hun eigenbelang, met dubbele agenda's en doelstellingen die niet stroken met de waarden van de huidige westerse democratie en rechtstaat.

Er zal ongetwijfeld samengezworden en gelogen worden en criminele of ondemocratische praktijken gebezigd, maar om dit te duiden heb je geen (allesomvattende) complottheorie niet nodig.

Ook tussen bovenstaande groepen bestaat onenigheid, vijendigheid en tegenstrijdige belangen. Het zijn net mensen zoals jij en ik, met verlangens, hebzucht en zwakheden.

• Leuk 1

Deze post delen

@ Bushtucker

Ik denk dat je best wel eens gelijk kan hebben Bushtucker. Feit is dat heel veel praktijken gewoon steeds richting dezelfde dingen leiden: wij minder rechten/vrijheid + bepaalde organen/instanties meer macht + samenvoegingen van staten/laden richting NWO of 1 wereldheerschappij (bv. VN/EU). Het kan inderdaad zijn dat het hierbij gaat om Emergentie zoals je aangeeft en dat iedereen hierbij naar eigen belang handelt. Feit is alleen dat complotten altijd heel moeilijk zijn te bewijzen en zoiets vaak alleen naar buiten komt als iemand van binnenin informatie naar buiten brengt.

Ik ben er ook niet zeker van dat DE Illuminati bestaat maar das geen reden om er niet open voor te staan en de mogelijkheid ervan te onderzoeken. Dusver zie ik wel heel veel aanwijzingen dat het mogelijk zou kunnen zijn maar ja deze zijn inderdaad naar mijn mening ook weer onder Emergentie te plaatsen....

Deze post delen

Ik heb mij een paar jaar terug veel in globalisering en complotten verdiept en tot de conclusie gekomen dat er veel kwaad is in de wereld die erg bedreigend is voor de "gewone man" als jij en ik.

De factoren die de huidige wereldorde bedreigen lijken mij zeer duidelijk, wie of wat daarachter zit is een stuk minder relevant, zeker als het dit forum betreft.

Er zijn genoeg conspiracy sites / fora waar deze discussie een stuk beter gevoerd kan worden ben ik van mening. Hetzelfde heb ik met die 2012 afdeling in een ander subforum hier.

Deze post delen

@ BT en KFF,

Zo bedoelde ik het ook, alleen dan korter geformuleerd. Of ze bestaan? Ze zijn onderdeel van De Vijf Groepen die de Wereld Beheersen (zie elders).

Deze post delen

Ik heb mij een paar jaar terug veel in globalisering en complotten verdiept en tot de conclusie gekomen dat er veel kwaad is in de wereld die erg bedreigend is voor de "gewone man" als jij en ik.

De factoren die de huidige wereldorde bedreigen lijken mij zeer duidelijk, wie of wat daarachter zit is een stuk minder relevant, zeker als het dit forum betreft.

Er zijn genoeg conspiracy sites / fora waar deze discussie een stuk beter gevoerd kan worden ben ik van mening. Hetzelfde heb ik met die 2012 afdeling in een ander subforum hier.

Tja als je hier veel gelijkgestemden tegenkomt waarom zou je het er niet ff over hebben? Wellicht steek je nog wat op of kom je tot nieuwe inzichten? Voor mensen die niet preppen kan het een eye-opener zijn om toch te gaan preppen en voor de (beginnende) prepper een extra reden om te preppen als zij dit nog niet wisten?

Deze post delen

IFeit is dat elke Illuminatie een Freemason is maar niet elke Freemason een Illuminati. Er is duz een kleine groep binnen Freemasonry die de Illuminati vormt.

Zo is het. Veel hooggeplaatste politici in de wereld zijn lid van een Freemasonry. Dit is makkelijk te checken op internet. Binnen de Freemasonry zijn rangen. Binnen de hoogste rangen zijn er een aantal die de Illuminati vormen.

Men denkt wel dat gezien de acties en hun mogelijke beweegredenen dat de Illuminatie inderdaad uit is op een NWO, meningen verschillen echter weer omdat de 1 zegt dat ze aangestuurd worden door Aliens en de ander de duivel.

Onzin natuurlijk. Het blijven mensen maar er zijn beweringen dat binnen de Freemasonry het satanisme wordt beoefend. Uiteindelijk doet dat er niet zoveel toe. Het gaat erom dat veel high rank politici lid zijn van de Freemasons en samenwerken om hun doelstellingen te bereiken. Wat doet zoiets met democratie ?

Deze post delen

Het lijkt me dat dit topic vooralsnog niet de boventoon moet gaan voeren op dit forum maar het is wel goed om er aandacht aan te geven om enig inzicht in machtstructuren te krijgen die van invloed zijn op de wereld om ons heen. Door hier aandacht aan te besteden kan het voor lezers duidelijk worden dat er allerlei geheime clubs bestaan die wellicht grote invloed hebben op de rest van wat ons hier bezig houdt.

Deze post delen

Het lijkt me dat dit topic vooralsnog niet de boventoon moet gaan voeren op dit forum maar het is wel goed om er aandacht aan te geven om enig inzicht in machtstructuren te krijgen die van invloed zijn op de wereld om ons heen. Door hier aandacht aan te besteden kan het voor lezers duidelijk worden dat er allerlei geheime clubs bestaan die wellicht grote invloed hebben op de rest van wat ons hier bezig houdt.

Daarom staat dit ook onder een aparte sectie: perspectieven. Met andere woorden hoe zie JIJ de wereld om je heen en wat verwacht je :). Er zijn vele geweest die de Illuminatie hebben behandeld ende grote mate van invloed die zij over ons hebben wat doe je tegen zo'n machtige vijand? Juist: mensen informeren en beschermen. Informeren want iemand kan zich niet tegen een dreiging bescherming als diegene niet weet WAT die dreiging inhoudt. Met informatie over de dreiging kan men tevens nagaan wat men zou kunnen doen TEGEN deze dreiging. En het beste wapen in mijn ogen op dit moment is: Mensen bewust maken van deze dreiging EN zelfvoorzienendheid oftewel: Lets prep bastards :p!

Deze post delen

@Kungfufox.

Wellicht, misschien, maar ik ben er een beetje klaar mee. Te kritisch en daardoor vaak aan het debunken geweest op fora wat mij teveel energie kost. Neem 9/11 bijvoorbeeld waar men compleet is losgeslagen over allerlei theorieën over hoe het precies gegaan is en wie erachter zit. Wat alleen maar afleidt van wat de precieze gevolgen zijn voor ons allemaal en hoe we daarmee om moeten gaan.

Kijk bijvoorbeeld eens naar de nederlandse conspiracy "scene". Veel napraten, weinig bronnen checken en al helemaal geen eigen research. Zo heb ik mij eens laten overhalen mee te gaan naar een lezing van David Icke in de RAI. Alle Nederlandse conspiracy "kopstukken" waren daar bij elkaar. Dan kom je er achter hoe incestueus deze scene is die uiteindelijk ook maar wanhopig op zoek is naar een platform om eigen gedachtegoed en producten aan de man te brengen. De schoorsteen moet tenslotte ook roken.

Zelfde verhaal met de nieuwe partij SOPN waarvan ik drie personen ooit ontmoet heb die op de kieslijst staan. Niks hoger belang, puur eigenbelang ter meerdere eer en glorie van zichzelf. (bij SOPN zijn meerdere alternatieve media aangesloten)

Deze post delen

@Kungfufox.

Neem 9/11 bijvoorbeeld waar men compleet is losgeslagen over allerlei theorieën over hoe het precies gegaan is en wie erachter zit. Wat alleen maar afleidt van wat de precieze gevolgen zijn voor ons allemaal en hoe we daarmee om moeten gaan.

Got a point there. Je moet je niet blind focussen op een klein detail/puzzelstuk maar de hele puzzel in oog blijven houden.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...